quote:http://www.telegraaf.nl/b(...)erse_jihadist__.html
Op Twitter is een gruwelijke foto opgedoken waarop de Almeerse ISIS-jihadist Khalid K., die zichzelf Abu Abdulrahman al-Iraqi noemt, poseert met zeven afgehakte hoofden.
Dat meldt journalist Harald Doornbos op Twitter. Op de schokkende foto is te zien hoe K. de hoofden op een hek heeft gelegd en sommige hoofden zelfs op de spijlen van het hek heeft gespiest.
Doornbos heeft de foto op zijn weblog geplaatst. ''Te gruwelijk voor Twitter'', meldt hij.
Precies. En daarmee dus aan jezelf, omdat godsbeelden behoorlijk parallel lopen aan iemands opvattingen, maar goed, zeg dat maar niet tegen een gelovige.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 18:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Belangrijkste lijkt mij dat geloof in een opperwezen nu juist inhoudt, dat je verantwoording aflegt aan "Hem", niet aan wat willekeurige andere sterfelijke schepsels daarvan denken.
Omdat een stamleiderquote:Op vrijdag 25 juli 2014 17:30 schreef El_Matador het volgende:
En wat heeft het stichten van een shariastaat in Syrie te maken met de situatie in Europa?
bron (65MB PDF)quote:The head of Tribal Affairs began the meeting with words of welcome, respect and thanks for the invitation. He then spoke about the fact that the mission of the Islamic State is neither local nor regional, but rather global.
Als Joseph Kony of Nicolas Maduro zoiets zou uitroepen, wordt er dan ook zo selectief gesteigerd?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 18:43 schreef highender het volgende:
[..]
Omdat een stamleiderambities heeft.
[..]
bron (65MB PDF)
Geen flauw idee, ligt denk ik aan de kwaliteit van de afdeling international marketing.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 18:45 schreef El_Matador het volgende:
Als Joseph Kony of Nicolas Maduro zoiets zou uitroepen, wordt er dan ook zo selectief gesteigerd?
Ach ja, allemaal selectieve verontwaardiging.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:06 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
Jamaar Wilders zei minder, minder, minder. Dat is ook echt héél erg.
Hier vanuit een andere hoek. Oordeel zelf maar.quote:
SPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooi, nu de rest nog van dat jihad tuig.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 18:38 schreef Charismatisch het volgende:
April 2014
Inreisverbod voor jihadistische koppensneller
Khalid K. uit Almere die in Syrië werd gekiekt terwijl hij poseerde bij vijf afgehakte hoofden, mag twintig jaar het land niet in. Zijn verblijfsrecht is beëindigd en de immigratiedienst IND heeft hem een inreisverbod opgelegd.
http://www.nieuws.nl/alge(...)tische-koppensneller
Die vlaggen worden gebruikt door ISIS, een groepering die massa moorden pleegt.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 18:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Jij vindt dat misbruik, dat is jouw mening. Die mag je hebben. Net als zij de vrijheid hebben met vlaggen te zwaaien. Zelfs als het jouw smaak vlaggen niet zijn.
[..]
Dat vind ik van jouw grammatica en redeneertalent ook. Vandaar dat je in mijn Wall of Shame in mijn fobo staat.
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 06:03 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hier vanuit een andere hoek. Oordeel zelf maar.Dan had ik toch gelijkSPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier werd geroepen photoshop photoshop!!!
Maar die man die je ziet staan op die eerste foto(vd telegraaf) is niet die Nederlander. Het is een Iraakse leider binnen die groep.
Jij bent ouders?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:24 schreef Marzoen het volgende:
Het ;lijkt mij als ouders ook heel leuk zo'n zoon weer thuis te krijgen binnenkort. Dat je echt trots kan zijn...
Ja, ik had je koe even gemist.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:34 schreef Speculant. het volgende:
[..]
Dan had ik toch gelijkHier werd geroepen photoshop photoshop!!!
Gezellige boel daarquote:Op zondag 27 juli 2014 01:45 schreef Disorder het volgende:
Voor hen die nog twijfelen. Ik neem aan dat dit hetzelfde tafereel is. Het zou alleen gaan om 50(!) afgehakte hoofden: http://www.liveleak.com/view?i=190_1406399936 (NSFW)
Dit zien ze als reclame. Veel mensen die 'jihad' gaan voeren in Syrië willen dan bij de 'winning' team en kiezen dus isis. Allemaal dankzij zulke filmpjes.quote:Op zondag 27 juli 2014 01:57 schreef APK het volgende:
Ik zie het nut niet van dit soort acties.
Wat een idioten
Kan iemand mij uitleggen wat 'ze' winnen met dit soort provocaties?
Ze maken er wel een hele attractie van.quote:Op zondag 27 juli 2014 01:45 schreef Disorder het volgende:
Voor hen die nog twijfelen. Ik neem aan dat dit hetzelfde tafereel is. Het zou alleen gaan om 50(!) afgehakte hoofden: http://www.liveleak.com/view?i=190_1406399936 (NSFW)
Ah, dus het team dat hoofden afhakt en op hekken prikt is #winning?quote:Op zondag 27 juli 2014 01:59 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dit zien ze als reclame. Veel mensen die 'jihad' gaan voeren in Syrië willen dan bij de 'winning' team en kiezen dus isis. Allemaal dankzij zulke filmpjes.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |