Oh gefeliciteerd!!!quote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:30 schreef Roomsnoes het volgende:
Goede knipperdag lees ik! Van harte!
En verse baby dag! Onze mooie dochter is vanmorgen geboren. Bevalling verliep volgens het boekje: goed pijnlijk maar goed te doen. We zijn nog steeds high van de adrenaline (en lachgas hihi). Mini slaapt en slaapt en is 's werelds beste <3
Fijn weekend meiden, ik duik ik mn coconnetje <3
Met hele recht rug zodat je je bovenlijf zo lang mogelijk maakt en dan een beetje naar achter hangen. Of dat ook bekkentechnisch handig is weet ik nietquote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:22 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Ik dacht morgen 37weken? Maar ik kan het ook verkeerd gelezen hebbenpff
Mupje2 zit hoog. Het was meer comfi toen ze naast elkaar lagen zegmaar.
Bovenkant buik links&rechs is keihard en zitten is niet zo prettig.
Iemand nog tips qua zithouding?
Ja echt he.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze worden er iig wel druk vanquote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:47 schreef Kyara het volgende:
[..]
Met hele recht rug zodat je je bovenlijf zo lang mogelijk maakt en dan een beetje naar achter hangen. Of dat ook bekkentechnisch handig is weet ik niet![]()
De oudjes komen dan ook nog vaak uit een tijd waarbij ze na hun trouwen een brief kregen dat ze niet meer mochten werken (70+). Daarna is het pas gegroeid naar wat het nu is en ik denk dat je weer een paar generaties verder bent voordat fulltime voor de vrouw pas echt 'normaal' wordt.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:58 schreef Twinkle20 het volgende:
Aaahh Room daar ben je!![]()
See ... waren onze vermoedens toch juist![]()
Nou, dan sta ik bij deze echt officieel boven aan het lijstje. En als het dan echt zo'n goede dag is als jullie beweren ...![]()
Nee grapje .. ik ben zo blij voor alle nieuwe zwangeren, alle goede echo's .. al het positieve!![]()
Skittles stom is dat he ... dat veroordelende![]()
Ik merk het hier ook. Blijkbaar is het normaal als een man na 3 dagen verlof weer aan het werk gaat fulltime.
Maar o wee als ik dan de mededeling doe dat ik per 1 september start met een verkort voltijds traject (nou ja voltijd ... lesdagen van 9-14 noem ik parttime maar goed) en daarnaast nog wil werken. Nee dat kan dan echt niet. Vooral oudere mensen hebben dan meteen hun veroordeling klaar. Succes jij in ieder geval
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |