Nou, nou, nou.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 04:58 schreef blikjetonijn het volgende:
TS is maag.. nu lopen klagen op fokhomo
Waarschijnlijk gaat ze de komende paar jaar uit elkaar getrokken worden door verschillende import Nederlanders, dus maak je geen zorgen over een jaar of 2 is ze al verpestquote:Op zaterdag 26 juli 2014 12:49 schreef Zeetakje het volgende:
Ik denk dat ze stiekem lesbisch was
(Dat hoop ik dan maar anders voelt 't nog kutter)
Mooiquote:Op zaterdag 26 juli 2014 12:58 schreef Yskoud het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gaat ze de komende paar jaar uitelkaar getrokken worden door evrschillende import nederlanders, dus maak je geen zorgen over een jaar of 2 is ze al verpest
Goh wat slecht.quote:
Daar zijn het vrouwen voor. Dat is nationale sport nummer 1 onder vrouwen. Over een paar weken komt ze weer bij je terug nadat ze door drie sportschoolnigga's is uitgewoond.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 03:53 schreef Zeetakje het volgende:
Klacht: vrouwen die je eerst stapeldol maken, en je vervolgens toch afwijzen
Of ze is door jou lesbisch geworden!quote:Op zaterdag 26 juli 2014 12:49 schreef Zeetakje het volgende:
Ik denk dat ze stiekem lesbisch was
(Dat hoop ik dan maar anders voelt 't nog kutter)
Nope gaat niet werkenquote:Op zaterdag 26 juli 2014 13:30 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
Of ze is door jou lesbisch geworden!
Gewoon een paar weken negeren, dan komt ze ineens om aandacht vragen
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 12:49 schreef Zeetakje het volgende:
Ik denk dat ik d'r ze stiekem lesbisch was heb gemaakt![]()
Nee nou hoeft het niet meer. Dan tyft ze maar mooi op.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 13:30 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
Of ze is door jou lesbisch geworden!
Gewoon een paar weken negeren, dan komt ze ineens om aandacht vragen
Echt? Na drie keer toch gelukt?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:09 schreef Wotte het volgende:
Mijn vriendin heeft me 3 keer afgewezen swa, maar ik ben uiteindelijk onweerstaanbaar
Heldquote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:09 schreef Wotte het volgende:
Mijn vriendin heeft me 3 keer afgewezen swa, maar ik ben uiteindelijk onweerstaanbaar
Heb je haar bedreigd, ofwa?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:09 schreef Wotte het volgende:
Ik dacht dat je haar superleuk vond? Met die instelling krijg je geen superleuke vrouwen, die willen het altijd een beetje lastig voor je maken.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 13:59 schreef Zeetakje het volgende:
[..]
Nee nou hoeft het niet meer. Dan tyft ze maar mooi op.![]()
Neuk wel een ander. Of niet.
Denk je vrouwen maken het Georige Clooney of Jamie Foxx lastig? Slechte opmerking, antwoord is dat je cooler moet worden, harder werken, talenten verbeteren, contacten leggen. Anders zul je for ever achter de kontjes aanlopen in plaats van tegenovergesteld.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 22:59 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
Ik dacht dat je haar superleuk vond? Met die instelling krijg je geen superleuke vrouwen, die willen het altijd een beetje lastig voor je maken.
Ja als je wereldberoemd wordt en superrijk, liggen de zaken anders dan voor gewone stervelingen. Het is gewoon zo dat vrouwen het leuk vinden als mannen wat moeite voor ze doen. Wat jij zegt is ook wel waar, maar uiteindelijk wil je toch dat onbereikbare meisje dat je net ff wat meer moeite laat doen. En alles waar je moeite voor doet is leuker als je het bereiktquote:Op zaterdag 26 juli 2014 23:07 schreef fightclubTyler het volgende:
[..]
Denk je vrouwen maken het Georige Clooney of Jamie Foxx lastig? Slechte opmerking, antwoord is dat je cooler moet worden, harder werken, talenten verbeteren, contacten leggen. Anders zul je for ever achter de kontjes aanlopen in plaats van tegenovergesteld.
Je hoeft echtg een Jamie foxx te zijn om meiden te laten chasen. Doe iets met je leven, ga reizen, verbreid je sociale skills, ontmoet nieuwe mensen. Bouwe een sociale circel met veel leuke mensen. De dames komen dan echt wel. En dat is sowieso een veel gezonder en sterker frame om een relatie vanuit de bouwen.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 23:11 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
Ja als je wereldberoemd wordt en superrijk, liggen de zaken anders dan voor gewone stervelingen. Het is gewoon zo dat vrouwen het leuk vinden als mannen wat moeite voor ze doen. Wat jij zegt is ook wel waar, maar uiteindelijk wil je toch dat onbereikbare meisje dat je net ff wat meer moeite laat doen. En alles waar je moeite voor doet is leuker als je het bereikt
Ja, ze is leuk. Maar ik ga niet als één of ander schoothondje achter haar aanlopen. Als het nu niet hoeft, dan hoeft het nooit.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 22:59 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
Ik dacht dat je haar superleuk vond? Met die instelling krijg je geen superleuke vrouwen, die willen het altijd een beetje lastig voor je maken.
Niet als een schoothondje! Juist niet echteraan lopen. Wacht maar, over een tijdje neemt ze contact met je op. Tenzij ze echt pot is geworden of je echt niet leuk vindt.quote:Op zondag 27 juli 2014 00:02 schreef Zeetakje het volgende:
[..]
Ja, ze is leuk. Maar ik ga niet als één of ander schoothondje achter haar aanlopen. Als het nu niet hoeft, dan hoeft het nooit.
goedzo, ik hou van vrouwen die zich aanbieden op zo'n indirecte subtiele manier.quote:Op zondag 27 juli 2014 16:28 schreef Willoow het volgende:
Gaat wel goedkomen, er zijn nog genoeg andere vrouwen
Nee, ik nietquote:Op zondag 27 juli 2014 18:33 schreef fightclubTyler het volgende:
[..]
goedzo, ik hou van vrouwen die zich aanbieden op zo'n indirecte subtiele manier.
Niet alle vrouwen.quote:Op zondag 27 juli 2014 18:54 schreef VarkensHart het volgende:
Bood haar gewoon 500¤ dan bleef ze wel. Vrouwen doen alles voor geld
Ik begrijp er niks vanquote:
dan is je kontje vast ook te kleinquote:Op zondag 27 juli 2014 19:21 schreef Willoow het volgende:
[..]
Niet alle vrouwen.
[..]
Ik begrijp er niks van
Kan jij niet weten.quote:Op zondag 27 juli 2014 19:23 schreef fightclubTyler het volgende:
[..]
dan is je kontje vast ook te klein
Dan is het goedquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |