Koffie?quote:
Gaarne.quote:
quote:
quote:
Niet eens op een strand vol leuke bikinimeisjesquote:
Ons leven is leeg en zonder betekenis. #kraseroplosquote:Op zaterdag 26 juli 2014 11:36 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Niet eens op een strand vol leuke bikinimeisjes
Ja zeker, al zal ik waarschijnlijk spierpijn hebben de volgende dag maar dat maakt niet uitquote:
Ja inderdaad. Waren ze er maar ook bij, ik mis zequote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:33 schreef Barbusse het volgende:
Bier en BBQ, wat wil je nog meer? Oh ja, tieten!
Arme Belsquote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:34 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Waren ze er maar ook bij, ik mis ze
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Arme BelsHier, voor jou:
[ [url=http://gifs4tumblr.com/wp-content/uploads/2011/12/follow-www.wonderfulass.tumblr.gif]afbeelding[/url] ]
Wat voor nachtmerrie?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 15:11 schreef Cue_ het volgende:
Ik heb net dutje gedaan en had gewoon een nachtmerrieachtige droom. Echt.. ben nog steeds moe nu
#daarzijndutjesnietvoorbedoeld
Dus het viel reuze mee!quote:
Hey als je het niet kan vertellen is dat mijn conclusiequote:
Een gevoel is niet uit te leggenquote:Op zaterdag 26 juli 2014 16:08 schreef Belsezar het volgende:
Hey als je het niet kan vertellen is dat mijn conclusie
Ik heb nog nooit een nachtmerrie gehad die om gevoel gingquote:
Ik bedoel. Een uitgeschreven droom kan heel saai en niet eng overkomen. Maar dat je t zelf ervaarde als engquote:Op zaterdag 26 juli 2014 16:51 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een nachtmerrie gehad die om gevoel ging
Mijn laatste nachtmerrie is ruim 25 jaar geleden. Het had wel altijd een vast thema, wolven. Of ik werd achterna gezeten, ze vraten me op of beten mijn strot open.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 17:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik bedoel. Een uitgeschreven droom kan heel saai en niet eng overkomen. Maar dat je t zelf ervaarde als eng
Heb trouwens ooit wel eens een nachtmerrie gehad waarbij niets te zien was, geheel zwart en er enkel geluiden waren, soort van muziek. Engste die ik ooit heb gehad (een paar keer zelfs).
Trouwjurk gescheurd?quote:
'Het Oosten', voor vele Randstadbewoners al buitenlandquote:
Het Oostenquote:Op maandag 28 juli 2014 08:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
'Het Oosten', voor vele Randstadbewoners al buitenland
Beter huis kopen. Ik had een rock 'n roll festival.quote:Op maandag 28 juli 2014 09:15 schreef HeatWave het volgende:
Die Die Die Die Die.
Met je kanjer Suikerfeest tot 4:00 in de nacht op Zondag
Die Die Die Die Die.
En ga dood.
Ik zit nog in mijn leenhuis met enkel glas en blijkbaar in de MoslimZone van de wijk ofzoquote:
Zo'n suikerfeest overdrijven ze dan wel zegquote:Op maandag 28 juli 2014 09:49 schreef HeatWave het volgende:
Ja, het is niet normaal op het moment, putdeksels komen omhoog etc...
Plu is leuk, maar tot je kuiten in het water in je nette pak vind ik wat te veel van het goede. Hele dag met natte sokken lopenquote:Op maandag 28 juli 2014 09:55 schreef HeatWave het volgende:
Ach, ik had mijn stormplu bij me, verder niet zo'n last van gehad, maar er is wel ff wat gevallen ja.
Nee, hier is weinig tegen te beginnen verder als je een beetje pech hebt.quote:Op maandag 28 juli 2014 10:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Plu is leuk, maar tot je kuiten in het water in je nette pak vind ik wat te veel van het goede. Hele dag met natte sokken lopen![]()
Dacht het niet.
Vind het zielig voor de winkels daarquote:Op maandag 28 juli 2014 10:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, hier is weinig tegen te beginnen verder als je een beetje pech hebt.
Die zijn wel verzekerd ofzoquote:
Klopt.. maartoch. Tis niet fijnquote:Op maandag 28 juli 2014 10:07 schreef HeatWave het volgende:
Die zijn wel verzekerd ofzo.
Als het vanavond maar weer droog is.
Ja, opeens is het weer overquote:Op maandag 28 juli 2014 10:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Klopt.. maartoch. Tis niet fijn![]()
Nu maar weer op weg naar huisTis wel lekker droog nu buiten zo te zien.
Ik woon ook maar 800m van de grootste moskee hier af. Heb er weinig last van. Af en toe wat gejengel. maar da's op m'n vrije dagen dan, want normaliter ben ik niet thuis op die tijdstippen. En ja, met de ramadan is t wat druk met auto's er omheen. Ach.quote:Op maandag 28 juli 2014 09:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zit nog in mijn leenhuis met enkel glas en blijkbaar in de MoslimZone van de wijk ofzo.
Volgens mij hebben wij die bui vannacht gehad jaquote:Op maandag 28 juli 2014 09:49 schreef HeatWave het volgende:
Ja, het is niet normaal op het moment, putdeksels komen omhoog etc...
Ik heb tot 4:00 wakker gelegen van de "feestende" jongeren.quote:Op maandag 28 juli 2014 10:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik woon ook maar 800m van de grootste moskee hier af. Heb er weinig last van. Af en toe wat gejengel. maar da's op m'n vrije dagen dan, want normaliter ben ik niet thuis op die tijdstippen. En ja, met de ramadan is t wat druk met auto's er omheen. Ach.
Zag idd een foto uit het zuiden des lands. Duurt altijd zo lang voordat t weggezakt is...quote:Op maandag 28 juli 2014 10:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Volgens mij hebben wij die bui vannacht gehad ja
Mja. Onhandig. Als t bij 1x per jaar blijft, ach.quote:Op maandag 28 juli 2014 10:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb tot 4:00 wakker gelegen van de "feestende" jongeren.
Ja ok, dat is ook wel zo, maar het kwam me niet zo heel goed uit dit weekendquote:Op maandag 28 juli 2014 10:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja. Onhandig. Als t bij 1x per jaar blijft, ach.
Ik heb er vanochtend niks van gemerkt. En Eindhoven staat nou niet bepaald bekend om haar fijne waterafvoerquote:Op maandag 28 juli 2014 10:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zag idd een foto uit het zuiden des lands. Duurt altijd zo lang voordat t weggezakt is...
Such is life!quote:Op maandag 28 juli 2014 10:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja ok, dat is ook wel zo, maar het kwam me niet zo heel goed uit dit weekend.
Doe eens niet zo goedpratend jijquote:
My life sucks. Want ontstoken oog. Rot op met je ramadantroubles!quote:
Zaad in je oog is niet mijn probleemquote:Op maandag 28 juli 2014 10:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
My life sucks. Want ontstoken oog. Rot op met je ramadantroubles!
Dat was al ruim 2 weken geleden, dus daar zal t niet meer van zijn!quote:Op maandag 28 juli 2014 10:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zaad in je oog is niet mijn probleem.
Traag zaad.quote:Op maandag 28 juli 2014 10:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat was al ruim 2 weken geleden, dus daar zal t niet meer van zijn!
Toch?
Death by Semen, just like you always wantedquote:
Nee, dat was Sea men! Van die matroosjes an kapiteins!!!quote:Op maandag 28 juli 2014 10:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Death by Semen, just like you always wanted.
Sea man, and swallowquote:Op maandag 28 juli 2014 10:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, dat was Sea men! Van die matroosjes an kapiteins!!!
One swallow does not make summer!quote:
Sometimes a swallow can make your nightquote:
I'm not your dirty little cum-piglet!quote:Op maandag 28 juli 2014 10:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sometimes a swallow can make your night.
Yes you are my semen container of minequote:
Mah lil' cumcontainah biatch?quote:Op maandag 28 juli 2014 10:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Yes you are my semen container of mine.
Ik zag mijn naam voorbij komenquote:Op maandag 28 juli 2014 10:59 schreef Ang3l het volgende:
Klinkt als cucumber of komkommer en dus cue
Hedde gij zunne spaai-toel of zo?quote:
Zozo, scherp hoorquote:
Echt hequote:Op maandag 28 juli 2014 11:39 schreef HeatWave het volgende:
Zozo, scherp hoor.
Vanavond weer in mijn eigen huis slapen.
Nieuwe woonkamer, nieuwe bank, nieuw bed.
Ach ja, uiteraard nooit 100% zoals je wil, maar het meerendeel wel. Huismaker is een verschil van dag en nacht nu, veel lichter en ruimer.quote:
Huiskamer, dat had je zelf ook wel kunnen bedenkenquote:
Nou.. uhm dit keer nietquote:Op maandag 28 juli 2014 11:48 schreef HeatWave het volgende:
Huiskamer, dat had je zelf ook wel kunnen bedenken.
Ik neem het terug, je bent niet scherp nogquote:
Heb ook nog niets gegeten/gedronkenquote:Op maandag 28 juli 2014 11:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik neem het terug, je bent niet scherp nog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |