SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
+1, het is goed zoeken!quote:Op vrijdag 25 juli 2014 18:19 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik vind minimankleren bij een baby ook gruwelijkalleen weet ik niet of onze definitie hetzelfde is. Ik vind kraagjes, golfpatroonsweaters, polo's, grote merkemblemen en v halzen vreselijk voor baby's
Vrolijke kleuren zijn er wel hoor, maar t is soms ff zoeken als je niet een of andere tekst of numker erop wil.
Fijna danaa! Proficiat!
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 18:26 schreef geppie het volgende:
Leuk Zoë!JaaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Zoë23 op 25-07-2014 21:13:02 ]
Klote is dat!quote:Op vrijdag 25 juli 2014 18:43 schreef kwakz0r het volgende:
Kut! Mijn salaris komt pas maandag 28 door de problemen bij de rabobank afgelopen dagenik red t wel, maar alle grote betalingen staan normaal gesproken voor die tijd...
Onhandig dit zeg!
fijn hilmo!quote:Op vrijdag 25 juli 2014 19:03 schreef Hilmo het volgende:
Wat fijn Danaa en Cygne!!!
En Zoë ook leuk nieuws!!
Vanmiddag met man de kast afgemaakt en het ledikant!Nu staan alle meubels. Een harde stoel met wat kussens en een zachte plaid omgetoverd tot lekkere stoel (hoop ik) en het matras met plastic en al in het ledikant gedaan (want stel je voor, er komt stof op en opmaken wil ik nog niet, want ik wil de spullen nog uitwassen
![]()
) maar aaah, nu kan ik beginnen met indelen en opruimen en ooooh wat is het toch mooi
![]()
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 19:25 schreef Crumpette het volgende:
Als ik naar die kleding kijk he, dan wil ik mijn baby het liefst elke dag een slaappakje aandoenzo cute!
en zeg nou zelf, als je alleen maar een beetje zou liggen te chillen de hele dag, dan wil je toch zelf ook een katoenen onesie?
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 19:25 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Getver soms vind ik het heel stom om volwassen en verstandig te zijn. Heb mijn man zijn ouders laten bellen, dolfinarium afgezegdstomme bekkens!
Zat me net trouwens te bedenken dat ik in het wohts topic gehoord had dat dolfijnen gevaarlijk zijn. Maar weet niet of dat nou voor zwangere of ongestelde dames gold![]()
En dat was op zich maar een half dagje werk, maar bedankt voor je compliment!quote:Op vrijdag 25 juli 2014 17:28 schreef geppie het volgende:
[..]
Ik vind jouw dekentjes, met name de grofgebreide ook heel mooi dus zó anti-creabea ben je nieten ik ben jaloers op je mintgroen geverfde buffetkast. Daar heb ik dus écht geen geduld voor!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee de plafonds en muren staan niet zo scheef als op de foto lijkt![]()
Imps en elfs heeft een geweldige nieuwe collectie met vooral voor mini-jongetjes mooie dingen!quote:Op vrijdag 25 juli 2014 16:52 schreef Crumpette het volgende:
Oh en voor mijn gevoel nu al te veel rompertjes en zooi gekocht voor de kleineweet ook helemaal niet hoeveel je per maat moet hebben? En, en, jongenskleren zijn moeilijk, nu al.
ik hoor graag gezellige internetadresjes met leuke jommenskleren!
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 19:30 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
En dat was op zich maar een half dagje werk, maar bedankt voor je compliment!
Beetje off topic hier, maar inmiddels ook de 3D vlindertjes binnen en het kamertje wordt zo mooi en liefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee de plafonds en muren staan niet zo scheef als op de foto lijkt![]()
![]()
Hier komen de vlinders hopelijk ook volgende week binnen voor op de deur![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |