Kimi kan de auto niet verbeteren...quote:Op zondag 27 juli 2014 13:14 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Ik krijg bij Raikkonen altijd het idee dat zijn motivatie afhangt van de kwaliteit van de auto, en dat hij al vrij snel zijn hoofd lat hangen als de auto tegenvalt, in plaats van harder gaan werken om de auto te verbeteren.
Fuck, we gaan dus 3 uur later startenquote:Op zondag 27 juli 2014 13:15 schreef Gramulanion het volgende:
[ afbeelding ]twitter:Olav_Mol twitterde op zondag 27-07-2014 om 13:15:32tadaaaa. Daar is de eerste bui vd dag in hongarije. Kort en bondig http://t.co/tABKFjV8tY reageer retweet
Button en Massa zijn prima coureurs, maar van 'prima coureurs' zijn er zeker nog 100. Alonso is echt een paar slagen beter dan gewoon prima.quote:Op zondag 27 juli 2014 13:15 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Zelfde geldt voor Button en Massa. Ik dacht dat je wou dat alle oude coureurs op pensioen zouden gaan.
Niet overdrijven. Button en Massa doen het naar verwachtingen. Wrm zou je dan risico nemen?quote:Op zondag 27 juli 2014 13:16 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Button en Massa zijn prima coureurs, maar van 'prima coureurs' zijn er zeker nog 100. Alonso is echt een paar slagen beter dan gewoon prima.
http://www.idokep.hu/radar#riasztasquote:Op zondag 27 juli 2014 13:25 schreef Maver24 het volgende:
gaat het tussen 2 uur en 4 uur ook nog regenen ?
Ja, bij een poging om 15 auto's tegelijk in te halen...quote:Op zondag 27 juli 2014 13:26 schreef Sinister-D- het volgende:
Hij start als laatste, hmm.......
Die gaat er samen met Ericsson vanaf in de 2de bocht
Het is een natte race, dus grote kans dat Massa vanzelf wel een keer achterstevoren staat zonder dat er ook maar iemand in de buurt is...quote:Op zondag 27 juli 2014 13:26 schreef Nattekat het volgende:
En met wie botst Massa vandaag in de eerste ronde?
Knap, ik kan me herinneren dat Massa vanaf 6 begint en Ericsson vanaf 20quote:
Button of Alonsoquote:Op zondag 27 juli 2014 13:26 schreef Nattekat het volgende:
En met wie botst Massa vandaag in de eerste ronde?
zie editquote:Op zondag 27 juli 2014 13:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Knap, ik kan me herinneren dat Massa vanaf 6 begint en Ericsson vanaf 20
Absoluut. Hij is denk ik minstens net zo goed als in 2012. Hij haalt het maximale uit die Fiat-tractorquote:
Alonso is 3x beter dan Button en Massa. Alonso is hoort nog steeds bij de beste 3(?) courreurs van het veld. Button en Massa horen daar al lang niet meer bij.quote:Op zondag 27 juli 2014 13:17 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Niet overdrijven. Button en Massa doen het naar verwachtingen. Wrm zou je dan risico nemen?
EEEEERRRRRRRRRRRRRRRRRR, nee.quote:Op zondag 27 juli 2014 13:29 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Absoluut. Hij is denk ik minstens net zo goed als in 2012. Hij haalt het maximale uit die Fiat-tractor
Nee, er is de mythe dat hij zich nauwelijks met de auto en de techniek bemoeit, maar wel ontzettend hard kan stampen. Onzin, een coureur die niet sneller was dan Heidfeld, Massa en Grosjean gaat Alonso nooit bijhouden. Dat kon je vantevoren weten en waarschijnlijk wist Ferrari dat ook wel en hebben ze hem genomen omdat ze geen coureur willen die WK-punten van Alonso afpakt. Ze zullen zich toch echt niet twee keer aan dezelfde steen hebben gestoten, de 1e keer werd hij nog gehaald om de 1e man te worden, maar dat lukte niet. Zet een van de echt snelle coureurs in zo'n Lotus van de afgelopen seizoenen en ze zouden nog kampioen kunnen worden ook.quote:Op zondag 27 juli 2014 13:12 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Dat vind ik weer een beetje te negatief. Räikkönen is een coureur die ineens een fantastisch jaar kan hebben, maar ook zomaar een jaar stevig kan tegenvallen.
Ik zou het wel jammer vinden. Het is wel een 'character' met legendarische teksten. Laat die man ergens gewoon een goede coureur zijn. Heel veel van het gezeik komt ook van die figuren die de mythe het hardst hebben verkondigd, en nu krampachtig verklaringen aan het zoeken zijn voor dat de mythe van de hardstampende Raikkonen geen werkelijkheid blijkt.quote:Hoe dan ook: er staan zoveel jonge talenten klaar. Een beetje ruimte maken mag wel. Zelfde geldt voor nog een aantal wat mij betreft: Button, Massa, Sutil en Maldonado, om er maar eens een paar te noemen.
Massa hoorde daar nooit bij. Button niet meer sinds 2006. Alonso is niet 3x beter btw.quote:Op zondag 27 juli 2014 13:29 schreef opreis het volgende:
[..]
Alonso is 3x beter dan Button en Massa. Alonso is hoort nog steeds bij de beste 3(?) courreurs van het veld. Button en Massa horen daar al lang niet meer bij.
4x danquote:Op zondag 27 juli 2014 13:32 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Massa hoorde daar nooit bij. Button niet meer sinds 2006. Alonso is niet 3x beter btw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |