Terecht, want Alorsquote:Op zaterdag 26 juli 2014 15:13 schreef SiIk het volgende:
Topic van degene met de lapo dichtgooien_!
Wat is dat voor lelijke mongool in je UI?quote:
Haten op de Witte Keniaanquote:Op zaterdag 26 juli 2014 15:14 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wat is dat voor lelijke mongool in je UI?
En hier is?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 15:16 schreef Momo... het volgende:
Hier wordt het enorm donker en het rommelt in de verte.
Oei, hopelijk ga je niet dood.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 15:16 schreef Momo... het volgende:
Hier ook een leuk wolkbreukje.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 15:16 schreef Momo... het volgende:
Jammer dat jij deze subtiele begroeting niet waardeert.quote:
Goed opgelet ouwe reus, al heeft De Woud deze bijnaam gekregen zonder daadwerkelijk in dat land te hebben gewoond.quote:
Om 15.31 uur als het goed is en als ie heel erg goed is 15.30 uur.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 15:16 schreef Sheepcidus het volgende:
Tom Dumoulin al een tijd punt gepasseerd?
Wat ontzettend creatief. Wellicht moet Feyenoord toch maar wat Den Haag supporters aantrekken voor bijnamen en spandoeken.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 15:17 schreef Grifte het volgende:
[..]
Jammer dat jij deze subtiele begroeting niet waardeert.
[..]
Goed opgelet ouwe reus, al heeft De Woud deze bijnaam gekregen zonder daadwerkelijk in dat land te hebben gewoond.
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 15:16 schreef Pedroso het volgende:
De Franse regie zal wel denken dat Tom Dumoulin een Fransman is anders zou ie nooit zoveel in beeld zijn.
Ik zat zo van 'quote:Op zaterdag 26 juli 2014 15:16 schreef Momo... het volgende:
En toen, 'ah, dat verklaart.'quote:
Zijn die niet druk met het vertalen van hun spreekkoren en spandoeken naar het Chinees? De realisatie van de 2e ring door de_kromme is ook niet ver meer met deze financiële injectie.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 15:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat ontzettend creatief. Wellicht moet Feyenoord toch maar wat Den Haag supporters aantrekken voor bijnamen en spandoeken.
Kijk naar de schoenen/sokken. Tom heeft hoge witte sokken en witte schoenen.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 15:18 schreef Momo... het volgende:
Dat geschakel tussen Chavanel en Dumoulin is een beetje verwarrend met die truien
Nee, in.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 15:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zit er wel een motor bij Dumoulin?
Hebben ze die 20 miljoen voor Immers inmiddels al binnen?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 15:20 schreef Grifte het volgende:
[..]
Zijn die niet druk met het vertalen van hun spreekkoren en spandoeken naar het Chinees? De realisatie van de 2e ring door de_kromme is ook niet ver meer met deze financiële injectie.
Naast hem, zullen wel geen motors voor hem rijden zoals bij Tony.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 15:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zit er wel een motor bij Dumoulin?
Dat mag toch niet eens?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 15:21 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Naast hem, zullen wel geen motors voor hem rijden zoals bij Tony.
Wordt serieus al over gespeculeerdquote:Op zaterdag 26 juli 2014 15:20 schreef Grifte het volgende:
[..]
Zijn die niet druk met het vertalen van hun spreekkoren en spandoeken naar het Chinees? De realisatie van de 2e ring door de_kromme is ook niet ver meer met deze financiële injectie.
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 15:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
Vriendin van Gallopin is er weer bij
Gallopìn mag er zelf ook best wezen.quote:
Dat lijkt me sterk, zitten nog best veel renners tussen toch?quote:
Ik denk dat Dumoulin Cheng gaat inhalenquote:Op zaterdag 26 juli 2014 15:22 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk, zitten nog best veel renners tussen toch?
Zit ook als een mongool op de fiets, doet echt pijn aan mijn ogen.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 15:22 schreef Van_Poppel het volgende:
Purito wordt door de Panzerwagen overreden.
Misschien moet je de helft doorverkopen aan ISIS, dan maximaliseer je het gebruik van het Haagse achterland.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 15:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wordt serieus al over gespeculeerd. Blijft toch triest in een stad van 500 duizend inwoners nog los van regio.
Volgens mij 2. Voss rijdt nog voor hemquote:Op zaterdag 26 juli 2014 15:23 schreef Momo... het volgende:
Heeft Tony nou 2 of 3 renners ingehaald?
Die gaat ie nu pakken.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 15:24 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Volgens mij 2. Voss rijdt nog voor hem
Rudy Molard (Cofidis) en Rodriguez en misschien Voss ook nog. Straks wordt Benjamin King overgeredenquote:Op zaterdag 26 juli 2014 15:23 schreef Momo... het volgende:
2 denk ik maar dat komt omdat waarschijnlijk Voss ook Rodriguez ingehaald heeft.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 15:23 schreef Momo... het volgende:
Toch is er geen speld tussen te krijgen.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 15:29 schreef marcodej het volgende:
"Hij rijdt dus 1,5 km per uur harder. Dit betekent dat, als ze elkaar zouden tegenkomen, hij 1,5 km per uur harder rijdt."
Bedankt Maarten.
Tom moet ook niet naar Martin kijken, die is niet te pakken. Een podiumplaats zou al perfect zijn.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 15:29 schreef Max23 het volgende:
Martin pakt ff een minuut in 20 km op Barta, dat gaat Tom ruim niet halen
Waar lezen jullie dat al zo snelquote:Op zaterdag 26 juli 2014 15:32 schreef Pedroso het volgende:
Dumoulin op 33 seconden, net voor Barta dus.
Op de Belg.. die geven de tijden gelijk door. Peppi en Kokki noemen de 1e tussentijd als ze al gefinished zijn.quote:
Of gewoon de tickerquote:Op zaterdag 26 juli 2014 15:33 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Op de Belg.. die geven de tijden gelijk door. Peppi en Kokki noemen de 1e tussentijd als ze al gefinisht zijn.
F-type geil dingquote:
En alleen als Maarten niet toevallig middenin een warrig betoog zit.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 15:33 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Op de Belg.. die geven de tijden gelijk door. Peppi en Kokki noemen de 1e tussentijd als ze al gefinisht zijn.
Bij Le Tour gaat die niet zo snel. Of heb jij een andere ticker ?quote:
De tijd van Dumoulin stond op exact hetzelfde moment op de ticker als het commentaar van Wuyts. Al kan dat toeval zijnquote:Op zaterdag 26 juli 2014 15:35 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ticker loopt een stuk achter op Sporza-commentaar
Nu 1.38 minuut op Bartha, zal dus wel rond de 2 minuten worden.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 15:40 schreef Marcoss het volgende:
Martin 10 seconden extra gewonnen tussen punt 2 en 3
Hij is aan het instorten.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 15:41 schreef marcodej het volgende:
Tussen 2 en 3 dus niet heel veel meer uitgelopen.
Dumoulin gaat winnen, dat kan niet meer fout!quote:
Nee maar...quote:Op zaterdag 26 juli 2014 15:44 schreef Mani89 het volgende:
Majka gaat vandaag geen bergpunten binnen halen.
Hoe lang is die proloog?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 15:43 schreef Marcoss het volgende:
Dumoulin gaat hem uiteraard volgend jaar kloppen in Utrecht
Ik hoop iets eerder.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 15:44 schreef Pedroso het volgende:
Volgende doorkomst van Tom zou om 16.01 uur moeten zijn.
Ah tuurlijk, zou rond 15.55 uur moeten zijn..quote:Op zaterdag 26 juli 2014 15:45 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik hoop iets eerder.
Hij is 15h07 gestart.
Oh, 13,7 km, lees ik nu. Zit in ieder geval een 7 inquote:Op zaterdag 26 juli 2014 15:47 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Iets te kort vrees ik, 12/13 km zou ideaal zijn geweest.
Nibali duikt hier gewoon nog even 2 mins onder hoor.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 15:47 schreef Pedroso het volgende:
Is wel de winnende tijd maar had hem vooraf ergens laag in de 1 uur en 5 minuten ingeschat.
Dat lijkt er al meer op.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 15:48 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Oh, 13,7 km, lees ik nu. Zit in ieder geval een 7 in
Dan kunnen ze hem feliciteren bij de finish met het kwijtraken van zijn eerste plaats..quote:Op zaterdag 26 juli 2014 15:49 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Nibali duikt hier gewoon nog even 2 mins onder hoor.
Als je dat denkt, ben je nog dommer dan je er uit ziet.quote:
Ik kom liever bij de Specsavers.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 15:52 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Als je opschiet kun je nog net naar de Pearle vandaag.
Verschil moet er zijnquote:Op zaterdag 26 juli 2014 15:53 schreef Van_Poppel het volgende:
Toch lekker dat je op deze manier anderhalf miljoen per jaar kunt binnen harken.
twitter:raykerckhoffs twitterde op zaterdag 26-07-2014 om 15:55:09Lotto geeft morgen persconferentie in Parijs over toekomst wielerploeg... De Belgische Lotto om alle verwarringen te voorkomen... 😉 reageer retweet
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 15:52 schreef Pedroso het volgende:
De Fransen zijn er achter gekomen dat Dumoulin niet Sammy is maar Tom. Wordt niet meer in beeld genomen dus.
VDB2 krijgt de zak.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 15:55 schreef marcodej het volgende:
twitter:raykerckhoffs twitterde op zaterdag 26-07-2014 om 15:55:09Lotto geeft morgen persconferentie in Parijs over toekomst wielerploeg... De Belgische Lotto om alle verwarringen te voorkomen... 😉 reageer retweet
Lotto en Lotto worden 1 ploegquote:Op zaterdag 26 juli 2014 15:55 schreef marcodej het volgende:
Toch wel dus !quote:Op zaterdag 26 juli 2014 15:56 schreef Pedroso het volgende:
Ben bang dat Tom geen beste 2e tussentijd heeft.
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 15:56 schreef Pedroso het volgende:
Ben bang dat Tom geen beste 2e tussentijd heeft.
yup valt me alles meequote:
Het is niet de beste tussentijd, zou Ambro zeggen.quote:
Afwachten wat de klassementsrenners doen.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 15:58 schreef Pedroso het volgende:
Hele goede tijd van Tom, moet goed genoeg zijn voor een podiumplaats.
Alleen Nibali zie ik onder de tijd van Dumoulin duiken.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 15:58 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Afwachten wat de klassementsrenners doen.
Peraud moet dit ook wel aankunnen.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 16:00 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Alleen Nibali zie ik onder de tijd van Dumoulin duiken.
Witte handschoen tegen infectiegevaar?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 15:58 schreef Mani89 het volgende:
VDB lijkt wel een mime speler met die witte handschoenen.
Nou en.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 16:02 schreef marcodej het volgende:
Nu moet Kwiat nog even instorten en dan is de eindzege in de tourpool wel binnen
Dat mag helegaar niet.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 16:03 schreef Pedroso het volgende:
Volgende 2 die gaan starten Bau en Lau.
Lau die gewoon op Bau wacht en een koppeltijdrit gaan rijden
Gewoon allebei uit de koers laten nemen iddquote:Op zaterdag 26 juli 2014 16:03 schreef Pedroso het volgende:
Koppelkoers zoals op baan lekker de ander naar voren duwenquote:Op zaterdag 26 juli 2014 16:03 schreef Pedroso het volgende:
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 16:06 schreef marcodej het volgende:
Ten Dam is helemaal niet allround Herpes
Jij denkt dat hij 2,5 minuut verliest op Zubeldia en 4 minuten op Rolland?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 16:05 schreef Jahr00n het volgende:
b mollema gaat uit de top 10 gereden worden let op mijn woord lau gaat stijgen
Waarom kijk je NOS?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 16:06 schreef marcodej het volgende:
zeg wat ie niet kan dan?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 16:06 schreef marcodej het volgende:
Hij kan in sprints anders ook aardig meekomen.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 16:06 schreef marcodej het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet explosief, geen sprint, geen goede tijdrit. Hij kan alleen hard een berg op rijden.quote:
ik zeg dat jij dat geen wielrennen kenner bent. je kijkt zeker alleen de tour?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 16:07 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Niet explosief, geen sprint, geen goede tijdrit. Hij kan alleen hard een berg op rijden.
Ja dat klopt, maar ik weet echt wel meer als jouwn hoor.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 16:08 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
ik zeg dat jij dat geen wielrennen kenner bent. je kijkt zeker alleen de tour?
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 16:09 schreef Pedroso het volgende:
Dumoulin moet gepasseerd zijn bij het 3e tussenpunt anders is ie gevallen.
Sprinten, tijdrijden, kasseienrijden, eigenlijk alleen klimmen.quote:
Dalen is ook niet zijn specialiteit.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 16:09 schreef marcodej het volgende:
[..]
Sprinten, tijdrijden, kasseienrijden, eigenlijk alleen klimmen.
Tom met een matige tussentijd. Gaat Bartha niet achter zich houden vrees ik.quote:
Gewoon aan de auto hangen met 100km/h en dan loslaten op paar honderd meter voor finishquote:Op zaterdag 26 juli 2014 16:11 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Tom met een matige tussentijd. Gaat Bartha niet achter zich houden vrees ik.
Anders kan ik niet verklaren waarom ie zoveel inlevert.quote:
Klimmetje die niet echt liep schijnbaar.quote:
Gozer alsjeblieft...quote:Op zaterdag 26 juli 2014 16:12 schreef Jahr00n het volgende:
de moelin is geraakt door een hond
dit moet wel anders kan ie volgend jaar beter thuis blijven
Misschien vermoeid ofzo...kan altijd gebeuren in zo'n tijdrit.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 16:12 schreef marcodej het volgende:
[..]
Anders kan ik niet verklaren waarom ie zoveel inlevert.
Als ik jou in het echt tegenkom sla ik je helemaal de tyfus in, debiel.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 16:12 schreef Jahr00n het volgende:
de moelin is geraakt door een hond
dit moet wel anders kan ie volgend jaar beter thuis blijven
Mag ik meehelpenquote:Op zaterdag 26 juli 2014 16:13 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Als ik jou in het echt tegenkom sla ik je helemaal de tyfus in, debiel.
lol autist dat je er rondlooptquote:Op zaterdag 26 juli 2014 16:13 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Als ik jou in het echt tegenkom sla ik je helemaal de tyfus in, debiel.
Wuijts is een enge volksmenner.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 16:16 schreef Pedroso het volgende:
Laatste stuk weer prima.
Wat zit Wuyts nu te lullen ? Dat de Nederlanders teleurgesteld zullen zijn en Dumoulin dichter hadden verwacht ?
Jij mag vanaf nu niks meer over België zeggen.quote:
Lijkt me ook niet nee. Al heeft dit meer nadelen dan voordelen.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 16:16 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Dat mag toch niet vanwege mogelijke aerodynamische voordelen?
Dat is wel heel erg matig. Kan normaal gesproken nog best redelijk tijdrijden.quote:
post eens normaal anders geef ik je aanquote:Op zaterdag 26 juli 2014 16:17 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
wuijts moet lekker vdb eens pijpen
wat een flapdrollen zjn dat beide
Vind je ? Kan me geen goede tijdrit van 'm heugen.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 16:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat is wel heel erg matig. Kan normaal gesproken nog best redelijk tijdrijden.
blufje zeker?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 16:18 schreef Mani89 het volgende:
[..]
post eens normaal anders geef ik je aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |