Koffie?quote:
Gaarne.quote:
quote:
quote:
Niet eens op een strand vol leuke bikinimeisjesquote:
Ons leven is leeg en zonder betekenis. #kraseroplosquote:Op zaterdag 26 juli 2014 11:36 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Niet eens op een strand vol leuke bikinimeisjes
Ja zeker, al zal ik waarschijnlijk spierpijn hebben de volgende dag maar dat maakt niet uitquote:
Ja inderdaad. Waren ze er maar ook bij, ik mis zequote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:33 schreef Barbusse het volgende:
Bier en BBQ, wat wil je nog meer? Oh ja, tieten!
Arme Belsquote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:34 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Waren ze er maar ook bij, ik mis ze
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Arme BelsHier, voor jou:
[ [url=http://gifs4tumblr.com/wp-content/uploads/2011/12/follow-www.wonderfulass.tumblr.gif]afbeelding[/url] ]
Wat voor nachtmerrie?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 15:11 schreef Cue_ het volgende:
Ik heb net dutje gedaan en had gewoon een nachtmerrieachtige droom. Echt.. ben nog steeds moe nu
#daarzijndutjesnietvoorbedoeld
Dus het viel reuze mee!quote:
Hey als je het niet kan vertellen is dat mijn conclusiequote:
Een gevoel is niet uit te leggenquote:Op zaterdag 26 juli 2014 16:08 schreef Belsezar het volgende:
Hey als je het niet kan vertellen is dat mijn conclusie
Ik heb nog nooit een nachtmerrie gehad die om gevoel gingquote:
Ik bedoel. Een uitgeschreven droom kan heel saai en niet eng overkomen. Maar dat je t zelf ervaarde als engquote:Op zaterdag 26 juli 2014 16:51 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een nachtmerrie gehad die om gevoel ging
Mijn laatste nachtmerrie is ruim 25 jaar geleden. Het had wel altijd een vast thema, wolven. Of ik werd achterna gezeten, ze vraten me op of beten mijn strot open.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 17:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik bedoel. Een uitgeschreven droom kan heel saai en niet eng overkomen. Maar dat je t zelf ervaarde als eng
Heb trouwens ooit wel eens een nachtmerrie gehad waarbij niets te zien was, geheel zwart en er enkel geluiden waren, soort van muziek. Engste die ik ooit heb gehad (een paar keer zelfs).
Trouwjurk gescheurd?quote:
'Het Oosten', voor vele Randstadbewoners al buitenlandquote:
Het Oostenquote:Op maandag 28 juli 2014 08:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
'Het Oosten', voor vele Randstadbewoners al buitenland
Beter huis kopen. Ik had een rock 'n roll festival.quote:Op maandag 28 juli 2014 09:15 schreef HeatWave het volgende:
Die Die Die Die Die.
Met je kanjer Suikerfeest tot 4:00 in de nacht op Zondag
Die Die Die Die Die.
En ga dood.
Ik zit nog in mijn leenhuis met enkel glas en blijkbaar in de MoslimZone van de wijk ofzoquote:
Zo'n suikerfeest overdrijven ze dan wel zegquote:Op maandag 28 juli 2014 09:49 schreef HeatWave het volgende:
Ja, het is niet normaal op het moment, putdeksels komen omhoog etc...
Plu is leuk, maar tot je kuiten in het water in je nette pak vind ik wat te veel van het goede. Hele dag met natte sokken lopenquote:Op maandag 28 juli 2014 09:55 schreef HeatWave het volgende:
Ach, ik had mijn stormplu bij me, verder niet zo'n last van gehad, maar er is wel ff wat gevallen ja.
Nee, hier is weinig tegen te beginnen verder als je een beetje pech hebt.quote:Op maandag 28 juli 2014 10:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Plu is leuk, maar tot je kuiten in het water in je nette pak vind ik wat te veel van het goede. Hele dag met natte sokken lopen![]()
Dacht het niet.
Vind het zielig voor de winkels daarquote:Op maandag 28 juli 2014 10:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, hier is weinig tegen te beginnen verder als je een beetje pech hebt.
Die zijn wel verzekerd ofzoquote:
Klopt.. maartoch. Tis niet fijnquote:Op maandag 28 juli 2014 10:07 schreef HeatWave het volgende:
Die zijn wel verzekerd ofzo.
Als het vanavond maar weer droog is.
Ja, opeens is het weer overquote:Op maandag 28 juli 2014 10:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Klopt.. maartoch. Tis niet fijn![]()
Nu maar weer op weg naar huisTis wel lekker droog nu buiten zo te zien.
Ik woon ook maar 800m van de grootste moskee hier af. Heb er weinig last van. Af en toe wat gejengel. maar da's op m'n vrije dagen dan, want normaliter ben ik niet thuis op die tijdstippen. En ja, met de ramadan is t wat druk met auto's er omheen. Ach.quote:Op maandag 28 juli 2014 09:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zit nog in mijn leenhuis met enkel glas en blijkbaar in de MoslimZone van de wijk ofzo.
Volgens mij hebben wij die bui vannacht gehad jaquote:Op maandag 28 juli 2014 09:49 schreef HeatWave het volgende:
Ja, het is niet normaal op het moment, putdeksels komen omhoog etc...
Ik heb tot 4:00 wakker gelegen van de "feestende" jongeren.quote:Op maandag 28 juli 2014 10:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik woon ook maar 800m van de grootste moskee hier af. Heb er weinig last van. Af en toe wat gejengel. maar da's op m'n vrije dagen dan, want normaliter ben ik niet thuis op die tijdstippen. En ja, met de ramadan is t wat druk met auto's er omheen. Ach.
Zag idd een foto uit het zuiden des lands. Duurt altijd zo lang voordat t weggezakt is...quote:Op maandag 28 juli 2014 10:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Volgens mij hebben wij die bui vannacht gehad ja
Mja. Onhandig. Als t bij 1x per jaar blijft, ach.quote:Op maandag 28 juli 2014 10:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb tot 4:00 wakker gelegen van de "feestende" jongeren.
Ja ok, dat is ook wel zo, maar het kwam me niet zo heel goed uit dit weekendquote:Op maandag 28 juli 2014 10:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja. Onhandig. Als t bij 1x per jaar blijft, ach.
Ik heb er vanochtend niks van gemerkt. En Eindhoven staat nou niet bepaald bekend om haar fijne waterafvoerquote:Op maandag 28 juli 2014 10:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zag idd een foto uit het zuiden des lands. Duurt altijd zo lang voordat t weggezakt is...
Such is life!quote:Op maandag 28 juli 2014 10:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja ok, dat is ook wel zo, maar het kwam me niet zo heel goed uit dit weekend.
Doe eens niet zo goedpratend jijquote:
My life sucks. Want ontstoken oog. Rot op met je ramadantroubles!quote:
Zaad in je oog is niet mijn probleemquote:Op maandag 28 juli 2014 10:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
My life sucks. Want ontstoken oog. Rot op met je ramadantroubles!
Dat was al ruim 2 weken geleden, dus daar zal t niet meer van zijn!quote:Op maandag 28 juli 2014 10:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zaad in je oog is niet mijn probleem.
Traag zaad.quote:Op maandag 28 juli 2014 10:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat was al ruim 2 weken geleden, dus daar zal t niet meer van zijn!
Toch?
Death by Semen, just like you always wantedquote:
Nee, dat was Sea men! Van die matroosjes an kapiteins!!!quote:Op maandag 28 juli 2014 10:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Death by Semen, just like you always wanted.
Sea man, and swallowquote:Op maandag 28 juli 2014 10:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, dat was Sea men! Van die matroosjes an kapiteins!!!
One swallow does not make summer!quote:
Sometimes a swallow can make your nightquote:
I'm not your dirty little cum-piglet!quote:Op maandag 28 juli 2014 10:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sometimes a swallow can make your night.
Yes you are my semen container of minequote:
Mah lil' cumcontainah biatch?quote:Op maandag 28 juli 2014 10:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Yes you are my semen container of mine.
Ik zag mijn naam voorbij komenquote:Op maandag 28 juli 2014 10:59 schreef Ang3l het volgende:
Klinkt als cucumber of komkommer en dus cue
Hedde gij zunne spaai-toel of zo?quote:
Zozo, scherp hoorquote:
Echt hequote:Op maandag 28 juli 2014 11:39 schreef HeatWave het volgende:
Zozo, scherp hoor.
Vanavond weer in mijn eigen huis slapen.
Nieuwe woonkamer, nieuwe bank, nieuw bed.
Ach ja, uiteraard nooit 100% zoals je wil, maar het meerendeel wel. Huismaker is een verschil van dag en nacht nu, veel lichter en ruimer.quote:
Huiskamer, dat had je zelf ook wel kunnen bedenkenquote:
Nou.. uhm dit keer nietquote:Op maandag 28 juli 2014 11:48 schreef HeatWave het volgende:
Huiskamer, dat had je zelf ook wel kunnen bedenken.
Ik neem het terug, je bent niet scherp nogquote:
Heb ook nog niets gegeten/gedronkenquote:Op maandag 28 juli 2014 11:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik neem het terug, je bent niet scherp nog.
Dan doe je het niet, maar dan wil ik wel meer domme postsquote:
Die komen er vast nog genoeg, want vrouwquote:Op maandag 28 juli 2014 12:10 schreef HeatWave het volgende:
Dan doe je het niet, maar dan wil ik wel meer domme posts.
Ook weer zo natuurlijk.quote:Op maandag 28 juli 2014 12:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Die komen er vast nog genoeg, want vrouw
quote:Op maandag 28 juli 2014 12:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Die komen er vast nog genoeg, want vrouw
Kinderenquote:
Amsterdamquote:Op maandag 28 juli 2014 12:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kinderen
Apple/Android
Seks
Amsterdam/de rest.
Kies maar.
Kinderen die seks hebben in Amsterdam en dat filmen met een iPhone.quote:
Ik hoop vandaag te horen wanneer mijn nieuwe telefoon wordt bezorgdquote:Op maandag 28 juli 2014 12:25 schreef HeatWave het volgende:
Kinderen
Apple/Android
Seks
Amsterdam/de rest.
Kies maar.
Rare vrouwquote:Op maandag 28 juli 2014 12:24 schreef Evie het volgende:
![]()
Om vrouw achter het stuur bloed aan de muur kan ik nog wel lachen, maar dit
Nee ik hou er meer van er wel ogelijk uit te zienquote:Op maandag 28 juli 2014 12:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Heb je ook t bijbehorende pittig kort kapsel?
Aanstellerquote:Op maandag 28 juli 2014 12:36 schreef Q. het volgende:
Ik sla mijn rondje door de stad fietsen vandaag wel over.
All in a day's work toch?quote:Op maandag 28 juli 2014 12:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kinderen die seks hebben in Amsterdam en dat filmen met een iPhone.
Let the chaos commence!
Ook weer zo, we zijn blasé en afgestomptquote:
quote:
Nu maar hopen dat jij er ook blij van wordtquote:Op maandag 28 juli 2014 12:40 schreef Aisomont het volgende:
Ik dacht, laat ik ook eens gaan posten in een SC. Jullie zijn de gelukkige geworden
Als ik m'n kaplaarzen had meegenomen was het geen probleem geweestquote:Op maandag 28 juli 2014 12:51 schreef Ang3l het volgende:
![]()
Nou daar zou ik idd ook niet doorheen gaan baggeren nee.
Jullie wel jaquote:Op maandag 28 juli 2014 12:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ook weer zo, we zijn blasé en afgestompt.
Nee precies, voorbereid en wel zou ik er ook wel doorheen gaan. maar hier hou je vooraf niet zo'n rekening meequote:Op maandag 28 juli 2014 12:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als ik m'n kaplaarzen had meegenomen was het geen probleem geweest
Maar iets met riool, natte sokken, koud, ziek. Neh zag het niet graag voor me
Jij ookquote:Op maandag 28 juli 2014 12:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jullie wel ja
Ik hoop niet dat die bui van vannacht hier nog eens gaat huishouden. Want tot nu toe valt t hier ei'k wel mee. Lijkt allemaal zeer plaatselijk te zijn, want Tilburg stond bv wel blank.
Anders ga ik wel naar het depressieve topic. Voor alles wat hier!quote:Op maandag 28 juli 2014 12:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat jij er ook blij van wordt
Ze reden nog wel. Was op een gegeven moment maar naar Duivendrecht gevlucht omdat Zuid druk werd. Dus wou op een gegeven moment wel terug en toen zeiden ze dat er op Schiphol nog 6 treinen zaten te wachten / voor ons stonden, dus dat we moesten wachten.quote:Op maandag 28 juli 2014 12:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee precies, voorbereid en wel zou ik er ook wel doorheen gaan. maar hier hou je vooraf niet zo'n rekening meeReed de NS wel, of hadde ze last van natte wielen?
Dat is geen SCquote:Op maandag 28 juli 2014 12:54 schreef Aisomont het volgende:
Anders ga ik wel naar het depressieve topic. Voor alles wat hier!
Seinstoring, stroomstoring, blikseminslag, alles x2. Echte NS!quote:Op maandag 28 juli 2014 12:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee precies, voorbereid en wel zou ik er ook wel doorheen gaan. maar hier hou je vooraf niet zo'n rekening meeReed de NS wel, of hadde ze last van natte wielen?
Blikseminslag in ed coupe heb ik ook wel eens meegemaaktquote:Op maandag 28 juli 2014 12:55 schreef Aisomont het volgende:
[..]
Seinstoring, stroomstoring, blikseminslag, alles x2. Echte NS!
Dan kan ik daar mijn hart luchten en hier SC'en. Prima combinatie. Ook goed voor mijn postcount natuurlijk.quote:Op maandag 28 juli 2014 12:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is geen SC
Maar kan je wel je hart luchten
Ik heb een keer 2 uur op Utrecht CS gestaan 50m van het perron maar we mochten niet naar het perron lopen want dat was gevaarlijk. 2 uur lang is geen enkele trein op het spoor aan de andere kant van het perron gekomen. En er moest eerst iemand komen die de situatie kon inschatten. Dan iemand die de bevoegdheid had om alles op te zetten. En daarna pas kwamen de mensen die ons naar het perron konden leiden. Altijd leuk, dat soort dingen. Wel een eersteklas dagkaart aan overgehouden.quote:Op maandag 28 juli 2014 12:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Blikseminslag in ed coupe heb ik ook wel eens meegemaaktStonden we net voor DH HS stil, konden geen kant meer op. Zijn we met de hele coupe liedjes gaan zingen die met regen te make gadden
"Oeh oeh, doe Purple rain!"
Klinkt natuurlijk erg overdreven. Enkel als er wel wat gebeurd is de NS redelijk de klos. Snap wel dat ze dan liever de standaard procedures volgen.quote:Op maandag 28 juli 2014 12:58 schreef Aisomont het volgende:
[..]
Ik heb een keer 2 uur op Utrecht CS gestaan 50m van het perron maar we mochten niet naar het perron lopen want dat was gevaarlijk. 2 uur lang is geen enkele trein op het spoor aan de andere kant van het perron gekomen. En er moest eerst iemand komen die de situatie kon inschatten. Dan iemand die de bevoegdheid had om alles op te zetten. En daarna pas kwamen de mensen die ons naar het perron konden leiden. Altijd leuk, dat soort dingen. Wel een eersteklas dagkaart aan overgehouden.
Verzopenquote:Op maandag 28 juli 2014 13:01 schreef Godtje het volgende:
Waar is Airwin? Die is er toch vaak op maandag?
Dat is wel iets van 80¤. Niet dat ik er wat aan had als student zijnde. En niet dat je het voor ook maar iets van rond die prijs kon verkopen aangezien al die tweede klas dagkaarten onder de 20 euro zijn. Geloof wel dat ik er iets van 40 euro voor heb gekregen. Er zijn toen ook echt 10 mensen geweest die op mijn Marktplaats advertentie hebben gereageerd met "ik ben zielig stuur het mij gratissss". Waarom dan reageren op een eerste klas dagkaartquote:Op maandag 28 juli 2014 12:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Klinkt natuurlijk erg overdreven. Enkel als er wel wat gebeurd is de NS redelijk de klos. Snap wel dat ze dan liever de standaard procedures volgen.
Al vind ik een eerste klas dagkaart wat magertjes..
¤4.54, jeej.quote:Op maandag 28 juli 2014 12:59 schreef Cue_ het volgende:
En je krijgt je geld terug natuurlijk, want valt vast wel onder vertraging
Als jij er niets aan hebt moet je hem gewoon weggeven. Bv aan mijquote:Op maandag 28 juli 2014 13:02 schreef Aisomont het volgende:
Dat is wel iets van 80¤. Niet dat ik er wat aan had als student zijnde. En niet dat je het voor ook maar iets van rond die prijs kon verkopen aangezien al die tweede klas dagkaarten onder de 20 euro zijn. Geloof wel dat ik er iets van 40 euro voor heb gekregen. Er zijn toen ook echt 10 mensen geweest die op mijn Marktplaats advertentie hebben gereageerd met "ik ben zielig stuur het mij gratissss". Waarom dan reageren op een eerste klas dagkaartgenoegen nemen met tweede klas enzo.
Ik heb 'm allang verkocht, het spijt mij.quote:Op maandag 28 juli 2014 13:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als jij er niets aan hebt moet je hem gewoon weggeven. Bv aan mij
Anders ik wel!quote:
Oww.. enkel een paar miljoen jaar maarquote:"Als de asteroïde een paar miljoen jaar eerder of later was ingeslagen, waren de dinosaurussen mogelijk niet uitgestorven", aldus de wetenschapper.
Niet verder gaan.quote:Op maandag 28 juli 2014 13:10 schreef Cue_ het volgende:
En weer heeft een vriend van mij een vriendin gevonden
*forever alone*
"verder"quote:Op maandag 28 juli 2014 13:10 schreef Cue_ het volgende:
En weer heeft een vriend van mij een vriendin gevonden
*forever alone*
Het was Joey. Van Friends. Incl standaard uitsrpaak.quote:
"Weet je wat pas dichtbij komt? BATS! Mijn hand! Hoer!"quote:Op maandag 28 juli 2014 13:36 schreef HeatWave het volgende:
Ja hoor, de hele week heb ik de zin niet gehoord, afdelingsmama is terug en kent vaag iemand in het vliegtuig dus:
"het komt nu wel erg dichtbij hoor".
Nee, ik kan niet echt boos op dr worden, maar het is wel weer typischquote:Op maandag 28 juli 2014 13:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
"Weet je wat pas dichtbij komt? BATS! Mijn hand! Hoer!"
Alle vrouwen zijn hoeren.quote:Op maandag 28 juli 2014 13:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
je houdt geen handen over als je iedereen die zulke uitspraken doet moet bitchslappenquote:Op maandag 28 juli 2014 13:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Alle mensenquote:
Mensen.quote:
Klopt dat zijn geen mensenquote:Op maandag 28 juli 2014 14:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mensen.
Wat hebben lesbo's daar mee te maken?
Ik zag van de week weer twee van die typische. Slecht kapsel, manwijf.quote:Op maandag 28 juli 2014 14:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mensen.
Wat hebben lesbo's daar mee te maken?
met of zonder watermeloen?quote:Op maandag 28 juli 2014 14:02 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik zag van de week weer twee van die typische. Slecht kapsel, manwijf.
Het is als een neger die met een mega bucket van de KFC op een bank zit.
Je hoeft die vooroordelen niet te bevestigen.
Iig met zo'n kam in de afro.quote:
Ze provoceren ook zo met dat flanel.quote:Op maandag 28 juli 2014 14:02 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik zag van de week weer twee van die typische. Slecht kapsel, manwijf.
Het is als een neger die met een mega bucket van de KFC op een bank zit.
Je hoeft die vooroordelen niet te bevestigen.
lvtquote:
quote:
Nooit gedacht dat ik zou zeggen dat Captain America de leukste isquote:
We hebben t over potten en jij komt met cosplay sletjes?quote:
We moeten ietsquote:Op maandag 28 juli 2014 15:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
We hebben t over potten en jij komt met cosplay sletjes?
waarom wil je het over potten hebben als het ook over leuk verkleedde dingen kan gaan?quote:Op maandag 28 juli 2014 15:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
quote:Op maandag 28 juli 2014 15:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jessicaquote:
?quote:Op maandag 28 juli 2014 16:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Vind t vooral niet leuk. Vooral het vastleggen ervan niet
Ik zal eens wat minder hard werken morgen.quote:Op maandag 28 juli 2014 16:54 schreef HeatWave het volgende:
Nou, 6/10 voor de moeite vandaag dit topic, morgen verwacht ik meer van jullie mensen!.
Nee, lijkt mij ook niets. Werken is veel leuker. Lekker elke dag belachelijk vroeg er uit en elke dag luisteren naar dezelfde trieste verhalen van dezelfde collega's.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 08:05 schreef stbabylon het volgende:
Zo, hè he, eindelijk weer aan het werk. Bijna een maand vakantie is ook niet je van het. Blij dat ik weer mag werken.
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 08:10 schreef Q. het volgende:
[..]
Nee, lijkt mij ook niets. Werken is veel leuker. Lekker elke dag belachelijk vroeg er uit en elke dag luisteren naar dezelfde trieste verhalen van dezelfde collega's.
Ik heb nog niets gepland.quote:
Ik ga naar Japan.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 08:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb nog niets gepland.![]()
Nou ja, een paar dagen gamescom, dat leuk is, maar amper een vakantie te noemen.
Same.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 08:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb nog niets gepland.![]()
Nou ja, een paar dagen gamescom, dat leuk is, maar amper een vakantie te noemen.
mooi zoquote:Op dinsdag 29 juli 2014 08:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Top! Vrijwel de hele maand mooi weer in Nederland gehad. En een fantastische tijd gehad.
Have fun! En vergeet niet naar Yoyoghipark te gaan op zondagmiddagquote:
Ik heb nog stapels vakantiedagen maar kan ze toch niet opmaken, dat was vorige week al moeilijk genoeg.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 08:27 schreef stbabylon het volgende:
Ik heb alleen nog maar 2 dagen rond een weekend eind augustus voor een festival
Oh, en misschien nog een weekje zon in oktober, maar dat is na de zomer.
Het is 9:18quote:Op dinsdag 29 juli 2014 09:13 schreef Cue_ het volgende:
HW blijft maar gewoon geheel weg vandaag? Ziet geen hoo perin dat het beter wordt?
Gaat lekker danquote:Op dinsdag 29 juli 2014 08:45 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb nog stapels vakantiedagen maar kan ze toch niet opmaken, dat was vorige week al moeilijk genoeg.
Dan hoor jij toch al minimaal twee topics volgespamd te hebben?quote:
Alleen als er iets te ranten valtquote:Op dinsdag 29 juli 2014 09:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan hoor jij toch al minimaal twee topics volgespamd te hebben?
Kut Android! Kut babies! Kut alles!quote:
Ben je ziek?quote:
Nee hoor, gewoon geen zin inquote:
Oh, the usualquote:
Niet waarquote:Op dinsdag 29 juli 2014 09:41 schreef rhubarbje het volgende:
Vandaag word kut
Ik dacht ik zeg het maar even dan weten jullie het ook
Die lijkt me tofquote:Op dinsdag 29 juli 2014 09:43 schreef stbabylon het volgende:
Vandaag wordt helemaal niet kut. Beetje mail bijwerken, zien hoe anderen wel keihard hebben gewerkt. Vanavond ws. naar The Apes. Lekker
Die leek me dus eerst echt helemaal niks, maar verraste me enorm. En Gary Oldman natuurlijkquote:Op dinsdag 29 juli 2014 09:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mij ook. Gisteren nog een keer Rise gekeken, zodat we vanavond goed voorbereid zijn
Ik ga morgen naar Step Up 5quote:Op dinsdag 29 juli 2014 10:04 schreef stbabylon het volgende:
Transformers 4 heb ik gezien (wat een vuige shitfilm was dat) en 22 Jump Street ook (supergeweldigsupermegatof). Apes en Blended (ja ja, ik weet Sandler sucks, maar op één of andere manier kan ik toch om hem lachen als ik in de juiste mood ben).
Dat gaat mij te ver. Wacht nog wel even op Perfect Pitch 2.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 10:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ga morgen naar Step Up 5.
.
Jaja, kom maar op.
Met welk grietje?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 10:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ga morgen naar Step Up 5.
.
Jaja, kom maar op.
Met een vrouw uiteraardquote:Op dinsdag 29 juli 2014 10:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat gaat mij te ver. Wacht nog wel even op Perfect Pitch 2.
Maar goed, ik ben nieuwsgierig, waarom ga jij naar SU5?
Uiteraardquote:
Je zult het waarschijnlijk wel overleven.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 10:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Uiteraard.
Maar ach, hoe erg kan het zijn?.
Daarom, ik heb ergere dingen gedaan in mijn levenquote:Op dinsdag 29 juli 2014 10:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je zult het waarschijnlijk wel overleven.
Wat denk je zelfquote:Op dinsdag 29 juli 2014 10:40 schreef stbabylon het volgende:
Maar goed, hier nog spannende dingen gebeurt terwijl ik op de cross was>
Nope, las wel gezellige dingen van vrienden en collega's op FB, kon helaas zelf niet.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 10:40 schreef stbabylon het volgende:
Maar goed, hier nog spannende dingen gebeurt terwijl ik op de cross was>
Nou ja, precies dat dus. Ik heb een nieuwe functie aangeboden gekregen. Eentje die ik heel graag wou maar die nog niet gecreeerd was.quote:
Nice!quote:Op dinsdag 29 juli 2014 10:52 schreef Barbusse het volgende:
Nou ja, precies dat dus. Ik heb een nieuwe functie aangeboden gekregen. Eentje die ik heel graag wou maar die nog niet gecreeerd was.
Hoofd pokerchipwasser?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 10:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou ja, precies dat dus. Ik heb een nieuwe functie aangeboden gekregen. Eentje die ik heel graag wou maar die nog niet gecreeerd was.
Goeie timingquote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:08 schreef stbabylon het volgende:
Ik schaam mij soms een klein beetje als ik zeg dat 17-7 de mooiste dag van het jaar was. Stomme raketschieters
Op de dag zelf heel kort één opmerking er over gehoord. Meteen vast gesteld dat geen van mijn dierbaren daar aan boord waren (want die waren bij ons die dagquote:
Sja, het is niet anders, sommige dingen vallen gewoon zo.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Op de dag zelf heel kort één opmerking er over gehoord. Meteen vast gesteld dat geen van mijn dierbaren daar aan boord waren (want die waren bij ons die dag) en uit mijn hoofd gezet. Later ben ik me er wel in gaan verdiepen, maar ik heb het nooit gekoppeld met die donderdag in mijn hoofd. Voor mij heeft het wel plaats gevonden, alleen was dat 'eens', en niet op 17-7. Best wel raar
Denk dat je daar wel meer last van kunt hebben, dan door zo'n datum.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, het is niet anders, sommige dingen vallen gewoon zo.
Ik ken iemand met een zoontje die Tristan heet, niets mis met de naam, maar ja, dat is nu wel een mass shooting-naam.
Ja, daarom, lekker belangrijk verder, het was jouw dagquote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Denk dat je daar wel meer last van kunt hebben, dan door zo'n datum.
Het was de mooiste dag van het jaar!quote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, daarom, lekker belangrijk verder, het was jouw dag.
Voor jouquote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het was de mooiste dag van het jaar!
Jupsquote:
Zijn vaak de leukste functiesquote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:26 schreef Barbusse het volgende:
JupsVoelt best goed, indirect zelf je eigen functie creeren
Dus feescht ende vertier voor mij!quote:
Analystquote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:01 schreef HeatWave het volgende:
Ja, maar wat je nou precies gaat doen komt er niet uit.
Zelfs voor ons? Wij vertellen niets door hoor!quote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
AnalystDe rest is superduper vertrouwelijk jonguh
Zelfde alsquote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:01 schreef HeatWave het volgende:
Ja, maar wat je nou precies gaat doen komt er niet uit.
quote:
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zelfs voor ons? Wij vertellen niets door hoor!.
Dan mot je gewoon ff rooten en je kernel compilen. N00b.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:12 schreef stbabylon het volgende:
Ik haat (de) Android (wekker)
Als hij af gaat, krijg ik geen popup om hem te snoozen of uit te zetten. Enige manier om hem uit te krijgen is de telefoon te herstarten
Ow, niet gezien.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, twee keer na je Step Up 5 verhaaltje
Ik heb geen grietje, ik ga met een meisje naar de film, that's itquote:
Dat meisje = grietjequote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:15 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb geen grietje, ik ga met een meisje naar de film, that's it.
Ja ok, maar ik heb dr niet ofzoquote:
Q heeft bier!quote:
Dat niet maar ik doe het wel. Daar ben ik immers Nederlander voor.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:18 schreef HeatWave het volgende:
Ik zie Q op Facebook heel regelmatig met allerlei chicks in parken en kroegen etc, die heeft niets te klagen.
Oh ja, dat hoort ook zo gewoon.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:18 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat niet maar ik doe het wel. Daar ben ik immers Nederlander voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |