quote:http://www.telegraaf.nl/b(...)erse_jihadist__.html
Op Twitter is een gruwelijke foto opgedoken waarop de Almeerse ISIS-jihadist Khalid K., die zichzelf Abu Abdulrahman al-Iraqi noemt, poseert met zeven afgehakte hoofden.
Dat meldt journalist Harald Doornbos op Twitter. Op de schokkende foto is te zien hoe K. de hoofden op een hek heeft gelegd en sommige hoofden zelfs op de spijlen van het hek heeft gespiest.
Doornbos heeft de foto op zijn weblog geplaatst. ''Te gruwelijk voor Twitter'', meldt hij.
Precies. En daarmee dus aan jezelf, omdat godsbeelden behoorlijk parallel lopen aan iemands opvattingen, maar goed, zeg dat maar niet tegen een gelovige.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 18:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Belangrijkste lijkt mij dat geloof in een opperwezen nu juist inhoudt, dat je verantwoording aflegt aan "Hem", niet aan wat willekeurige andere sterfelijke schepsels daarvan denken.
Omdat een stamleiderquote:Op vrijdag 25 juli 2014 17:30 schreef El_Matador het volgende:
En wat heeft het stichten van een shariastaat in Syrie te maken met de situatie in Europa?
bron (65MB PDF)quote:The head of Tribal Affairs began the meeting with words of welcome, respect and thanks for the invitation. He then spoke about the fact that the mission of the Islamic State is neither local nor regional, but rather global.
Als Joseph Kony of Nicolas Maduro zoiets zou uitroepen, wordt er dan ook zo selectief gesteigerd?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 18:43 schreef highender het volgende:
[..]
Omdat een stamleiderambities heeft.
[..]
bron (65MB PDF)
Geen flauw idee, ligt denk ik aan de kwaliteit van de afdeling international marketing.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 18:45 schreef El_Matador het volgende:
Als Joseph Kony of Nicolas Maduro zoiets zou uitroepen, wordt er dan ook zo selectief gesteigerd?
Ach ja, allemaal selectieve verontwaardiging.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:06 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
Jamaar Wilders zei minder, minder, minder. Dat is ook echt héél erg.
Hier vanuit een andere hoek. Oordeel zelf maar.quote:
SPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooi, nu de rest nog van dat jihad tuig.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 18:38 schreef Charismatisch het volgende:
April 2014
Inreisverbod voor jihadistische koppensneller
Khalid K. uit Almere die in Syrië werd gekiekt terwijl hij poseerde bij vijf afgehakte hoofden, mag twintig jaar het land niet in. Zijn verblijfsrecht is beëindigd en de immigratiedienst IND heeft hem een inreisverbod opgelegd.
http://www.nieuws.nl/alge(...)tische-koppensneller
Die vlaggen worden gebruikt door ISIS, een groepering die massa moorden pleegt.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 18:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Jij vindt dat misbruik, dat is jouw mening. Die mag je hebben. Net als zij de vrijheid hebben met vlaggen te zwaaien. Zelfs als het jouw smaak vlaggen niet zijn.
[..]
Dat vind ik van jouw grammatica en redeneertalent ook. Vandaar dat je in mijn Wall of Shame in mijn fobo staat.
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 06:03 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hier vanuit een andere hoek. Oordeel zelf maar.Dan had ik toch gelijkSPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier werd geroepen photoshop photoshop!!!
Maar die man die je ziet staan op die eerste foto(vd telegraaf) is niet die Nederlander. Het is een Iraakse leider binnen die groep.
Jij bent ouders?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:24 schreef Marzoen het volgende:
Het ;lijkt mij als ouders ook heel leuk zo'n zoon weer thuis te krijgen binnenkort. Dat je echt trots kan zijn...
Ja, ik had je koe even gemist.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:34 schreef Speculant. het volgende:
[..]
Dan had ik toch gelijkHier werd geroepen photoshop photoshop!!!
Gezellige boel daarquote:Op zondag 27 juli 2014 01:45 schreef Disorder het volgende:
Voor hen die nog twijfelen. Ik neem aan dat dit hetzelfde tafereel is. Het zou alleen gaan om 50(!) afgehakte hoofden: http://www.liveleak.com/view?i=190_1406399936 (NSFW)
Dit zien ze als reclame. Veel mensen die 'jihad' gaan voeren in Syrië willen dan bij de 'winning' team en kiezen dus isis. Allemaal dankzij zulke filmpjes.quote:Op zondag 27 juli 2014 01:57 schreef APK het volgende:
Ik zie het nut niet van dit soort acties.
Wat een idioten
Kan iemand mij uitleggen wat 'ze' winnen met dit soort provocaties?
Ze maken er wel een hele attractie van.quote:Op zondag 27 juli 2014 01:45 schreef Disorder het volgende:
Voor hen die nog twijfelen. Ik neem aan dat dit hetzelfde tafereel is. Het zou alleen gaan om 50(!) afgehakte hoofden: http://www.liveleak.com/view?i=190_1406399936 (NSFW)
Ah, dus het team dat hoofden afhakt en op hekken prikt is #winning?quote:Op zondag 27 juli 2014 01:59 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dit zien ze als reclame. Veel mensen die 'jihad' gaan voeren in Syrië willen dan bij de 'winning' team en kiezen dus isis. Allemaal dankzij zulke filmpjes.
Dit is gewoon een deleted scene uit Game of Thrones. Kan niet anders.quote:Op zondag 27 juli 2014 01:45 schreef Disorder het volgende:
Er zijn genoeg mongolen die zo denken ja.quote:Op zondag 27 juli 2014 02:02 schreef APK het volgende:
[..]
Ah, dus het team dat hoofden afhakt en op hekken prikt is #winning?
Wat ik me afvraag, waar is je geweten als je in staat bent dit soort gestoorde en zieke fratsen uit te halen ? waar is je moraal ?quote:Op zondag 27 juli 2014 01:57 schreef APK het volgende:
Ik zie het nut niet van dit soort acties.
Wat een idioten
Kan iemand mij uitleggen wat 'ze' winnen met dit soort provocaties?
Wel een behoorlijk ziekequote:Op zondag 27 juli 2014 01:59 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ze maken er wel een hele attractie van.
Ah, ik zie hier een motief.quote:Op zondag 27 juli 2014 02:18 schreef JayDeeNow het volgende:
[..]
Wat ik me afvraag, waar is je geweten als je in staat bent dit soort gestoorde en zieke fratsen uit te halen ? waar is je moraal ?
Wat ik wel weet is dat er op korte termijn daar iets moet gebeuren, opnieuw een inval door de Amerikanen is misschien het beste voor de bevolking.
Dat ISIS wil matten met de Amerikanen, nog even en ze krijgen hun zin.quote:
Gaat nooit gebeuren. Niets te winnen. En landen als Turkije(bondgenoot van Amerika) vinden dit wel lekker. Turkije laat zelfs isis strijder door:quote:Op zondag 27 juli 2014 02:18 schreef JayDeeNow het volgende:
[..]
Wat ik me afvraag, waar is je geweten als je in staat bent dit soort gestoorde en zieke fratsen uit te halen ? waar is je moraal ?
Wat ik wel weet is dat er op korte termijn daar iets moet gebeuren, opnieuw een inval door de Amerikanen is misschien het beste voor de bevolking.
Waarom, ik snap het niet!quote:Op zondag 27 juli 2014 02:32 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Gaat nooit gebeuren. Niets te winnen. En landen als Turkije(bondgenoot van Amerika) vinden dit wel lekker. Turkije laat zelfs isis strijder door:
[ afbeelding ]
Turkse soldaten helpen isis strijders over de grens steken.
[ afbeelding ]
Turkse minister president met isis strijders.
[ afbeelding ]
Gewonde isis soldaat in een Turkse ziekenhuis.
Isis neemt heel veel gas en olievelden over. Het zijn dus niet zomaar aanslagen die ze plegen. Die verkopen ze weer heel goedkoop aan landen als Turkije. En onrust in Syrië en Irak is automatisch meer macht voor Turkije omdat zij dus veel belangrijker worden.quote:
Omdat dat achterlijk volk nog in de middeleeuwen leeft. Daar gaan wij niks aan veranderen. Over 500 jaar proberen zij ook net als wij nu overal met geweld democratie bij te brengen denk ik zoquote:
Kan me niet voorstellen dat Amerika de grote afnemer van olie, hier blij mee is.quote:Op zondag 27 juli 2014 02:36 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Isis neemt heel veel gas en olievelden over. Het zijn dus niet zomaar aanslagen die ze plegen. Die verkopen ze weer heel goedkoop aan landen als Turkije. En onrust in Syrië en Irak is automatisch meer macht voor Turkije omdat zij dus veel belangrijker worden.
Hun krijgen ook hun deel:quote:Op zondag 27 juli 2014 02:38 schreef JayDeeNow het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat Amerika de grote afnemer van olie, hier blij mee is.
Als de wapenverkoop terug loopt zal dat wel beginnen. Eerst nog een tijdje b-klasse wapens verkopen.quote:Op zondag 27 juli 2014 02:26 schreef JayDeeNow het volgende:
[..]
Dat ISIS wil matten met de Amerikanen, nog even en ze krijgen hun zin.
Poten af van de olie in Irak ;-)
Dan liggen ze dus feitelijk gezien al te loeren daar in de buurt ?quote:Op zondag 27 juli 2014 02:42 schreef Speculant. het volgende:
[..]
Als de wapenverkoop terug loopt zal dat wel beginnen. Eerst nog een tijdje b-klasse wapens verkopen.
Of als ze ten zuiden van Bagdad komen en Basra is in zicht dan zet ik mn geld op "binnen een week".
China is daar groot afnemer. Zij zullen wel invallen. Dat hebben ze ook gezegd.quote:Op zondag 27 juli 2014 02:42 schreef Speculant. het volgende:
[..]
Als de wapenverkoop terug loopt zal dat wel beginnen. Eerst nog een tijdje b-klasse wapens verkopen.
Of als ze ten zuiden van Bagdad komen en Basra is in zicht dan zet ik mn geld op "binnen een week".
Heb het een beetje doorgelezen, en inderdaad de olie is onderweg naar Amerika, het schip ligt al voor de kust van Houston (Galveston), en zal dus gewoon aangemeerd worden.quote:Op zondag 27 juli 2014 02:40 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hun krijgen ook hun deel:
@RudawEnglish: #Kurdish oil tanker bound for US. http://t.co/d69yC5h0rL
Vandaar dat het zo'n teringbende is, en dat de Turken erbij betrokken zijn.quote:Op zondag 27 juli 2014 02:44 schreef mrstylo het volgende:
[..]
China is daar groot afnemer. Zij zullen wel invallen. Dat hebben ze ook gezegd.
Ik weet niet wie er hoofd afnemer daar is maar op dit moment is het vooral te doen ten zuiden van Bagdad wat betreft olie oppompen. Bij Basra komen ze nooit van z'n leven laat staan dat ze Bagdad veroveren(daar heb ik al twijfels bij). Ik denk ook niet dat Isis zich daar aan gaat wagen aangezien ze toch wel strategisch nadenken.quote:Op zondag 27 juli 2014 02:44 schreef mrstylo het volgende:
[..]
China is daar groot afnemer. Zij zullen wel invallen. Dat hebben ze ook gezegd.
Jep. En daar hebben dagelijks 70 miljoen mensen in Syrië en Irak last van. Een gemene spelletje die de hoge heren spelen met hun.quote:Op zondag 27 juli 2014 02:47 schreef JayDeeNow het volgende:
[..]
Vandaar dat het zo'n teringbende is, en dat de Turken erbij betrokken zijn.
Het gaat wederom om olie.
China is daar hoofd afnemer. Natuurlijk zal het heel moeilijk zijn, maar China heeft al gezegd dat ze zullen binnenvallen wanneer zij last ervan zullen hebben.quote:Op zondag 27 juli 2014 02:50 schreef Speculant. het volgende:
[..]
Ik weet niet wie er hoofd afnemer daar is maar op dit moment is het vooral te doen ten zuiden van Bagdad wat betreft olie oppompen. Bij Basra komen ze nooit van z'n leven laat staan dat ze Bagdad veroveren(daar heb ik al twijfels bij). Ik denk ook niet dat Isis zich daar aan gaat wagen aangezien ze toch wel strategisch nadenken.
Iig iemand zal het doen. Shell, exxon, total, cncp, Petronas hebben daar veel investeringen gedaan en er wordt veel opgepompt(met name voor China dus zoals je zegt).quote:Op zondag 27 juli 2014 02:55 schreef mrstylo het volgende:
[..]
China is daar hoofd afnemer. Natuurlijk zal het heel moeilijk zijn, maar China heeft al gezegd dat ze zullen binnenvallen wanneer zij last ervan zullen hebben.
http://mobile.nytimes.com(...)l-interests-in-iraq/
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |