Ik ga nu even kijken!quote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:20 schreef Twinkly het volgende:
Willen er nog meer mensen mee doen met Villervalla? Er doen nu inclusief ikzelf, 3 mensen, mee.
Ja hoor!quote:
Whaha, ja echt he!quote:Nu de pagina weg klikken.
Nou zelf heb ik ook niet meer gekocht dan dat, maar ik hen en nicht met een tweeling die in februari geboren zijn... Ik heb dus heel veel van haar gekregen deze week. Niet alles is mijn smaak, maar er zit ook veel leuks bij.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 18:56 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb steeds de indruk dat ik echt veel te weinig heb met mijn "6 outfits per maat" beleid als ik lees wat anderen hebben
Zes vind ik net wat te weinig maar 20 is ook zeker niet nodig en die fout hebben wij allemaal gemaakt (of maken 'm nog steeds) dus je beleid is zo slecht nog nietquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 18:56 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb steeds de indruk dat ik echt veel te weinig heb met mijn "6 outfits per maat" beleid als ik lees wat anderen hebben
ja precies, en wat je zelf handig vindt etcquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 19:54 schreef Burdie het volgende:
Het is ook gemakkelijker shoppen als je baby geboren is. In mijn geval omdat ik toen pas het geslacht wistmaar ook omdat je dan beter weet wat je kind goed staat qua kleuren, motiefjes, modellen etc.
Idd met spuug of poep of eet ongelukjes gaat t wel heel hard.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 19:45 schreef Burdie het volgende:
6 outfits vind ik wel wat weinig. Ik denk dat S wel twee outfits per dag gebruikt.
Hij rockt ze wel!quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 19:59 schreef Spees_Eend het volgende:
Zo had ik van tevoren nooit kunnen bevroeden dat ik uiteindelijk niets anders dan roze prinsessenjurken en leren leggings voor mijn zoon zou willen
Aan een koe blijft t toch ook niet plakken? En anders gewoon een beetje schrapen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 20:52 schreef Stormqueen het volgende:
krijg je daar de stront wel een beetje goed uit, zo'n leren legging?
Ik laat t gewoon aankoeken joh. Wordt vanzelf hard en dan kun je het er zo af bikken.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 20:54 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Aan een koe blijft t toch ook niet plakken? En anders gewoon een beetje schrapen.
Ik zal Spees ns vragen naar haar bevindingen.
Was jij iedere dag dan? En hoe doe je dat als je op vakantie gaat?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 18:56 schreef Stormqueen het volgende:
ja maar ik heb al een paar keer gezegd dat het daar echt niet bij blijftquote:Op woensdag 6 augustus 2014 14:13 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Was jij iedere dag dan? En hoe doe je dat als je op vakantie gaat?
6 setjes vind ik wel echt heel weinig
en dat is bij élke 40 euro kwam ik vanochtend achter, leuke korting dus!quote:Op woensdag 6 augustus 2014 12:25 schreef laziness het volgende:
Little bird is top spul
Lindex heeft bij ¤40 aan kids kleding ¤10 korting..
Geen laarzen hier maar de sok sloffen vallen op maat en de shirts vind ik de laatste tijd best ruim vallen.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:26 schreef Vanyel het volgende:
Weet iemand toevallig hoe de lindex rubber laarzen vallen? Is dat een beetje op maat?
Hoe valt t überhaupt eigenlijk?
Nee joh, is toch prima. Ik vond shoppen zoveel leuker toen m'n kind er pas was.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 18:56 schreef Stormqueen het volgende:
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:54 schreef laziness het volgende:
[..]
Geen laarzen hier maar de sok sloffen vallen op maat en de shirts vind ik de laatste tijd best ruim vallen.
ohquote:Op woensdag 30 juli 2014 15:45 schreef laziness het volgende:
Ik wil deze van Boden maar tot nu toe alleen op de Engelse site en niet de Europese helaas.
Hij kost een hoop maar van de vorige hebben we nu al twee jaar lang plezier dus zijn geld meer dan waard.
[ afbeelding
Ik kwam er achter dat hij 'm al voor de 3e zomer draagtquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 08:59 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
ohik heb 'm besteld
ik heb ook zo'n vest en die gaat inderdaad ook al twee jaar mee, zo fijn zijn ze.
Bij de H&M! Vandaag geweest. Shirtje en broekje voor een tientje!quote:Op maandag 11 augustus 2014 20:44 schreef Kyara het volgende:
Ik ben eigenlijk op zoek naar leuke jongensbroeken (maat 98) en dan geen spijkerbroeken maar iets met een ruitje of tweedachtig of zo. Weet iemand waar die te vinden zijn? Liefst voor een schappelijke prijs
Oh, daar was ik vandaag en heb ook een setje gekocht maar hier geen ruitjes helaasquote:Op maandag 11 augustus 2014 21:35 schreef Tally het volgende:
[..]
Bij de H&M! Vandaag geweest. Shirtje en broekje voor een tientje!
Spijkerbroekjes maar ook soepele broekjes met een ruitje
Ik was vandaag in Zwollequote:Op maandag 11 augustus 2014 21:37 schreef Kyara het volgende:
[..]
Oh, daar was ik vandaag en heb ook een setje gekocht maar hier geen ruitjes helaas
Even bij een andere H&M kijken dan maar.
http://www.goedvantoen.nl(...)ze-boerderij/1341503quote:Op maandag 11 augustus 2014 20:51 schreef Mevr_Mus het volgende:
Mijn peuter houdt van roze, heel veel
Nu ben ik op zoek naar een shirt met roze, dat ook nog een beetje jongensachtig is, liefst met print van auto of dier![]()
Geniale tips, iemand?
Zoek wat stoerders, zo'n shirt icm met z'n lange blonde haar maakt hem een uit de kluiten gewassen peutermeisje denk ikquote:Op maandag 11 augustus 2014 21:39 schreef bitterend het volgende:
[..]
http://www.goedvantoen.nl(...)ze-boerderij/1341503
Die heb ik inderdaad gekochtquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:36 schreef LadyBlack het volgende:
Tip voor Kyara en Ophelia! (plus wie er nog meer zwarte leggings zoekt)
De Next heeft ze ookWeliswaar met een kantje aan de zoom, maar bij de H&M gaat t volgens mij lastig worden... de verkoopster hier wist niet of ze nog weer zouden komen, en ik had in Frankrijk ook de laatste twee te pakken. Anders had ik ze voor jullie ook meegenomen
Ik ben hier voor R mijn mandje vol aan het gooienquote:Op maandag 11 augustus 2014 21:59 schreef Mevr_Mus het volgende:
[..]
Zoek wat stoerders, zo'n shirt icm met z'n lange blonde haar maakt hem een uit de kluiten gewassen peutermeisje denk ik
Ik kwam dit tegen. Heb alleen geen idee of ze naar Nederland verzenden... http://www.quirkiekids.com/quote:Op maandag 11 augustus 2014 20:51 schreef Mevr_Mus het volgende:
Nu ben ik op zoek naar een shirt met roze, dat ook nog een beetje jongensachtig is, liefst met print van auto of dier![]()
Geniale tips, iemand?
Ducksday heeft toffe maar dure regenkleding. Ik heb een tijdje terug een fijn jasje gekocht van TucTuc (Spaans), dat is vrij dik maar soepel en met fleeceachtige voering.quote:Op maandag 11 augustus 2014 21:29 schreef Lamb29 het volgende:
Regenkleding tips anyone?
Na de vakantie breng ik O. met de fiets naar school. Nu heeft ze zo'n jip en janneke regencape handig om zelf aan te trekken maar het wappert zo op de fiets. (tot nu toe weinig in de regen gefietst omdat we dan meestal de bus pakken)
Iemand enig idee welke pakken beetje soepel zijn en beetje in verhouding?
En softshell jassen? die zijn winddicht toch? Ook wel handig straks als het weer iets frisser wordt op de fiets?
Misschien bij Wehkamp?quote:Op maandag 11 augustus 2014 20:51 schreef Mevr_Mus het volgende:
Geniale tips, iemand?
Oh die ducksday zijn idd leuk! prijzen nog niet gespotquote:Op maandag 11 augustus 2014 22:32 schreef Mineola het volgende:
[..]
Ducksday heeft toffe maar dure regenkleding. Ik heb een tijdje terug een fijn jasje gekocht van TucTuc (Spaans), dat is vrij dik maar soepel en met fleeceachtige voering.Nog way te groot dus over gebruik kan ik niks zeggen, maar hij lijkt heerlijk.
Heeft Hema geen kinderregenpakken?
Softshell is winddicht, maar niet waterdicht. Je zou bij Bever of die grote Intersport kunnen kijken voor de fancy versies, maar H&M heeft tegenwoordig ook veel outdoorkleding tegen aantrekkelijker prijzen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |