Yes, yes, yesquote:Op vrijdag 25 juli 2014 17:21 schreef Cygne het volgende:
Nou hehe, het liep zo uit dat ik weer een andere gyn heb gehad. Deze keer een hele ervaren dame, geloof ik.
Maar goed, hartje had een keurige hartslag, 154bpm, en goed stabiel. En het vruchtje was mooi 7mm gegroeid.![]()
![]()
![]()
Bloeddruk was nu eerder aan de lage kant ipv hoog dus mag weer fijn terug naar de vk.
Nog eentje yaaaaaay!!quote:Op vrijdag 25 juli 2014 18:16 schreef Danaa het volgende:
Cygne![]()
![]()
Ook hier word er keihard gejompeld!!
Precies geschat op dezelfde termijn als die ik ook had berekend, 9+6.
Meteen een knipper maar via buik niet goed genoeg te zien, dus inwendig verder gegaan.
Wij zijn blij
Was die niet voorradig dat ie er zo laat pas is? Ik kreeg 'm 2 dagen na bestellen al binnen (alleen dan met de vogels ipv vlinders, want er zitten ook al vlinders in het behang + er komen vlinders op de deur.. Vlinders overkillquote:Op vrijdag 25 juli 2014 19:49 schreef Stormqueen het volgende:
Balen zeg, dnd.
Spees, het wordt echt superleuk!
Ik heb net mijn bloemen en vlinders hanglamp binnen
nee, later besteld dan jijquote:Op vrijdag 25 juli 2014 19:55 schreef Skittles het volgende:
[..]
Was die niet voorradig dat ie er zo laat pas is? Ik kreeg 'm 2 dagen na bestellen al binnen (alleen dan met de vogels ipv vlinders, want er zitten ook al vlinders in het behang + er komen vlinders op de deur.. Vlinders overkill)
Tuurlijk kan dat! Als het maar zacht en comfortabel is voor je kleintjes. Die heeft toch geen benul van pyjama'squote:Op vrijdag 25 juli 2014 19:55 schreef Hilmo het volgende:
Hmm ik heb ook een paar van die hele pakjes. Leek me ook lekker, maar die kan je dus ook gewoon voor overdag gebruiken in het begin? Niet alleen als pyjama ofzo, want ik wou niet aan pyjama's doen en gewoon zo huppa in bedje leggen 's avonds (met kleertjes van overdag) en vond het al zo zonde.
Oh balen GM van je overnachting in het ziekenhuis!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spees wat ziet je kamertje er mooi uit zeg![]()
Ik zie allemaal links naar leuke webshops.. klikkerdieklik!!![]()
Vind dat ik nu wel lang genoeg gewacht heb om kleertjes te bestellen.. dus mag nu los van mezelf
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
Ooh hier was het overleg:quote:Op vrijdag 25 juli 2014 19:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, later besteld dan jij(moest eerst met man overleg plegen
)
Concept "kleine fitting" vind ik dan wel weer matig
Verrek, ik dacht dat er wel een E27 in kon.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:01 schreef Stormqueen het volgende:
De pendel heeft een kleine fittingik heb op zolder een doos met 100 lampen staan. Met een grote fitting
misschien heb jij er een andere pendel bij? Zou het even checkenquote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:06 schreef Skittles het volgende:
[..]
Verrek, ik dacht dat er wel een E27 in kon.
Thanx!!quote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:14 schreef mignonne het volgende:
Ooooh spees![]()
het wordt z mooi! Ik ga er helemaal van rammelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik werk dus bij die stomme Rabobankquote:Op vrijdag 25 juli 2014 18:47 schreef geppie het volgende:
[..]
Klote is dat!
Ik had vorig jaar ook zo'n grap; door een storing bij ING was het bedrag die ik naar het CJIBhad overgemaakt, teruggeboekt en toen kreeg ik vervolgens een verhoging van de boete. Volgens het CJIB was dat iets tussen mij en mijn bank. Sja en dan ben ik weer te lui om daar weer een halszaak van te maken maar baalde wel goed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Loj
Baby2 ligt bovenin mijn buik (bij mijn middenrif en ribben zegmaar) en zet zich af in mijn zij. En met een beetje geluk duwt baby1 dan ook in mijn zij.
Bovenkant buik voelt dan erg hard en zitten is erg oncomfortabel.
Hoe dat met S was weet ik niet meer, die lag tot ongv 29wk dwars.
Fijn dat het verder goed gaat! en goede regel van je vriend
Speessuperlief kamertje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |