Bij de H&M! Vandaag geweest. Shirtje en broekje voor een tientje!quote:Op maandag 11 augustus 2014 20:44 schreef Kyara het volgende:
Ik ben eigenlijk op zoek naar leuke jongensbroeken (maat 98) en dan geen spijkerbroeken maar iets met een ruitje of tweedachtig of zo. Weet iemand waar die te vinden zijn? Liefst voor een schappelijke prijs
Oh, daar was ik vandaag en heb ook een setje gekocht maar hier geen ruitjes helaasquote:Op maandag 11 augustus 2014 21:35 schreef Tally het volgende:
[..]
Bij de H&M! Vandaag geweest. Shirtje en broekje voor een tientje!
Spijkerbroekjes maar ook soepele broekjes met een ruitje
Ik was vandaag in Zwollequote:Op maandag 11 augustus 2014 21:37 schreef Kyara het volgende:
[..]
Oh, daar was ik vandaag en heb ook een setje gekocht maar hier geen ruitjes helaas
Even bij een andere H&M kijken dan maar.
http://www.goedvantoen.nl(...)ze-boerderij/1341503quote:Op maandag 11 augustus 2014 20:51 schreef Mevr_Mus het volgende:
Mijn peuter houdt van roze, heel veel
Nu ben ik op zoek naar een shirt met roze, dat ook nog een beetje jongensachtig is, liefst met print van auto of dier![]()
Geniale tips, iemand?
Zoek wat stoerders, zo'n shirt icm met z'n lange blonde haar maakt hem een uit de kluiten gewassen peutermeisje denk ikquote:Op maandag 11 augustus 2014 21:39 schreef bitterend het volgende:
[..]
http://www.goedvantoen.nl(...)ze-boerderij/1341503
Die heb ik inderdaad gekochtquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:36 schreef LadyBlack het volgende:
Tip voor Kyara en Ophelia! (plus wie er nog meer zwarte leggings zoekt)
De Next heeft ze ookWeliswaar met een kantje aan de zoom, maar bij de H&M gaat t volgens mij lastig worden... de verkoopster hier wist niet of ze nog weer zouden komen, en ik had in Frankrijk ook de laatste twee te pakken. Anders had ik ze voor jullie ook meegenomen
Ik ben hier voor R mijn mandje vol aan het gooienquote:Op maandag 11 augustus 2014 21:59 schreef Mevr_Mus het volgende:
[..]
Zoek wat stoerders, zo'n shirt icm met z'n lange blonde haar maakt hem een uit de kluiten gewassen peutermeisje denk ik
Ik kwam dit tegen. Heb alleen geen idee of ze naar Nederland verzenden... http://www.quirkiekids.com/quote:Op maandag 11 augustus 2014 20:51 schreef Mevr_Mus het volgende:
Nu ben ik op zoek naar een shirt met roze, dat ook nog een beetje jongensachtig is, liefst met print van auto of dier![]()
Geniale tips, iemand?
Ducksday heeft toffe maar dure regenkleding. Ik heb een tijdje terug een fijn jasje gekocht van TucTuc (Spaans), dat is vrij dik maar soepel en met fleeceachtige voering.quote:Op maandag 11 augustus 2014 21:29 schreef Lamb29 het volgende:
Regenkleding tips anyone?
Na de vakantie breng ik O. met de fiets naar school. Nu heeft ze zo'n jip en janneke regencape handig om zelf aan te trekken maar het wappert zo op de fiets. (tot nu toe weinig in de regen gefietst omdat we dan meestal de bus pakken)
Iemand enig idee welke pakken beetje soepel zijn en beetje in verhouding?
En softshell jassen? die zijn winddicht toch? Ook wel handig straks als het weer iets frisser wordt op de fiets?
Misschien bij Wehkamp?quote:Op maandag 11 augustus 2014 20:51 schreef Mevr_Mus het volgende:
Geniale tips, iemand?
Oh die ducksday zijn idd leuk! prijzen nog niet gespotquote:Op maandag 11 augustus 2014 22:32 schreef Mineola het volgende:
[..]
Ducksday heeft toffe maar dure regenkleding. Ik heb een tijdje terug een fijn jasje gekocht van TucTuc (Spaans), dat is vrij dik maar soepel en met fleeceachtige voering.Nog way te groot dus over gebruik kan ik niks zeggen, maar hij lijkt heerlijk.
Heeft Hema geen kinderregenpakken?
Softshell is winddicht, maar niet waterdicht. Je zou bij Bever of die grote Intersport kunnen kijken voor de fancy versies, maar H&M heeft tegenwoordig ook veel outdoorkleding tegen aantrekkelijker prijzen.
Goed idee en die sitequote:Op dinsdag 12 augustus 2014 10:07 schreef Dot. het volgende:
Je kunt misschien roze basics kopen en dan een plaatje erop strijken/naaien Mevr_mus? Hier hebben ze er echt veel: http://www.strijkapplicaties.nl/
Ik zat te snuffelen bij Boden en nu wil ik de staatsloterij winnen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |