abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_142727638
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 17:21 schreef Cygne het volgende:
Nou hehe, het liep zo uit dat ik weer een andere gyn heb gehad. Deze keer een hele ervaren dame, geloof ik.

Maar goed, hartje had een keurige hartslag, 154bpm, en goed stabiel. En het vruchtje was mooi 7mm gegroeid. O+

*O* *O* :'(

Bloeddruk was nu eerder aan de lage kant ipv hoog dus mag weer fijn terug naar de vk.
Yes, yes, yes *O* *O* *O* yyyyeeess! Wat een spanning zeg.
pi_142727658
Ooooh Spees, zó eenvoudig (niet negatief bedoeld) en toch zo mooi O+ wil je mij adopteren en ook zo'n kamertje voor me maken :P

Jammer van het dolfinarium DnD, hadden ze geen rolstoelen te huur/leen? Er staat mij ook iets van bij met zwangeren en dolfijnen maar is dat niet meer als je met ze gaat zwemmen?

En idd Crumpette; voor zo'n kleintje zijn die hele pakjes volgens mij het meest comfortabel. Dat vind ik met mijn huidige omvang ook :7 alhoewel mijn onesie krijg ik nu écht niet meer dicht en is way te heet op het moment (fleece).
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
pi_142727719
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 18:16 schreef Danaa het volgende:
Cygne *O* *O*

Ook hier word er keihard gejompeld *O* !!
Precies geschat op dezelfde termijn als die ik ook had berekend, 9+6.

Meteen een knipper maar via buik niet goed genoeg te zien, dus inwendig verder gegaan.

Wij zijn blij :Y
Nog eentje yaaaaaay!! *O* *O*
pi_142727734
Wat fijn al die goede echo's! Danaa en Cygne, dit is een heel goed begin!

En succes GM, je bent in goede handen...
pi_142727846
Jullie zijn lief dames! :*

we gaan volgend jaar wel ofzo, en dan met de kleine O+
pi_142727906
Vraagje, ik heb sinds vanmorgen nogal spierpijn in mijn buik (alleen te voelen bij aanspanning van de spieren, dus bij opstaan enzo), nog boven de baarmoeder denk ik. (Onder navel nog), maar kan er naast zitten, dat ding groeit behoorlijk natuurlijk. Is dat normaal? Ik heb gisteren natuurlijk die echo gehad, en ik slaap sinds vannacht ineens met voedingskussen. Heb ik verkeerd gelegen? Is het normaal, of komt het gewoon door de seks van gisteravond. Ik maak me op zich niet druk, het is 'maar' spierpijn (denk ik) maar voelt toch gek.
  vrijdag 25 juli 2014 @ 19:49:42 #82
149959 SQ
snelle trees
pi_142727937
Balen zeg, dnd.

Spees, het wordt echt superleuk!

Ik heb net mijn bloemen en vlinders hanglamp binnen O+
disclaimer
pi_142728117
Hmm ik heb ook een paar van die hele pakjes. Leek me ook lekker, maar die kan je dus ook gewoon voor overdag gebruiken in het begin? Niet alleen als pyjama ofzo, want ik wou niet aan pyjama's doen en gewoon zo huppa in bedje leggen 's avonds (met kleertjes van overdag) en vond het al zo zonde.

Oh balen GM van je overnachting in het ziekenhuis!
pi_142728142
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 19:49 schreef Stormqueen het volgende:
Balen zeg, dnd.

Spees, het wordt echt superleuk!

Ik heb net mijn bloemen en vlinders hanglamp binnen O+
Was die niet voorradig dat ie er zo laat pas is? Ik kreeg 'm 2 dagen na bestellen al binnen (alleen dan met de vogels ipv vlinders, want er zitten ook al vlinders in het behang + er komen vlinders op de deur.. Vlinders overkill :P )
  vrijdag 25 juli 2014 @ 19:58:25 #85
149959 SQ
snelle trees
pi_142728245
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 19:55 schreef Skittles het volgende:

[..]

Was die niet voorradig dat ie er zo laat pas is? Ik kreeg 'm 2 dagen na bestellen al binnen (alleen dan met de vogels ipv vlinders, want er zitten ook al vlinders in het behang + er komen vlinders op de deur.. Vlinders overkill :P )
nee, later besteld dan jij ;) (moest eerst met man overleg plegen :D)
Concept "kleine fitting" vind ik dan wel weer matig :')
disclaimer
  vrijdag 25 juli 2014 @ 19:59:47 #86
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_142728305
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 19:55 schreef Hilmo het volgende:
Hmm ik heb ook een paar van die hele pakjes. Leek me ook lekker, maar die kan je dus ook gewoon voor overdag gebruiken in het begin? Niet alleen als pyjama ofzo, want ik wou niet aan pyjama's doen en gewoon zo huppa in bedje leggen 's avonds (met kleertjes van overdag) en vond het al zo zonde.

Oh balen GM van je overnachting in het ziekenhuis!
Tuurlijk kan dat! Als het maar zacht en comfortabel is voor je kleintjes. Die heeft toch geen benul van pyjama's ;)

Fijn van de knippers *O*
  vrijdag 25 juli 2014 @ 20:00:11 #87
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_142728318
Jeeeejhhh Danaa ook al zo'n goede echo! Fijn! *O*

Zoë goede timing zo dan ;) Echt leuk!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spees wat ziet je kamertje er mooi uit zeg O+

Ik zie allemaal links naar leuke webshops.. klikkerdieklik!! ^O^
Vind dat ik nu wel lang genoeg gewacht heb om kleertjes te bestellen.. dus mag nu los van mezelf :D
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
pi_142728343
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 19:58 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

nee, later besteld dan jij ;) (moest eerst met man overleg plegen :D)
Concept "kleine fitting" vind ik dan wel weer matig :')
Ooh hier was het overleg:
"Ik wil deze lamp!"
- Hebben ze er nog meer?
"Ja deze (vogels) of deze (vlinders) of deze (bloemetjes volgens mij)
- O nou doe dan maar de vogels. Vlinders genoeg..
"Oké!"

:D

Kleine fitting? Que? :@
  vrijdag 25 juli 2014 @ 20:01:59 #89
149959 SQ
snelle trees
pi_142728387
De pendel heeft een kleine fitting :P ik heb op zolder een doos met 100 lampen staan. Met een grote fitting :')
disclaimer
pi_142728412
Samen zwanger is wel zo leuk ja. Ik ben nou toch nog een beetje gelijk met vriendin en broertje (beide 30 weken nu) en dus nog 10 weken samen, dat is dan best leuk.
pi_142728527
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 20:01 schreef Stormqueen het volgende:
De pendel heeft een kleine fitting :P ik heb op zolder een doos met 100 lampen staan. Met een grote fitting :')
Verrek, ik dacht dat er wel een E27 in kon. :(
Ik heb vorige week m'n twee E14 lampjes meegegeven aan m'n vader omdat ik die een keer verkeerd had gekocht. Hmpf. :')
  vrijdag 25 juli 2014 @ 20:07:16 #92
149959 SQ
snelle trees
pi_142728560
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 20:06 schreef Skittles het volgende:

[..]

Verrek, ik dacht dat er wel een E27 in kon. :(
misschien heb jij er een andere pendel bij? Zou het even checken :D ik heb bij een andere webwinkel besteld, want bij die ene was die met vlinders idd niet voorradig...
disclaimer
pi_142728630
Neuh er staat met dikgedrukte letters (V74)E14 :D
Ook op de website staat "Dit is een pendel met kleine fitting E14. De lengte is ongeveer 120 cm maar deze is eventueel in te korten."
  vrijdag 25 juli 2014 @ 20:13:20 #94
149959 SQ
snelle trees
pi_142728725
Ah, universeel dus :')
disclaimer
pi_142728761
Ooooh spees O+ O+ het wordt z mooi! Ik ga er helemaal van rammelen :D
:)
  vrijdag 25 juli 2014 @ 20:16:34 #96
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_142728829
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 20:14 schreef mignonne het volgende:
Ooooh spees O+ O+ het wordt z mooi! Ik ga er helemaal van rammelen :D
Thanx!!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_142729094
Zo, ik ben weer terug van een midweekje centerparcs, onze laatste vakantie met z'n drietjes O+
(En vriendje heeft 1 regel, niet posten dat je op vakantie bent ;) )

GM, sterkte, fijn dat ze je goed in de gaten houden!

Knippers *O* !!! Wat fijn!

Ik hen echt wel leuke jongenskleding hoor :D mocht ik (onverwacht) toch een meisje aan t bakken zijn dan zet ik het hier neer :D

Spees! O+

En nog een vraag... Zijn er hier meer mini's die dwars liggen? Mini ligt dwars en rekt zich soms uit en dat doet echt veel pijn in m'n zij. Dan lijkt t net een strakke band om m'n buik, maak ik me weer ongerust en heb spontaan hoofdpijn. Al weet ik dat het anders is... Dus ik hoor stiekem graag herkenning ;)
Verder gaat t hier top! O+
  vrijdag 25 juli 2014 @ 20:25:35 #98
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_142729116
Inmiddels niet meer Loj, maar wel gehad!
pi_142729369
quote:
8s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 18:47 schreef geppie het volgende:

[..]

Klote is dat! :(
Ik had vorig jaar ook zo'n grap; door een storing bij ING was het bedrag die ik naar het CJIB :') had overgemaakt, teruggeboekt en toen kreeg ik vervolgens een verhoging van de boete. Volgens het CJIB was dat iets tussen mij en mijn bank. Sja en dan ben ik weer te lui om daar weer een halszaak van te maken maar baalde wel goed.
Ik werk dus bij die stomme Rabobank :+
En als het goed is worden alle boekingen verwerkt met de juiste valutadatum. Beetje flauw dus van het CJIB. Maar goed, mocht dit nu een probleem worden, gewoon bellen naar de bank en klacht voorleggen. Zal echt wel vergoed worden hoor, uit compensatie.
pi_142729470
Rady
SPOILER
Loj
Baby2 ligt bovenin mijn buik (bij mijn middenrif en ribben zegmaar) en zet zich af in mijn zij. En met een beetje geluk duwt baby1 dan ook in mijn zij.
Bovenkant buik voelt dan erg hard en zitten is erg oncomfortabel.
Hoe dat met S was weet ik niet meer, die lag tot ongv 29wk dwars.

Fijn dat het verder goed gaat! en goede regel van je vriend ;)

Spees
O+ superlief kamertje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')