Was ook leuk ja.quote:
Dat lava level was echt moeilijkquote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:34 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Die op de pc was een exacte port, met wel wat minder graphics dacht ik
Ja, Freddi Fish en Pajama Sam ook nog.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:33 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je moet alsnog wel Alaaddin en Lion King gespeeld hebben
En dan echt stoom uit je neus laten komen en controller wegsmijtenquote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:36 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Dat lava level was echt moeilijk
[ afbeelding ]
Gelukkig waren de controllers toen erg stevigquote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:37 schreef Triggershot het volgende:
[..]
En dan echt stoom uit je neus laten komen en controller wegsmijten
Stiekem jij ook baas.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:36 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ja, Freddi Fish en Pajama Sam ook nog.
Inderdaad, de wii controllers van tegenwoordig slaan echt nergens opquote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:37 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Gelukkig waren de controllers toen erg stevig
Ik ga stuk, ik heb geen idee wat dit is maar het zal vast zo'n rappende bontkraag zijn.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:13 schreef Che_ het volgende:
[..]
Den Haag Connection 3endoem deke flow itije7 bnedum
Rije7 a bnedum mette bkash teje7 lilhadra zmml
Gasarlek kamara bel gedmia
Tefhem a 3lia gesek t koen a s7in biya
Mario Kart is wel vermakelijk op de Wii U thoquote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:38 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Inderdaad, de wii controllers van tegenwoordig slaan echt nergens op
Niet gespeeldquote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:42 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Mario Kart is wel vermakelijk op de Wii U tho
Misschien weet jij dit dan. Ten tijde van de Power Rangers was er ook een serie (geacteerd dus, geen cartoon) in een middeleeuwse setting. Had een klein beetje te maken met koning Arthur en Merlijn of zo. Enig idee waar ik het over heb?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:16 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik heb overigens een "klein" archief
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Best wel grappig om zo nu en dan eens iets terug te kijken. Achteraf zijn er echt veel dingen die best raar zijn of heel anders zijn dan ze er uit zien na al die jaren.
Is het een workingout game, veel bewegen of puur oldskool controller game?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:44 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Als je oudere Mario Karts hebt gespeeld mis je niet zoveel.
Toch blijft het vermakelijk
oldskool controller game.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:45 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Is het een workingout game, veel bewegen of puur oldskool controller game?
Op welk kanaal was het?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:44 schreef Peunage het volgende:
[..]
Misschien weet jij dit dan. Ten tijde van de Power Rangers was er ook een serie (geacteerd dus, geen cartoon) in een middeleeuwse setting. Had een klein beetje te maken met koning Arthur en Merlijn of zo. Enig idee waar ik het over heb?
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:36 schreef TheMagnificent het volgende:
Ja, Freddi Fish en Pajama Sam ook nog.
pics?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:48 schreef Aloulou het volgende:
[..]En Lion King ook, sowieso helemaal weg van die film en nog steeds trouwens. Nog een sweater het hele schooljaar gedragen met Simba erop
rtl4/5quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:48 schreef Peunage het volgende:
[..]
Cartoon Network denk ik. Waar was Power Rangers te zien?
eens een vriend met wii-u lastigvallen dan.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:46 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
oldskool controller game.
De Wii U is niet meer van het bewegen. Het kan er nog wel mee maar het is vooral gefocused op controller gaming.
Wii U heeft echt een gigantische gamepad. Zit een flink scherm in.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:49 schreef Triggershot het volgende:
[..]
eens een vriend met wii-u lastigvallen dan.
De originele was ook het leukste, daarna werd het bagger.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:49 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Na mighty morphin keek ik niet meer.
Damnquote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:50 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Wii U heeft echt een gigantische gamepad. Zit een flink scherm in.
[ afbeelding ]
Met Mario kart best handig om als map te gebruiken
Inderdaad, geniet soms nog wel eens van de intro muziekquote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:50 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
De originele was ook het leukste, daarna werd het bagger.
GOGO POWER RANGERSquote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:52 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Inderdaad, geniet soms nog wel eens van de intro muziek
Ooh die goede oude tijd.quote:
hehehequote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:53 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
GOGO POWER RANGERS
Als je het nu terug kijkt is het trouwens best raar. Het valt heel snel op dat de gevechten in robots heel slecht zijn en de gevechten normaal zijn net cuneyt arkin films
Niet te veel nadenken.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:53 schreef Triggershot het volgende:
[..]
ik dacht wel altijd van, terwijl de zords uit de grond komen en vormen tot de Megazord, waarom zit de monster altijd te wachten tot het klaar is
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:54 schreef Peunage het volgende:
[..]
Inderdaad
Ik snapte er toen nog niks van, maar keek voor de gevechten en dat ene meisje
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:53 schreef Triggershot het volgende:
[..]
hehehe
ik dacht wel altijd van, terwijl de zords uit de grond komen en vormen tot de Megazord, waarom zit de monster altijd te wachten tot het klaar is
Of dat moslims erachter kwamen dat Haim Saban ( producer ) een jood was en gingen huilie doen, 2e seizoen werd de gele ranger 'Aisha'quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:55 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik zie nu trouwens dat de gele power ranger een Aziaat was
Overigens had ik er echt een hekel aan als de groene of witte power ranger opeens iedereen komt reddenDan had ik zoiets van: Kom dan gewoon eerder
Van de comics vond ik Spiderman en Batman de leukstequote:
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:56 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Of dat moslims erachter kwamen dat Haim Saban ( producer ) een jood was en gingen huilie doen, 2e seizoen werd de gele ranger 'Aisha'
Die waren ook tof idd, maar xmen vond ik echt intellectueel.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:57 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Van de comics vond ik Spiderman en Batman de leukste
Was een kenmerk idd.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:58 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Er zijn wel meer van dat soort "domme vijanden" in oude (en nieuwe) series/tekenfilms/films.
Waarom hebben ze tegenwoordig niet van dit soort tekenfilms op tv?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:57 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Van de comics vond ik Spiderman en Batman de leukste
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |