He bummer, ik had wel honger eigenlijk na een lange dag.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Beetje laat, vriend. Heb 't al op. Dat wat er nog is, is voor morgen.
quote:
Nee.quote:
Ik sta vooraan.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 22:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hoi bby's
Ik kom wat liefde uitdelen.
Ik ben er, maar ik ga zo naar de stadquote:
En dat doe je het liefst laat in de avond?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 23:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik niet zo heel lang meer, moet nog even 2 broeken strijken
Ik doe altijd dingen op het laatste moment jaquote:Op zaterdag 26 juli 2014 23:39 schreef aeque het volgende:
[..]
En dat doe je het liefst laat in de avond?
Ja ik zal wel moetenquote:Op zaterdag 26 juli 2014 23:40 schreef aeque het volgende:
Ach jij doet de dingen nog. Ik zou de broeken in dat geval lekker ongestreken laten.
Niet dat ik weet?quote:Op zondag 27 juli 2014 00:19 schreef aeque het volgende:
Maar het is wel doods hier ja
Is de sex sc weer open?
Of heeft ineens iedereen zijn zolderkamer ingeruild voor een leven vol met sociaal contact?quote:
Dat dit kan?quote:Op zondag 27 juli 2014 00:28 schreef aeque het volgende:
[..]
Of heeft ineens iedereen zijn zolderkamer ingeruild voor een leven vol met sociaal contact?
Wilde nacht?quote:Op zondag 27 juli 2014 02:34 schreef kree het volgende:
Ik was eigenlijk van plan optijd te gaan slapen, mjah mislukt.
quote:
Ja hier verder dan of willen jullie allemaal notes?quote:Op zondag 27 juli 2014 03:10 schreef bepklep82 het volgende:
Ik doe ook weer mee en wacht nog op de foto.
Slapen word overschatquote:Op zondag 27 juli 2014 03:12 schreef kree het volgende:
Oh hehe je wordt misschien nog eens verstandig
Ja die TT had ik niet verzonnen en niet meegelezen dus weet niet waarom
euh wat zijn notes?quote:Op zondag 27 juli 2014 03:13 schreef kree het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ja hier verder dan of willen jullie allemaal notes?
Dat sowieso.quote:Op zondag 27 juli 2014 03:13 schreef yats het volgende:
[..]
Slapen word overschat
Ow, mocht iemand het willen weten, die donatie voor het WNF mag ik nog even uitstellen.
Nou niet zo zeer, maar ze plaatsten die onder je naam en kijken ze in en als je er teveel hebt dan kan het een ban worden.quote:
Ow, ik heb beloofd het WNF een donatie te geven mocht ik ooit een keer een hele berg panda's om zeep helpen.quote:
Ah ok ik maak daaruit op dat er niet geneukt is dusquote:Op zondag 27 juli 2014 03:18 schreef yats het volgende:
[..]
Ow, ik heb beloofd het WNF een donatie te geven mocht ik ooit een keer een hele berg panda's om zeep helpen.
Die logica ontgaat me.quote:Op zondag 27 juli 2014 03:19 schreef kree het volgende:
[..]
Ah ok ik maak daaruit op dat er niet geneukt is dus
Inderdaadquote:Op zondag 27 juli 2014 03:19 schreef kree het volgende:
[..]
Ah ok ik maak daaruit op dat er niet geneukt is dus
Prima!quote:
Oh ik ging nog uit van die per maand ook maar ben geen student meer, dan heb ik best wel een hoge score eigenlijkquote:Op zondag 27 juli 2014 03:22 schreef yats het volgende:
[..]
Prima!
Bepklep : er bestaat zoiets als pandapunten. Dat houd in dat je per week zonder seks (mits student)of per maand (bij geen student) 1 panda-punt krijgt.
Ah! duidelijk.quote:Op zondag 27 juli 2014 03:22 schreef yats het volgende:
[..]
Prima!
Bepklep : er bestaat zoiets als pandapunten. Dat houd in dat je per week zonder seks (mits student)of per maand (bij geen student) 1 panda-punt krijgt.
Ik tel nog als student omdat ik nog student was bij de laatste keer. Dus dat loopt ook op inmiddels.quote:Op zondag 27 juli 2014 03:23 schreef kree het volgende:
[..]
Oh ik ging nog uit van die per maand ook maar ben geen student meer, dan heb ik best wel een hoge score eigenlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Waarom? Was toch serieus of waarom zou ik dan al een paar threads in 2011 hebben die gaan over een zelfde onderwerp?quote:
Dan sta je meteen weer op 0quote:Op zondag 27 juli 2014 03:24 schreef bepklep82 het volgende:
[..]
Ah! duidelijk.
En bij wel seks gaan er punten af?
quote:Op zondag 27 juli 2014 03:24 schreef yats het volgende:
[..]
Ik tel nog als student omdat ik nog student was bij de laatste keer. Dus dat loopt ook op inmiddels.Als ik nog als student tel, (was ik toen ook) dan zit ik nu over de 24.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe de rekensom als niet student zelf maar.
Maargoed jullie weten hoe ik erover denk heej.
Do what you love, love what you do!
En als je nog nooit iemand gezoend hebt dus maagd bent?quote:Op zondag 27 juli 2014 03:22 schreef yats het volgende:
[..]
Prima!
Geloof me tis dat die vorige al dicht is, maar die zou op slot zitten was er nog een mod wakker geweest.quote:Op zondag 27 juli 2014 03:24 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Waarom? Was toch serieus of waarom zou ik dan al een paar threads in 2011 hebben die gaan over een zelfde onderwerp?
Dan wordt het hoog tijd dat je iemand schaakt.quote:Op zondag 27 juli 2014 03:26 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
En als je nog nooit iemand gezoend hebt dus maagd bent?
Geen zorgen ik was 28, dus ok je hebt nog tijd zat.quote:Op zondag 27 juli 2014 03:26 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Ow, dat valt nog best mee. Ik durf mijn getal bijna niet te noemen nuquote:Op zondag 27 juli 2014 03:25 schreef kree het volgende:
[..]
Als ik nog als student tel, (was ik toen ook) dan zit ik nu over de 24.
Doe de rekensom als niet student zelf maar.
Maargoed jullie weten hoe ik erover denk heej.
Dan sta je ook op 0, je begint pas met tellen vanaf je ontmaagding.quote:Op zondag 27 juli 2014 03:26 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
:^quote:Op zondag 27 juli 2014 03:27 schreef kree het volgende:
[..]
Geen zorgen ik was 28, dus ok je hebt nog tijd zat.
Vraag me meer af hoe dicht je bij de "reset" bent gekomen dan eigenlijk vanavond.quote:Op zondag 27 juli 2014 03:28 schreef yats het volgende:
[..]
Ow, dat valt nog best mee. Ik durf mijn getal bijna niet te noemen nu
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Dus ik heb de beste score?quote:Op zondag 27 juli 2014 03:28 schreef yats het volgende:
[..]
Dan sta je ook op 0, je begint pas met tellen vanaf je ontmaagding.
Eh, not even close. De leuke bardame van gisteren was er helaas niet.quote:Op zondag 27 juli 2014 03:30 schreef kree het volgende:
[..]
Vraag me meer af hoe dicht je bij de "reset" bent gekomen dan eigenlijk vanavond.
Stel je niet aan, je komt net kijken.quote:Op zondag 27 juli 2014 03:31 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Dus ik heb de beste score?
Dat is kut.
Als hij uit 1980 komt niet. Dan is het wel tijd dat het een keer gebeurd. Maar misschien is er een goede reden voor?quote:Op zondag 27 juli 2014 03:32 schreef bepklep82 het volgende:
[..]
Stel je niet aan, je komt net kijken.
Maar ik wil meer zienquote:Op zondag 27 juli 2014 03:32 schreef bepklep82 het volgende:
[..]
Stel je niet aan, je komt net kijken.
Ach seks is maar seks, beter wacht je ermee totdat je een echt leuk meisje tegenkomt waarmee je meer wil als alleen seksquote:Op zondag 27 juli 2014 03:31 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Dus ik heb de beste score?
Dat is kut.
Hij zegt dat ie lelijk is, maar heeft nog geen bewijs geleverd.quote:Op zondag 27 juli 2014 03:33 schreef yats het volgende:
[..]
Als hij uit 1980 komt niet. Dan is het wel tijd dat het een keer gebeurd. Maar misschien is er een goede reden voor?
Nee dat klopt niet 1995 bijna 19.quote:Op zondag 27 juli 2014 03:33 schreef yats het volgende:
[..]
Als hij uit 1980 komt niet. Dan is het wel tijd dat het een keer gebeurd. Maar misschien is er een goede reden voor?
Mwah, liefde word mijns inziens overschat. Maar he, wie ben ik om daar een oordeel over te hebben?quote:Op zondag 27 juli 2014 03:33 schreef kree het volgende:
[..]
Ach seks is maar seks, beter wacht je ermee totdat je een echt leuk meisje tegenkomt waarmee je meer wil als alleen seks
jjaja ik weet het, de meningen zijn hierover verdeelt
En jij hebt nog geen bewijs geleverd dat je geen vent bent.quote:Op zondag 27 juli 2014 03:34 schreef bepklep82 het volgende:
[..]
Hij zegt dat ie lelijk is, maar heeft nog geen bewijs geleverd.
Tis voor iedereen verschillend.quote:Op zondag 27 juli 2014 03:34 schreef yats het volgende:
[..]
Mwah, liefde word mijns inziens overschat. Maar he, wie ben ik om daar een oordeel over te hebben?
Hij heeft haar icoontje aangepastquote:Op zondag 27 juli 2014 03:35 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
En jij hebt nog geen bewijs geleverd dat je geen vent bent.
Uiterlijk zegt ook niet alles. Ik ben ook maar net een 6je en toch is een van mijn ex'en een dikke 9.quote:Op zondag 27 juli 2014 03:34 schreef bepklep82 het volgende:
[..]
Hij zegt dat ie lelijk is, maar heeft nog geen bewijs geleverd.
Owww, dat valt dus heel erg mee. Dan heb je nog tijd zat.quote:
zo, nu jij weer..quote:Op zondag 27 juli 2014 03:35 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
En jij hebt nog geen bewijs geleverd dat je geen vent bent.
Tis dat je al een vriend hebt, anders was je wel wat voor El_thijs.quote:
Ik heb ook mijn beste jaren gehadquote:Op zondag 27 juli 2014 03:36 schreef kree het volgende:
[..]
Tis voor iedereen verschillend.
Maar ik heb er dan ook niet echt moeite mee dat ik geen seks heb.
Het is zeker voor iedereen anders. Zelfs als je het beide kent zijn de meningen verdeeld. Ik hoop ooit weer in de liefde te kunnen geloven, maar voor nu zie ik wel wat de toekomst brengt.quote:Op zondag 27 juli 2014 03:36 schreef kree het volgende:
[..]
Tis voor iedereen verschillend.
Maar ik heb er dan ook niet echt moeite mee dat ik geen seks heb.
Kinderen ligt voor mij nog in de toekomstquote:Op zondag 27 juli 2014 03:38 schreef bepklep82 het volgende:
[..]
Ik heb ook mijn beste jaren gehad
Kinderen zijn funest voor je seksleven.
Die valt op vrouwen in leer?quote:Op zondag 27 juli 2014 03:38 schreef kree het volgende:
[..]
Tis dat je al een vriend hebt, anders was je wel wat voor El_thijs.
Ben ik even blij dat ik die niet heb. Al hoop ik ze wel ooit een keer te hebbenquote:Op zondag 27 juli 2014 03:38 schreef bepklep82 het volgende:
[..]
Ik heb ook mijn beste jaren gehad
Kinderen zijn funest voor je seksleven.
Als ie dit morgen nog leest dan zal ie wel teleurgesteld zijnquote:
Zwanger zijn is trouwens wel een dikke plus voor je seksleven.quote:Op zondag 27 juli 2014 03:40 schreef yats het volgende:
[..]
Ben ik even blij dat ik die niet heb. Al hoop ik ze wel ooit een keer te hebben
Thijs vind zijn motormuizin nog wel, daar heb ik alle vertrouwen in.quote:Op zondag 27 juli 2014 03:41 schreef kree het volgende:
[..]
Als ie dit morgen nog leest dan zal ie wel teleurgesteld zijn
Mannen hoeven daar niet zwanger voor te worden.quote:Op zondag 27 juli 2014 03:42 schreef bepklep82 het volgende:
[..]
Zwanger zijn is trouwens wel een dikke plus voor je seksleven.
Je staat stijf van de hormonen en bent de hele dag horny..
Ik ben al bijna 32 joh, volgens mij zijn jullie net uit de luiersquote:Op zondag 27 juli 2014 03:42 schreef yats het volgende:
[..]
Thijs vind zijn motormuizin nog wel, daar heb ik alle vertrouwen in.
Ach ik denk iedereen wel uiteindelijk, of althans ik hoop hetquote:Op zondag 27 juli 2014 03:42 schreef yats het volgende:
[..]
Thijs vind zijn motormuizin nog wel, daar heb ik alle vertrouwen in.
Euh, je zit aardig in de leeftijdscategorie hoor.quote:Op zondag 27 juli 2014 03:44 schreef bepklep82 het volgende:
[..]
Ik ben al bijna 32 joh, volgens mij zijn jullie net uit de luiers
Had me dat een jaar of twee geleden gevraagd dan had ik je ronduit gelijk gegeven, maar ik geloof er niet meer zo in.quote:Op zondag 27 juli 2014 03:44 schreef kree het volgende:
[..]
Ach ik denk iedereen wel uiteindelijk, of althans ik hoop het
Oh gelukig.quote:Op zondag 27 juli 2014 03:45 schreef kree het volgende:
[..]
Euh, je zit aardig in de leeftijdscategorie hoor.
Een paar nagelaten dan, ik voel me ook al bijna opa hier.
Nou ik post hier denk jaar of 3 mee, en ok toen had ik nooit een vriendin gehad.quote:Op zondag 27 juli 2014 03:46 schreef yats het volgende:
[..]
Had me dat een jaar of twee geleden gevraagd dan had ik je ronduit gelijk gegeven, maar ik geloof er niet meer zo in.
Die 30 komt hier anders ook angstig rap naderbij.quote:Op zondag 27 juli 2014 03:44 schreef bepklep82 het volgende:
[..]
Ik ben al bijna 32 joh, volgens mij zijn jullie net uit de luiers
Jawel joh!quote:Op zondag 27 juli 2014 03:46 schreef yats het volgende:
[..]
Had me dat een jaar of twee geleden gevraagd dan had ik je ronduit gelijk gegeven, maar ik geloof er niet meer zo in.
Ik heb er wel over gedacht om hem ooit te halen, maar niet om vrouwen mee te versieren. Sowieso, werkt dat uberhaupt?quote:Op zondag 27 juli 2014 03:47 schreef bepklep82 het volgende:
[..]
Jawel joh!
Zoals ik al eerder zei vanavond.
Gewoon je motorrijbewijs halen en je aanmelden bij het motor forum.
Heb je in no-time iemand. Daar bieden ze zich vanzelf aan.
Hmmm is dat zoquote:Op zondag 27 juli 2014 03:47 schreef bepklep82 het volgende:
[..]
Jawel joh!
Zoals ik al eerder zei vanavond.
Gewoon je motorrijbewijs halen en je aanmelden bij het motor forum.
Heb je in no-time iemand. Daar bieden ze zich vanzelf aan.
EN of dat werkt!quote:Op zondag 27 juli 2014 03:48 schreef yats het volgende:
[..]
Ik heb er wel over gedacht om hem ooit te halen, maar niet om vrouwen mee te versieren. Sowieso, werkt dat uberhaupt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |