ik kan het niet geloven, ik kan het niet geloven, ik kan het niet geloven. het lijkt zo onwerkelijk, dit kan niet gebeuren. en toch is het waar, die broer liegt niet. en ik wist dat het kon gebeuren, ze was al een tijdje depressief.
vaarwel, lieve, lieve femke. hopelijk heb je nu de rust gevonden die je al zolang zocht....
dat is zwaar hard. sterkte voor wie van haar hielden..
Echt verrot dit, hopelijk heeft ze dan nu de rust gevonden die ze zocht.
mijn neef heeft het met 2 van zijn klasgenoten gehad, en hij was ook helemaal leeg.
Damn... Sterkte man!!!
Familie, vrienden, bekenden en kenissen...sterkte met dit zware verlies, mijn hart weent.
Safe in the womb
Of an everlasting night
You find the darkness can
Give the brightest light.
Safe in your place deep in the earth
That's when they'll know what you were really worth.
Forgotten while you're here
Remembered for a while
A much updated ruin
From a much outdated style.
code:Waarom zei ze verdomme niets?[20:12] Gerwin says: lang niet gezien!
alles goed?
[20:12] Femke says: eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej
idd lang niet gezien
hier is alles prima
en bij u?
Al weet ik diep in mijn hart dat het zo beter is, het leven had haar niets meer te bieden...
je blijft met veel vragen zitten, die moeilijk/niet te beantwoorden zijn. Ik leef met je mee, ik weet hoe het is om iemand die je dierbaar is op zo'n manier te verliezen. Het is ontzettend moeilijk, en je zult het zwaar krijgen de komende tijd. Geef het de tijd, en zoek steun bij vrienden en familie..
Ontzettend veel sterkte en kracht.
praat er over....
quote:Echt schokkend om dan te horen dat ze niet meer leeft.
Op dinsdag 22 oktober 2002 17:06 schreef QyRoZ het volgende:
Damn, gisteren op MSN, mijn laatste gesprek met haar...code:Waarom zei ze verdomme niets?[20:12] Gerwin says: lang niet gezien!
alles goed?
idd lang niet gezien
hier is alles prima
en bij u?Al weet ik diep in mijn hart dat het zo beter is, het leven had haar niets meer te bieden...
Why does this world have to be so fucked up that is destroys people?
Knuffel van Maanbeertje
quote:Zolang er mensen zijn die het aan willen horen moet dat lukken denk ik....
Op dinsdag 22 oktober 2002 17:13 schreef Gutteguttegut het volgende:
....sterkte....praat er over....
Voor Q: Heel veel sterkte, ook ik weet hoe het is om een dierbaar persoon op deze manier te moeten verliezen....
Mijn gedachte gaan uit naar de familie, welke nu een hele moeilijke tijd tegemoet gaan... Ook wil ik haar vrienden, naasten en kennisen veel sterkte wensen bij het verwerken van deze tragische gebeurtenis de komende tijd.
Sterkte.
*knuffel*
* daniman heeft het met QyRoZ en de familie van de betreffende vriendin te doen...
Heel veel sterkte en gecondoleerd!!!
quote:Auw, dat is pijnlijk, de avond ervoor nog.
Damn, gisteren op MSN, mijn laatste gesprek met haar...code:Waarom zei ze verdomme niets?[20:12] Gerwin says: lang niet gezien!
alles goed?
idd lang niet gezien
hier is alles prima
en bij u?Al weet ik diep in mijn hart dat het zo beter is, het leven had haar niets meer te bieden...
Veel sterkte de komende tijd.
Life sucks
You drive me wild,
I dont hit your spot
Life without you seems hopeless
Life without me seems no big a deal
sterkte...
En veel meer dan sterkte, Gerwin weet ik ook niet te zeggen.
Sterkte ermee en sterkte voor de familie en vrienden gewenst.
Indien je erover wilt praten... msn... check mijn topics in het andere nachtbarforum maar eens...
Sterkte nogmaals met het verwerken van dit verschrikkelijke verlies
quote:Ze zeggen nooit niets... maak je daar maar niet druk om...
alles goed?
idd lang niet gezien
hier is alles prima
Jezelf verwijten is logisch maar niet zinvol...
prrrrrr
sterkte ook voor haar familie.....
...
edit. stomme typo
[Dit bericht is gewijzigd door GizartFRL op 22-10-2002 23:01]
quote:Dank je lieverd, ik hoop dat je me blijft steunen de komende tijd, ik heb je heel hard nodig nu...
Op dinsdag 22 oktober 2002 23:18 schreef mamamiep het volgende:
Hee lieffie,
dit is erg kut, zeker voor haar familie en vrienden.
Zelf had ze waarschijnlijk genoeg van het leven, ik kende haar niet, maar voor degenen die achterblijven is het altijd moeilijk. Zeker omdat het op deze manier is gebeurd.
Heel veel sterkte de komende tijd
quote:Ik doe mn best...
Op dinsdag 22 oktober 2002 23:57 schreef sweek het volgende:
ik heb het je in andere topics al gezegd, maar ook hier nog eens... sterkte gerwin, probeer je nu gewoon wat te ontspannen en vannacht goed te slapen.
Then it turns dark
And for a moment I see
The pain that was inside of you
And on a journey you embarked
I search for answers
I search for truth
I search for understanding
I search for you
Mav out
Vooral dat laatste gesprek... mensen laten het nooit kennen.. zeggen altijd maar van: Ja hoor, gaat goed... herken het zelf maar al te goed...
Kerel, sterkte....
quote:Hoop dat je hier je kracht uit kan halen, sterkte!
Al weet ik diep in mijn hart dat het zo beter is, het leven had haar niets meer te bieden...
quote:ik vrees het voor je...
Op woensdag 23 oktober 2002 00:00 schreef QyRoZ het volgende:[..]
Ik doe mn best...
ik zo maar eens slapen. dit was echt de ellendigste dag in mijn leven. En ik ben bang dat het nog veel erger gaat worden...![]()
![]()
maar jij kunt dit aan gerwin, en dat weet je zelf ook...
Zelfmoord lijkt mij altijd zo onnodig, maar ik heb natuurlijk geen idee wat voor leed ze wellicht allemaal moest doormaken, dus recht van spreken heb ik in dit geval volgens mij niet.
Veel sterkte toegewenst.
sterkte kerel
Voor de persoon die zelfmoord heeft gepleegd is het allemaal niet zo erg, maar voor de personen die ze achterlaat des te erger. Dus als er nog iemand rondloopt met zelfmoord plannen, denk eerst eens goed na voordat je tot zulke acties overgaat!
De wereld ís niet mooi.
Vaak wel.
Maar soms toch ook niet. Echt niet.
quote:Veel sterkte, Q.
Op woensdag 23 oktober 2002 12:49 schreef QyRoZ het volgende:
Haar broer belde net weer. Zaterdag begravenis...
quote:Al had ze dat gedaan, je had haar nooit echt kunnen helpen. Zij was de enige die haarzelf kon helpen... Hoe graag je ook had gewild dat het anders was...
Op dinsdag 22 oktober 2002 17:06 schreef QyRoZ het volgende:Waarom zei ze verdomme niets?
Heel veel sterkte ermee!
quote:Ik heb er respect en begrip voor, haar familie ook volgens mij. Ze had niets meer in dit leven, en er was ook geen kans op verbetering. Het is beter zo. Ook al doet het wel enorm veel pijn...
Op vrijdag 25 oktober 2002 09:28 schreef NaliXL het volgende:
Wat een acociale actie! Vooral dat ze niemand de kans geeft haar te helpen door ff aan te geven dat er wat mis is! Wat bereik je nou met zo'n zelfmoord? Alleen maar een hoop ellende waar je zelf als enige aan ontloopt!Heel veel sterkte ermee!
quote:Ook door mij toegewenst.
Op zaterdag 26 oktober 2002 09:23 schreef CartWOman het volgende:
QyRoZ, heel veel sterkte vandaag.
Misschien dat het helpt, misschien ook niet.
Ze had een keuze en de keuze is gemaakt. Een vriend van mij en zijn zus hadden geen keuze...... ze werden vermoord door hun vader. Ik begrijp het soms ook niet meer....... wacht dan een paar dagen met zelfmoord plegen..... dan voel je je soms een compleet ander mens.
quote:Ze had lang geleden al de keuze gemaakt... ik februari zei ze al tegen me: "als het nu niet lukt om iets van mijn leven te maken stap ik eruit". Heel serieus nam ik het niet.
Op woensdag 30 oktober 2002 22:25 schreef Vampier het volgende:
Dat wist ik dus niet..... Sterkte qyroz.....Misschien dat het helpt, misschien ook niet.
Ze had een keuze en de keuze is gemaakt. Een vriend van mij en zijn zus hadden geen keuze...... ze werden vermoord door hun vader. Ik begrijp het soms ook niet meer....... wacht dan een paar dagen met zelfmoord plegen..... dan voel je je soms een compleet ander mens.
Drie weken voor haar dood hebben we nog gepraat over de muziek die we graag op onze begravenis wilden horen... ze had toen het besluit allang genomen, ze wilde alleen nog afscheid nemen van iedereen zonder het al te duidelijk te maken...
ik mis haar nu heel, heel erg en denk bijna non-stop aan haar, 8 dagen na haar dood is ze nog steeds non-stop in mijn gedachten. Niet zo vreemd, als je nagaat hoe belangrijk ze voor me was... dit zal nog wel een tijdje duren ben ik bang...
Zolang ik haar maar nooit vergeet is het niet erg om nu zelf te moeten lijden: haar leven was ook één grote lijdensweg...
Rouwen kost tijd , jaren....
Stop het niet weg , beleef het!
Op een moment kom je tot het besef dat het echt niet anders had kunnen lopen.
Ik snap best dat je dit misschien als schrale troost zal ervaren , je pijn en verdriet zijn nog te vers.
Gedenk haar in liefde.
Ik wens je heel veel sterkte toe.
Sterkte Gerwin.
quote:Ik heb door de grote afstand geen persoonlijk afscheid kunnen nemen van Femke. Ik weet ook niet of ik dat had aangekund. Ik denk het niet. Maar toch is ze voor mijn gevoel echt dood... toen ik bij de crematie langs de kist liep voelde ik haar. We hadden zo'n enorm sterke band... zoiets blijf je ook na je dood voelen.
Op donderdag 31 oktober 2002 00:33 schreef Vampier het volgende:
Ik ben blij dat je persoonlijk afscheid heb kunnen nemen..... ik bedoel jij hebt haar nog kunnen zien na haar dood..... jij weet nu zeker dat ze dood is.... ik heb Marc en Jessica nooit meer gezien na die dag. Ik weet ook niet waar ze begraven zijn.
Aan de ene kant vind ik het wel jammer dat ze is gecremeerd ipv begraven, maar aan de andere kant heeft crematie ook wel weer iets... toch minder luguber op de 1 of andere manier...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |