Slaap lekkerquote:Op zaterdag 26 juli 2014 07:19 schreef 2thmx het volgende:
Ik geloof dat ik wel ben gerustgesteld. Geen nuchtere OvJ zal in deze zaak vervolging instellen. Ik hoop dat de politie de aangifte verder ergens onderin een la plempt. Trusten
.
Ik heb iets dergelijks meegemaakt, maar dan vanwege Internetfora. Hoor je nooit iets van. Politie gooit dat gelijk het RO in.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 07:19 schreef 2thmx het volgende:
Ik geloof dat ik wel ben gerustgesteld. Geen nuchtere OvJ zal in deze zaak vervolging instellen. Ik hoop dat de politie de aangifte verder ergens onderin een la plempt. Trusten
.
`Neequote:Op zaterdag 26 juli 2014 04:29 schreef 2thmx het volgende:
kan via mijn provider vast mijn identiteit achterhalen
Het is een echte onvervalste.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 11:52 schreef Dven het volgende:
Jezus. Wat een mongool. TS dan. Had het niet voor mogelijk gehouden dat zulke treurige personen daadwerkelijk bestaan.
Wat was in jouw geval dan exact de casus?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 10:03 schreef blomke het volgende:
[..]
Ik heb iets dergelijks meegemaakt, maar dan vanwege Internetfora. Hoor je nooit iets van. Politie gooit dat gelijk het RO in.
Ik heb haar nummer dus verwijderd en geblokkeerd. Bovendien hebben we nooit gebeld en gezien haar plotselinge fijngevoeligheid zegt iets me dat ze een telefoontje nu ook als 'stalken' gaat interpreterenquote:Op zaterdag 26 juli 2014 10:30 schreef tim-elzinga het volgende:
Jezus. Bel haar gewoon even om de lucht te klaren. Ben je in een klap van al je zorgen af, of weet je meteen waar je aan toe bent.
Ach gutquote:Op zaterdag 26 juli 2014 11:52 schreef Dven het volgende:
Jezus. Wat een mongool. TS dan. Had het niet voor mogelijk gehouden dat zulke treurige personen daadwerkelijk bestaan.
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 08:46 schreef Peepernoot het volgende:
Je maakt je veel te druk.
Hier ga je echt niet voor vervolgd worden hoor.
Ik heb het van dichtbij meegemaakt dat iemand echt gestalkt werd en voordat er echt actie werd ondernomen tegen de "stalker" was er al een hele hoop meer gebeurd dan alleen telefoontjes en sms'jes.
Misschien zul je wel een verklaring moeten komen afleggen, maar als die is zoals jij hier zelf schrijft dan zul je er daarna weinig meer van horen als het contact met dat meisje verder verbroken is.
Okéquote:Op zaterdag 26 juli 2014 09:56 schreef pl4kkie het volgende:
Toen mijn vader mijn moeder lastig viel, had ze ook melding gemaakt van stalken. Dat was het niet, want daar moest eerst bijna 2 jaar elke keer dat er contact werd gezocht op wat voor manier dan ook gemeld worden bij de politie om een dossier te maken. Pas daarna konden ze overgaan op anti stalkings maatregelen. Al is het niet zo ver gekomen.
JA, die ken(de) ik persoonlijk als afzetster op MP. Ik heb die casus met haar (bedrijfs)naam op een Internetforum gezet om te voorkomen dat anderen er ook in zouden tuimelen.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 16:37 schreef 2thmx het volgende:
Wat was in jouw geval dan exact de casus?Kende je degene die aangifte deed in 'het echt'?
Ah, op die manier. Lijkt me dat zij dan eerder aangifte van 'laster' heeft gedaan dan van 'stalking'?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 17:00 schreef blomke het volgende:
[..]
JA, die ken(de) ik persoonlijk als afzetster op MP. Ik heb die casus met haar (bedrijfs)naam op een Internetforum gezet om te voorkomen dat anderen er ook in zouden tuimelen.
Ik zat toen bij de VP en heb via-via nagevraagd wat er lag. Dat was al het RO in.
Beter. Maar het plaatje zou nog juister zijn als je ondertussen kan zien dat die vrouw een sms naar haar 'stalker' stuurtquote:
Hoe ken je haar?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 16:38 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Ik heb haar nummer dus verwijderd en geblokkeerd. Bovendien hebben we nooit gebeld en gezien haar plotselinge fijngevoeligheid zegt iets me dat ze een telefoontje nu ook als 'stalken' gaat interpreteren.
En kan je geen contact meer met haar krijgen? Ik kan mij persoonlijk niet voorstellen dat haar aangifte (al zal het wel bs zijn) je problemen oplevert. Maar aangezien je er zo mee zit en blijkbaar niet goed met de onzekerheid om kan gaan, zou ik met haar contact proberen op te nemen om de waarheid te achterhalen.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |