Engels, Nederlands en een beetje Duits.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:24 schreef liesje1979 het volgende:
Hoeveel talen beheersen jullie? Ik alleen Nederlands en Engels. En Duits begrijp ik een heel klein beetje.
Ik ook Nederlands en Engels. Duits kan ik volgen als iemand duidelijk en zonder accent praat en als ik het lees. Frans heb ik een paar jaar op school gehad maar daar ben ik 90% van vergeten.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:24 schreef liesje1979 het volgende:
Hoeveel talen beheersen jullie? Ik alleen Nederlands en Engels. En Duits begrijp ik een heel klein beetje.
Kwaliteit kan ik altijd waarderen, van elk genre (behalve van house ed dan, daarin bestaat geen kwaliteit).quote:
Ik zit over de 3 minuten en ik vind hem goed.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:28 schreef DeZwabber het volgende:
Een "makkelijke" om mee te beginnen, niet al te lang en zo.
House is coolquote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:30 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Kwaliteit kan ik altijd waarderen, van elk genre (behalve van house ed dan, daarin bestaat geen kwaliteit).
Ieder zijn ding.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:34 schreef Fylax het volgende:
Ik ben kapot, net 2,5 uur lang springend radio gemaakt
Raarrrrrr.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:34 schreef Fylax het volgende:
Ik ben kapot, net 2,5 uur lang springend radio gemaakt
Oeh, dat vind ik een lastige.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:35 schreef Braindead2000 het volgende:
Wat vind jij het mooiste "naam"-liedje?
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:35 schreef Braindead2000 het volgende:
Je zei niet meisjesnaam.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:42 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
best-songs-with-a-girls-name-in-the-title
http://www.ranker.com/cro(...)%2Fwww.google.com%2F
Blitzkrieg Bob.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:44 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Er zullen niet veel goeie nummers bestaan met jongensnamen.
Troy is volgens mij een jongens naam hoor. Of vind je het liedje kut?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:44 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Er zullen niet veel goeie nummers bestaan met jongensnamen.
Ik luister hem zo.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:45 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Troy is volgens mij een jongens naam hoor. Of vind je het liedje kut?
Ik had hem al gevonden, hij is er ook voor jongensnamen. Maar deze bedacht ik zelf.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:42 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
best-songs-with-a-girls-name-in-the-title
http://www.ranker.com/cro(...)%2Fwww.google.com%2F
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:43 schreef mootie het volgende:
Buren uitgezwaaid. Daar word ik drietig van.
Aww.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:43 schreef mootie het volgende:
Buren uitgezwaaid. Daar word ik drietig van.
Ik ken het niet. Wat was de reden dat hij dat schreef?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik had hem al gevonden, hij is er ook voor jongensnamen. Maar deze bedacht ik zelf.
Ongetwijfeld niet de beste die ik ken, maar het heeft iets. Kan er niet goed mijn vinger op leggen.
Dat nummer is in Engeland nog verboden geweest toen geloof ik.
Geen idee.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:52 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik ken het niet. Wat was de reden dat hij dat schreef?
Was me niet opgevallen. Wat in mijn geval niet raar is.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:51 schreef DeZwabber het volgende:
Niemand spreekt me er op aan dat ik Blitzkrieg Bob zei ipv Blitzkrieg Bop?
Heel mooi hoor.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:57 schreef hugecooll het volgende:
Best een kunstwerkje, al zeg ik het zelf
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:35 schreef Braindead2000 het volgende:
Dat komt omdat iedereen er genoeg van heeft .. Of gwoon niet meer leuk kan zijquote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:14 schreef Braindead2000 het volgende:
Wat gaat iedereen de laatste tijd vroeg naar bed.
Vind jij het in 40+ leuker?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat komt omdat iedereen er genoeg van heeft .. Of gwoon niet meer leuk kan zij
Heeft elke SC eigenlijk dezelfde regels?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Waar is Joezi?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoe gaan we met het probleem in Oekraïne om?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Waarheen?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:21 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Die is een paar dagen weg, heeft ie gezegd.
Waarom?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:21 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hoe lang?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:21 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Niet dat ik weet.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:22 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Heeft hij wel toestemming hier gevraagd?
14:00 ofzo en ja, geen idee of je alleen over zal blijven.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:30 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Zit ik straks hier alleen heel de nacht.Hoe laat was jij wakker vandaag?
En dat op vrijdagavond....veel op vakantie?quote:
Ook.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:36 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
En dat op vrijdagavond....veel op vakantie?
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:36 schreef Parlay het volgende:
Ik heb niks spannends te melden eigenlijkJa, ik wilde gaan grillen op de bbq maar het regende dus grillplaat binnen aangezet daarna niks eigenlijk, daarvoor ook niet echt iets. Angels and Demons gekeken voor de ughste keer. Wel lekker afgekoeld hier iig
![]()
Ik was gisteren nog ff op je site. Zocht een fragmentje.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:36 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
En dat op vrijdagavond....veel op vakantie?
Ik geloof dat ik wat mis van gister, paar uurquote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:38 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik was gisteren nog ff op je site. Zocht een fragmentje.
Jakkes, hoe gaat het met opa nu ?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:37 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Naar eigen zeggen, maar 8 hechtingen, en maar één pees beschadigd...maar het had ook zomaar een handje eraf kunnen zijn, een diamant slijpschijf mag niet na 2 weken in 2-en slaan.... Maar dit is erg off topicik ga ff verhuizen naar de sc
Ik was er voor het eerst.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:39 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik wat mis van gister, paar uur
Leg uitquote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:40 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ok, wel een beetje een idee ik probeer alleen niet meer uit te leggen.
Bijslapen denk ik, het is hier redelijk uitgestorven in de straat qua lichten aan. O en veel op vakantie misschien.quote:
Ja...maar daar hebben we het hier niet overquote:
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:42 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Hoi, ik probeer het hier ook eens, anders krijg ik weer kritiek, als ik off topic ben geweest in de Cos...
Oke, heb het al verwijderd. In het begin zocht ik er wel eens naar.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:42 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja...maar daar hebben we het hier niet over
Lot en Lau?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:42 schreef Outpost76 het volgende:
Ik zag een foto, 2 dames zoenend...
Is daar film van en of foto's?
zo te zienquote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:41 schreef ChocoFan het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik geloof dat het veilig hier is nu.
Raar, is mij nooit overkomen.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:42 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Hoi, ik probeer het hier ook eens, anders krijg ik weer kritiek, als ik off topic ben geweest in de Cos...
Dat zal toch wel...die is er altijd rond deze tijd om te mopperen op offtopic gaande cossersquote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:45 schreef liesje1979 het volgende:
Moots (mijn beste vriendinnetje) is zeker niet meer wakker?
Als het de Playboy was dan was het misschien Robinquote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:46 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Weet ik t...
Ik kijk geen tv maar kocht een panorama omdat mn werk doods vervelend was...
Ik pak de popcornquote:
driequote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
[..]
Jullie zijn ongeveer de enige twee.
Echt niet, er zijn er meer nu.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
[..]
Ik volgens mij ook.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:49 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik had voeger een cassettebandje met dat nummer toen ik een jaar of 10 was.
nee zijn er meerquote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
[..]
helemaal geweldig. Maar als eigen baas met een hand in een mitella... maar die heeft hij al aan de kant gegooidquote:
Liesje wat vind jij leuk aan de SC?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
[..]
vier, vijfquote:
En daar is oma ook. Kut van opa.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:51 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
helemaal geweldig. Maar als eigen baas met een hand in een mitella... maar die heeft hij al aan de kant gegooidHij heeft geen pijn, dus kan hij werken.. vandaag druppelde het alweer door het verband
Jij weerquote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:42 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Oh.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:49 schreef Outpost76 het volgende:
@Liesje, Ik ben heel snel weer weg. Ik kwam alleen vragen over die lez scene.
Wens opa maar beterschap van mij, het is wel een baas !quote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:51 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
helemaal geweldig. Maar als eigen baas met een hand in een mitella... maar die heeft hij al aan de kant gegooidHij heeft geen pijn, dus kan hij werken.. vandaag druppelde het alweer door het verband
Er gebeurt dus gewoon echt nietsquote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:49 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Als het de Playboy was dan was het misschien Robin
Veel plezier op je werkquote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:53 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Er gebeurt dus gewoon echt niets
Veel plezier met deze farce!
Doe ik straks... ben blij dat hij slaaptquote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:53 schreef Punkman het volgende:
[..]
Wens opa maar beterschap van mij, het is wel een baas !
6,7, 8, 9, tinekequote:
LOL, ik vind je leukquote:
Alles! Zolang ze aandacht krijgt dan is ze er zelf voor!quote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:51 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Liesje wat vind jij leuk aan de SC?
Dat varieert. Soms vind ik het leuk, en soms vind ik er geen zak aan. Hangt er ook een beetje vanaf welke users hier rondhangen.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:51 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Liesje wat vind jij leuk aan de SC?
Voor de obstukkel dag morgen?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:56 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Ik kan niet slapen...Maak me te druk
Waarover ?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:56 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Toch niet over die bende lamlullen heh?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:56 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Precies, wat ken je me toch goed.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:56 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Alles! Zolang ze aandacht krijgt dan is ze er zelf voor!
Had je maar in Utopia moeten gaanquote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Precies, wat ken je me toch goed.
Op mijn pc ergensquote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:56 schreef Punkman het volgende:
[..]
Waar is je oude UI, moet weer even wennen.
Vond het rond de WK ook heel leuk, daarna werd het minder.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat varieert. Soms vind ik het leuk, en soms vind ik er geen zak aan. Hangt er ook een beetje vanaf welke users hier rondhangen.
Ik vond de WK periode heel leuk. En ik heb meerdere keren tranen gelachen.
Ben je mal, mijn dochter vliegt met haar gezin Maandag as terug naar Nederland en gaat een dag erna weer naar Saoedie, nooit last van, maar nu wel, gewoon stomquote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:57 schreef Parlay het volgende:
[..]
Toch niet over die bende lamlullen heh?
Doe jij er eens wat aanquote:
+1quote:
Best logisch welquote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:59 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Ben je mal, mijn dochter vliegt met haar gezin Maandag as terug naar Nederland en gaat een dag erna weer naar Saoedie, nooit last van, maar nu wel, gewoon stom
Wat is jouw visie op iemand als Isax?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat varieert. Soms vind ik het leuk, en soms vind ik er geen zak aan. Hangt er ook een beetje vanaf welke users hier rondhangen.
Ik vond de WK periode heel leuk. En ik heb meerdere keren tranen gelachen.
Heb jij je eigen leven in handen of hou je je leven graag in de afhankelijke?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:56 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Niks stoms aan, ik zou dat precies zo hebben.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:59 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Ben je mal, mijn dochter vliegt met haar gezin Maandag as terug naar Nederland en gaat een dag erna weer naar Saoedie, nooit last van, maar nu wel, gewoon stom
Mja, dat is ook wel een beetje hoe een SC gaat. Dat zijn pieken en dalen. Geen idee wanneer de SC actief begon te worden maar we zitten nu toch al een paar maanden veel te praten met zijn allen. Logisch dat er dan ergernissen ontstaan en mensen het een beetje zat worden.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:59 schreef Punkman het volgende:
[..]
Vond het rond de WK ook heel leuk, daarna werd het minder.
Oeh dat is een moeilijke....ik ben onafhankelijk, denk ik tochquote:Op zaterdag 26 juli 2014 03:02 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Heb jij je eigen leven in handen of hou je je leven graag in de afhankelijke?
Meestal storten er 3 achter elkaar neer dus je bent veilig (Oekraine, Taiwan en Mali)quote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:59 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Ook dat varieert. Ik houd wel van overtrokken maar de grens is dun.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 03:01 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Wat is jouw visie op iemand als Isax?
Hoi, ik ben nieuw en dus kan niemand het met mij vinden!quote:Op zaterdag 26 juli 2014 03:04 schreef hugecooll het volgende:
Oké, wie kan het niet goed vinden met wie en welke kliekjes zijn er?
Even inventariseren
Waarom gaan dingen vaak per 3?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 03:04 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Meestal storten er 3 achter elkaar neer dus je bent veilig (Oekraine, Taiwan en Mali)
Dan kan je het vooralsnog met iedereen vindenquote:Op zaterdag 26 juli 2014 03:05 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hoi, ik ben nieuw en dus kan niemand het met mij vinden!![]()
Ik haat iedereenquote:Op zaterdag 26 juli 2014 03:04 schreef hugecooll het volgende:
Oké, wie kan het niet goed vinden met wie en welke kliekjes zijn er?
Even inventariseren
Ja logischerwijs zou je dat denken en dat hou ik mezelf ook steeds voorquote:Op zaterdag 26 juli 2014 03:04 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Meestal storten er 3 achter elkaar neer dus je bent veilig (Oekraine, Taiwan en Mali)
Nee joh. Ik heb stiekem iedereen al een DM gestuurd hoe stom jij bent, zo rol ik, dat weet je toch?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 03:05 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hoi, ik ben nieuw en dus kan niemand het met mij vinden!![]()
Ga daar dan ook eens naar handelen kanjer!quote:Op zaterdag 26 juli 2014 03:03 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Oeh dat is een moeilijke....ik ben onafhankelijk, denk ik toch
Goed te horen. Ik denk dat de SC veel meer kan zijn dan piemels, kutten, neuken etc. Sorry ik erger mij daaraanquote:Op zaterdag 26 juli 2014 03:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ook dat varieert. Ik houd wel van overtrokken maar de grens is dun.
Pakt stoel aan een schuift aan!quote:Op zaterdag 26 juli 2014 03:06 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Dan kan je het vooralsnog met iedereen vinden
* hugecooll schuift een stoel aan voor Outpost76
wwwquote:Op zaterdag 26 juli 2014 03:07 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ga daar dan ook eens naar handelen kanjer!
Jou leven, jou beslissing! Jou keuze!
Doen wat jij wil!!!
Weet ik niet. Je ziet het ook met bekende acteurs die dood gaan.Mijn moeder zegt dat altijd. Maar eigenlijk is het onzin.quote:
Gesprekken over piemels, kutten, billen, lippen enz. zijn af en toe ook nodig.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 03:07 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Goed te horen. Ik denk dat de SC veel meer kan zijn piemels, kutten, neuken etc. Sorry ik erger mij daaraan
Jepquote:Op zaterdag 26 juli 2014 03:07 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Goed te horen. Ik denk dat de SC veel meer kan zijn dan piemels, kutten, neuken etc. Sorry ik erger mij daaraan
Dat is vreemd, als ik het niet eens ben met Babu dan zeg ik dat hier.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 03:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mja, dat is ook wel een beetje hoe een SC gaat. Dat zijn pieken en dalen. Geen idee wanneer de SC actief begon te worden maar we zitten nu toch al een paar maanden veel te praten met zijn allen. Logisch dat er dan ergernissen ontstaan en mensen het een beetje zat worden.
Maar we kunnen natuurlijk ook die gemene Babu de schuld geven. Wel zo makkelijk.![]()
Welnee het voegt echt helemaal niks toequote:Op zaterdag 26 juli 2014 03:09 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Gesprekken over piemels, kutten, billen, lippen enz. zijn af en toe ook nodig.
Onzin is goed om je te ontspannen.
Piemels.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 03:07 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Goed te horen. Ik denk dat de SC veel meer kan zijn dan piemels, kutten, neuken etc. Sorry ik erger mij daaraan
Maar dat hoeft ook niet hier.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 03:10 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Welnee het voegt echt helemaal niks toe
Dat klopt. Dat is mijn fout sorry. Ik zie dat dan zo voor me dat je samen op de bank dezelfde mening deelt. Dat is een invulling en nu ik erover nadenk een onterechte.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 03:10 schreef Punkman het volgende:
[..]
Dat is vreemd, als ik het niet eens ben met Babu dan zeg ik dat hier.
En als ik het niet eens ben met BaBu dan zeg ik dat direct.
Maar ik heb geen problemen met Babu, en gevolgen later voor Babu kwamen niet van mijn kant.
Bij Isax zijn piemels, neuken etc.het enige echte onderwerp van gesprek. Sorry maar ik haak dan af. Gewoon niet grappig.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 03:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Piemels.
Maar het is ook wel meer, Bij vlagen.
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 03:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee joh. Ik heb stiekem iedereen al een DM gestuurd hoe stom jij bent, zo rol ik, dat weet je toch?
Dat is niet waar.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 03:13 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Bij Isax zijn piemels, neuken etc.het enige echte onderwerp van gesprek. Sorry maar ik haak dan af. Gewoon niet grappig.
Hallo toch!quote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:45 schreef liesje1979 het volgende:
Moots (mijn beste vriendinnetje) is zeker niet meer wakker?
Doe maar niet. Hij gelooft je.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 03:14 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]![]()
Ik juichen omdat ik een DM had
gaat het hierover
Dat is HiDiHo zijn verdienstequote:Op zaterdag 26 juli 2014 03:15 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Party? Gooi er nog maar wat van die prachtige yt liedjes in, is wel lekker, of mag dat niet?
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 03:11 schreef Baconbus het volgende:
Pas op, onzinlobbyisten gesignaleerd in de SC.
Huhquote:Op zaterdag 26 juli 2014 03:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat klopt. Dat is mijn fout sorry. Ik zie dat dan zo voor me dat je samen op de bank dezelfde mening deelt. Dat is een invulling en nu ik erover nadenk een onterechte.
quote:
Nee.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 03:16 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
HuhNou heb ik het allemaal gedaan?
Je hebt meerdere standen heh op zo'n dingquote:
Pak ze!quote:Op zaterdag 26 juli 2014 03:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oeeeeh! Nu durf ik!
Ik was al radeloos zonder je.
Is lief hoor en een kniesoortje, die niet snapt wat je zou bedoelenquote:Op zaterdag 26 juli 2014 03:17 schreef Outpost76 het volgende:
@vuurvliegje5258 :
Sorry, mijn tekst is helemaal naar de knoppen... maar ik hoop dat het je lukt. Mocht je hulp nodig hebben... Al is het alleen maar om te praten... Je weet me te vinden
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 03:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat is niet waar.
Isa heeft veel meer te bieden.
Ik moest lachen.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 03:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee.
Het gaat hier toch niet om schuld?
Die kent Outpost toch niet?quote:
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 03:18 schreef Parlay het volgende:
[..]
Je hebt meerdere standen heh op zo'n ding
Jij bent er misschien te weinig maar isax is - vind ik - best grappig, ongeleid projectiel soms. Dat wel.quote:
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 03:20 schreef mootie het volgende:
[..]
Isax is niet de grote sexfanaat van de SC. Dat is een ding wat zeker is.
Het begon al goed met www. Ik stel me zo voor dat Bacon er al uit is.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 03:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Die kent Outpost toch niet?
Al kan ik het me voorstellen dat het leuke gesprekken zou opleveren.
quote:
Kijkertje heeft isax afgelopen nacht meegemaaktquote:Op zaterdag 26 juli 2014 03:21 schreef Parlay het volgende:
[..]
Jij bent er misschien te weinig maar isax is - vind ik - best grappig, ongeleid projectiel soms. Dat wel.
Dat kan. Je kwam hier een paar dagen geleden binnen met roepen hoe kut de sc is. Dan kan ik me voorstellen dat er wat dingen ontgaan zijn.quote:
Ook leukquote:Op zaterdag 26 juli 2014 03:22 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]Is ook top, maar zit nu in jouw filmpje van Isa
Geilquote:Op zaterdag 26 juli 2014 03:22 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Kijkertje heeft isax afgelopen nacht meegemaakt
In iemands hoofd hebben we nu een driehoekverhouding dat weet je he?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 03:22 schreef mootie het volgende:
[..]
Het begon al goed met www. Ik stel me zo voor dat Bacon er al uit is.
Klopt en dat vond ik ook best.......uhm, opmerkelijk. Ik dacht eigenlijk dat ze bekenden van elkaar waren. Maar misschien wel niet dan.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 03:22 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Kijkertje heeft isax afgelopen nacht meegemaakt
Wat mij betreft niet.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 03:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee.
Het gaat hier toch niet om schuld?
Mooi numemrquote:
Voor mij wel. Dwangmatig over neuken, soppen, tieten, piemels etc. hebben is even leuk. Daarna gaat het vervelen.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 03:20 schreef mootie het volgende:
[..]
Isax is niet de grote sexfanaat van de SC. Dat is een ding wat zeker is.
Isax heeft soms gewoon ook een bui, allemaal wel eens. En kijkertje was daar een soort van slachtoffer van. verkeerd moment om binnen te komen, had ieder ander kunnen zijn denk ik.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 03:24 schreef Parlay het volgende:
[..]
Klopt en dat vond ik ook best.......uhm, opmerkelijk. Ik dacht eigenlijk dat ze bekenden van elkaar waren. Maar misschien wel niet dan.
Ik verbaas me zelf hoe vaak ik goeie muziek en bands vergeet. Dit nummer heb ik ook al lang niet meer gehoord.quote:
Begrijpend lezen is ook een kunst.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 03:26 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Voor mij wel. Dwangmatig over neuken, soppen, tieten, piemels etc. hebben is even leuk. Daarna gaat het vervelen.
Hallo ik ben een lurker : ik lees mee! Al tijden!quote:Op zaterdag 26 juli 2014 03:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat kan. Je kwam hier een paar dagen geleden binnen met roepen hoe kut de sc is. Dan kan ik me voorstellen dat er wat dingen ontgaan zijn.
Ja nou, jij bent nogal van het wijzen samen met choco.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 03:26 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Wat mij betreft niet.
Je dacht eerst dat punkie en ik dezelfde mening hebben omdat we samen om de bank zitten. En dat is onterecht schreef je. De gevolgen liggen niet aan punkie.
Aangezien Punkie niet met iemand anders op de bank zit blijft er maar 1 over![]()
Vandaar
Volgens mij verward je haar echt met mij. Ook al doet Isax vaak mee, net zoals anderen trouwens.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 03:26 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Voor mij wel. Dwangmatig over neuken, soppen, tieten, piemels etc. hebben is even leuk. Daarna gaat het vervelen.
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 03:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja nou, jij bent nogal van het wijzen samen met choco.
Of hoe moet ik "de kust is nu veilig" anders opvatten?
Ik zie die sneren wel, over en weer trouwens. Mag hoor, geen probleem.
Dan zou je beter moeten weten,quote:Op zaterdag 26 juli 2014 03:28 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Hallo ik ben een lurker : ik lees mee! Al tijden!
Zie je ook de sneren die naar mij worden gemaakt?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 03:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja nou, jij bent nogal van het wijzen samen met choco.
Of hoe moet ik "de kust is nu veilig" anders opvatten?
Ik zie die sneren wel, over en weer trouwens. Mag hoor, geen probleem.
quote:
Count me in.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 03:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
In iemands hoofd hebben we nu een driehoekverhouding dat weet je he?
En ik werd hatelijk ontvangen omdat ik opmerkte dat de streamverslagen taalkundig een beetjequote:Op zaterdag 26 juli 2014 03:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat kan. Je kwam hier een paar dagen geleden binnen met roepen hoe kut de sc is. Dan kan ik me voorstellen dat er wat dingen ontgaan zijn.
Ik shuffle alles met google music dus af en toe kom ik weer eens wat tegenquote:Op zaterdag 26 juli 2014 03:27 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik verbaas me zelf hoe vaak ik goeie muziek en bands vergeet. Dit nummer heb ik ook al lang niet meer gehoord.
Nee! Jij als mod zou beter moeten wetenquote:
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 03:29 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zie je ook de sneren die naar mij worden gemaakt?
Dat vraag ik mij wel eens af. En soms is het gewoon weg schelden.
Aandacht vragen doen de meeste, ieder op zijn eigen manier.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 03:29 schreef Kijkertje het volgende:
[..]Absoluut en het gewoon ordinaire aandachttrekkerij net als Billy
Ik geef het op.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 03:29 schreef Kijkertje het volgende:
[..]Absoluut en het gewoon ordinaire aandachttrekkerij net als Billy
Hoe zie je dat precies voor je.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 03:30 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Nee! Jij als mod zou beter moeten weten
Hmmmquote:Op zaterdag 26 juli 2014 03:27 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Isax heeft soms gewoon ook een bui, allemaal wel eens. En kijkertje was daar een soort van slachtoffer van. verkeerd moment om binnen te komen, had ieder ander kunnen zijn denk ik.
Ja die zie ik. Absoluut. En ik peil je reacties. En probeer in te schatten wanneer het te ver gaat.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 03:29 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zie je ook de sneren die naar mij worden gemaakt?
Dat vraag ik mij wel eens af. En soms is het gewoon weg schelden.
Gisteren was inderdaad nogal 'bijzonder'. Ik kan er niks anders van maken.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 03:32 schreef Parlay het volgende:
[..]
Hmmm
Maar anyway, daar kan alleen isax antwoord op geven. Waar is die gladde glipper eigenlijk
Ze ging een kerstfilm kijken.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 03:32 schreef Parlay het volgende:
[..]
Hmmm
Maar anyway, daar kan alleen isax antwoord op geven. Waar is die gladde glipper eigenlijk
Wat voor schaap ben ik?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 03:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja die zie ik. Absoluut. En ik peil je reacties. En probeer in te schatten wanneer het te ver gaat.
Maar gelukkig kom je uit een mannencultuur en kan je het tot nu toe prima handelen toch? Ik vroeg je vandaag nog hoe je de rollen ziet, dat was met een reden. Alle schaapjes moeten het leuk kunnen hebben. Ook de zwarte.
Oh, je snapt me dus wel liesje. En ik ben met liefde hier het zwarte schaap, als ik het niet gewild had was ik allang weggeweest.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 03:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja die zie ik. Absoluut. En ik peil je reacties. En probeer in te schatten wanneer het te ver gaat.
Maar gelukkig kom je uit een mannencultuur en kan je het tot nu toe prima handelen toch? Ik vroeg je vandaag nog hoe je de rollen ziet, dat was met een reden. Alle schaapjes moeten het leuk kunnen hebben. Ook de zwarte.
Hugoquote:Op zaterdag 26 juli 2014 03:30 schreef hugecooll het volgende:
[..]
En ik werd hatelijk ontvangen omdat ik opmerkte dat de streamverslagen taalkundig een beetjezijn
Alleen is de ene manier zo overheersend dat het mensen afstoot. Mij bijvoorbeeld. En het feit dat mod's dat wel tolereren terwijl in de COS bewoners rustig uitgemaakt kunnen worden voor van alles en nog wat en je er zelden een mod ziet vind ik belachelijk.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 03:31 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Aandacht vragen doen de meeste, ieder op zijn eigen manier.
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 03:36 schreef Amputalent het volgende:
Mijn favo youtube filmpjes vallen van ouderdom uit elkaar
Een drogequote:
Een schaap dat de hoeder soms stiekem doet laten gniffelen. Maar dat komt omdat we beste vriendinnen zijn natuurlijk. (Ik vind je een leuk mens) Watvoor schuimpje, schaap, hoeder ben ik?quote:
Maar dit is de sc, hier mag bijna alles.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 03:37 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Alleen is de ene manier zo overheersend dat het mensen afstoot. Mij bijvoorbeeld. En het feit dat mod's dat wel tolereren terwijl in de COS bewoners rustig uitgemaakt kunnen worden voor van alles en nog wat en je er zelden een mod ziet vind ik belachelijk.
Daar geef ik je helemaal gelijk in.quote:
Iedereen hier snapt je. En zoals ik al zei, je hebt meerdere rollen. Je doet het ook prima als slowchatqueen voor zover ik kan beoordelen bij het terugscrollen.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 03:35 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh, je snapt me dus wel liesje. En ik ben met liefde hier het zwarte schaap, als ik het niet gewild had was ik allang weggeweest.![]()
En ik ga echt niets meer uitleggen.Nou ja, proberen dan. Ligt er maar net aan welke stemming aanwezig is.
Dat begrijp ik. Maar begrijp jij ook dat sommige mensen daar misbruik van maken?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 03:38 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Maar dit is de sc, hier mag bijna alles.
Ja, dat begrijp ik ook heel goed.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 03:40 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Dat begrijp ik. Maar begrijp jij ook dat sommige mensen daar misbruik van maken?
Ik zit nog in Bangkokquote:Op zaterdag 26 juli 2014 03:40 schreef Braindead2000 het volgende:
DISCOOOOOOOOOOOOO TIME.
TURN THAT MOTHERFCUKER UP AS LOAD AS SHE'LL GO.
Hugo was aan het trollen. Ik denk niet dat hij serieus de streamverslagen heeft gelezen.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 03:39 schreef Punkman het volgende:
[..]
Daar geef ik je helemaal gelijk in.
Dat gezeur over de mensen de die moeite nemen om de SV te doen, of mensen die filmpjes maken.
Klachten erover ?
Doe het lekker zelf, maak eens een SV of een filmpje, stelletje klagers.
Wees blij dat iemand de moeite doet.
Choco is gewoon aight toch. Allemaal een beetje normaal doen tegen elkaar en dan is het voor iedereen aightquote:Op zaterdag 26 juli 2014 03:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Iedereen hier snapt je. En zoals ik al zei, je hebt meerdere rollen. Je doet het ook prima als slowchatqueen voor zover ik kan beoordelen bij het terugscrollen.
Zolang jij het ook allemaal leuk vind is het prima. En zodra niet, hoor ik het wel.
Weet je wel tegen wie je dat zegt.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 03:40 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Dat begrijp ik. Maar begrijp jij ook dat sommige mensen daar misbruik van maken?
Met de filmpjes pagina idemditoquote:Op zaterdag 26 juli 2014 03:39 schreef Punkman het volgende:
[..]
Dat gezeur over de mensen de die moeite nemen om de SV te doen, of mensen die filmpjes maken.
Klachten erover ?
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 03:39 schreef Punkman het volgende:
[..]
Klachten erover ?
ja, respectquote:Op zaterdag 26 juli 2014 03:39 schreef Punkman het volgende:
[..]
Klachten erover ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |