quote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:16 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Thanx!!Jawel hoor dat kanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik balanceer altijd op dat randje van heul erg rammelen maar niets mee doen, en door zulke foto's ben ik geneigd om te denken ah joh, dat kan toch best, zwangeren tijdens de opleiding?
dus bedankt he
:)
Je hebt het ook lang goed volgehoudenquote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:40 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Wat een fijne knipperdag vandaag
Ik krijg zo nog n ctg, dus ben benieuwd!
Van mij mag ze eigenlijk wel naar buiten komen nu...
Kan ook best hoor!quote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:45 schreef mignonne het volgende:
[..]
Jawel hoor dat kanik balanceer altijd op dat randje van heul erg rammelen maar niets mee doen, en door zulke foto's ben ik geneigd om te denken ah joh, dat kan toch best, zwangeren tijdens de opleiding?
dus bedankt he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 15% gewijzigd door Cygne op 25-07-2014 21:16:50 ]
Meh... been there, toch maar nietquote:
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:54 schreef Radyhyn het volgende:
Ohhh wat mooi! Een mini-zwaantjecygnetje![]()
Dankjewel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zat weer eens niet op te letten.![]()
Ik dacht morgen 37weken? Maar ik kan het ook verkeerd gelezen hebbenquote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:15 schreef Sunshine1982 het volgende:
GM, hebben ze al iets losgelaten over een eventuele inleiding? Morgen ben je 38 weken toch?
Met 3 zou ik er ook voor passen jaquote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:12 schreef mignonne het volgende:
[..]
Meh... been there, toch maar niet
Voor een eerste vond ik het goed te doen trouwens hoor, maar nu voor een derde nai, ik pas
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha ja, en met m'n zus te bellen en met een vriendin te chatten en met m'n schoonzus te whatsappen.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:21 schreef Radyhyn het volgende:
Haha, ja je zit natuurlijk heel de tijd naar het plaatje van je baby te staren hé
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:30 schreef Roomsnoes het volgende:
Goede knipperdag lees ik! Van harte!
En verse baby dag! Onze mooie dochter is vanmorgen geboren. Bevalling verliep volgens het boekje: goed pijnlijk maar goed te doen. We zijn nog steeds high van de adrenaline (en lachgas hihi). Mini slaapt en slaapt en is 's werelds beste <3
Fijn weekend meiden, ik duik ik mn coconnetje <3
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |