Ennis heeft op 4 onderdelen betere PR's waarvan een hordentijd die ook vrij bijzonder is. JJK heeft eigenlijk alleen die verspring-prestatie die er echt ver bovenuit stijgt. Beste prestatie ooit op een meerkamp gemeten naar punten.quote:Op zondag 3 augustus 2014 11:39 schreef DeeBee het volgende:
Als Ennis enigszins in d'r London 2012 vorm komt is ze onverslaanbaar in het huidige veld, daarachter vind ik het nogal vergelijkbaar allemaal.Het record van JJK gaat trouwens nooit meer verbeterd worden zo ongeveer, o.a. 7.27 ver en 22.56 200 m.
vlak voor spelen was toch vrij gedevalueerd toernooi toen?quote:Op maandag 4 augustus 2014 16:32 schreef heywoodu het volgende:
En toch, vorige keer 6 medailles waarvan 2 keer goud, dat was ik al een beetje vergeten
3-4 keer goud is nu in elk geval niet onrealistisch.
Dat zou kunnen jaquote:Op maandag 4 augustus 2014 16:33 schreef franklop het volgende:
[..]
vlak voor spelen was toch vrij gedevalueerd toernooi toen?
Echt he, de definitie van "kansloos" zo ongeveerquote:Op woensdag 6 augustus 2014 11:31 schreef TargaFlorio het volgende:
Olympisch kampioen discuswerpen aangeklaagd vanwege juichen
Zure Duitser.
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 11:25 schreef heywoodu het volgende:
Er kan gestemd worden voor de Europese atleten van de maand.
Mannen
Vrouwen
Ik heb voor Belocian en Hassan gekozen
Nederland maakt al een tijdje deel uit van Europa.quote:
Ik zit me zo eens te bedenken of ik daar niet toevallig bij wasquote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:24 schreef DeeBee het volgende:
Die had zo nu en dan toch wel springveren. 8.73 PR.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |