UFC 1quote:Op zaterdag 26 juli 2014 16:01 schreef E-Dubble het volgende:
[..]
Zijn er dan misschien nog specifieke events die het kijken echt waard zijn en ook om er even in te komen? wat zou je me aanraden?
Ik weet niet of je UFC Fight Pass kent maar daar zijn alle events op te zien (ook van Pride, Strikeforce, WEC, WFA en Affliction). Je kunt daar ook alle gevechten van bijv. Jon Jones in chronologische volgorde bekijken. Als je een vechter/champ niet zo goed kent dan kun je er op die manier een beetje inkomen.quote:Op zondag 29 december 2013 20:34 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Moeilijk zeg, ik vond 2013 sowieso veel leuker dan 2012 omdat er toen veel belangrijke fights wegvielen ivm blessures.
Dit jaar hebben we heel wat goeie events gehad.
PPV's: 160, 162, 164, 165, 166, 167, 168
Verder TUF 17 Finale, UFC on Fox: Henderson vs. Melendez, UFC on FX: Belfort vs. Rockhold.
Maar ik zal er nog wel wat vergeten zijn.
Ah, check.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 15:11 schreef Kerftminister het volgende:
Heb Green in Thomson veranderd, dat degene die het organiseert dat iig weet.
quote:Robbie Lawler vs. Matt Brown
Anthony Johnson vs. Antônio Rogério Nogueira
Clay Guida vs. Dennis Bermudez
Josh Thomson vs. Bobby Green
Dit.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 18:27 schreef Beach het volgende:
Rousey gezien in The Expendables 3. Matig.
Voor mijn gevoel niet eens een long shotquote:
1) he missed weight by 1,5 poundsquote:Op zaterdag 26 juli 2014 22:39 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel niet eens een long shot
Kijk ik een keer geen weigh-insquote:Op zaterdag 26 juli 2014 22:42 schreef THEFXR het volgende:
[..]
1) he missed weight by 1,5 pounds
2) rugblessure
3) ziet er al verslagen uit
4) robby KO-ed hem zo hard dat hij pas na 5 min wakker wordt.
hij liep er fucked up bij, tijdens de weigh insquote:Op zaterdag 26 juli 2014 22:43 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Kijk ik een keer geen weigh-ins
En rugblessure... ?!
Just watched the weigh-ins.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 22:47 schreef THEFXR het volgende:
[..]
hij liep er fucked up bij, tijdens de weigh ins
Mwah, ze zeiden juist dat het de eerste keer in tijden is dat hij géén last van zijn rug heeft.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 22:43 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Kijk ik een keer geen weigh-ins
En rugblessure... ?!
Wel een beetje moeie ogen maar heb nog colaquote:
Vind het een leuke card, ben ook benieuwd of Rumble z'n niveau van de vorige keer kan vasthouden.quote:Op zondag 27 juli 2014 01:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wel een beetje moeie ogen maar heb nog coladus ik denk het wel ja
ben sowieso benieuwd naar Brown vs Lawler
hopelijk kan het het waarmaken
Ik ookquote:Op zondag 27 juli 2014 01:33 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Vind het een leuke card, ben ook benieuwd of Rumble z'n niveau van de vorige keer kan vasthouden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |