xDquote:
Roel ja.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 17:56 schreef Pandaplint het volgende:
Ik dacht dat jullie zeker waren dat GBTTZ de MH zou hebben.
Succes daarmee!quote:Op vrijdag 25 juli 2014 19:15 schreef SilentChaos het volgende:
Roel en panda moeten wel komen maar de DH meet
Zo ik ga weet verder zuipen/oefenen voor de DH meet
Ja hoor. Daar ook? Vorige week begonnen met vakantiewerk.quote:
Ik doe al jaren full time werkenquote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:19 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Ja hoor. Daar ook? Vorige week begonnen met vakantiewerk.
Zie net dat Michiel in het klb topic over hem heeft gepost. Ik bedoel het volgende topic: KLB / Michiel Veenstra Wie heeft dat topic naar hem gestuurt?
Het zou me niets verbazen als Veenstra hier nog steeds stiekem loopt te lurken... of gewoon een Google-search op zichzelf heeft.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:24 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik doe al jaren full time werken
Ik was het niet, maar we weten iig dat Veeniezoete popcorn prefereert
Deed Domien dat maarquote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:45 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het zou me niets verbazen als Veenstra hier nog steeds stiekem loopt te lurken... of gewoon een Google-search op zichzelf heeft.
Wel via www.3fm.nl/gemist.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:29 schreef Qunix het volgende:
Die uitzendingen zijn zeker nergens te vinden van Stenders?
Strak plan Roeliepoelie, ik plop mee met een watertjequote:
Geil. Maak het niet te wild, popje!quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:12 schreef minthy het volgende:
[..]
Strak plan Roeliepoelie, ik plop mee met een watertje
Je hebt gelijk, ik zal het bij eentje houden... Daarna Dubbelfrisss!quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Geil. Maak het niet te wild, popje!
fixedquote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:12 schreef minthy het volgende:
[..]
Strak plan Roeliepoelie, ik plop mee met een wodka'tje
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:13 schreef minthy het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, ik zal het bij eentje houden... Daarna Dubbelfrisss!
Neen... Ik vind alle alcoholische dranken naar bier smaken tegenwoordigquote:
nou sorry hoor verdullequote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:15 schreef minthy het volgende:
[..]
Neen... Ik vind alle alcoholische dranken naar bier smaken tegenwoordig![]()
En thuis drinken vind ik soberso geen klap an!
Verdomme!!quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:17 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
nou sorry hoor verdulle
Als dit wordfeud was zou ik deksels nare woorden gebruiken
Maar dit is niet wordfeud
Begint je Dubbelfris al te werken?quote:
ik ben er uit: Buraka Som Sistema !quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:20 schreef ddx het volgende:
Dit doet me denken aan iets, maar kom ff niet op naam.
Wel tof iig
Weet ik tochquote:
Woehoe, partytime!!quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:24 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Weet ik toch
Ik had ook Dubbelfris vanavond. Groot feest hier op de bank
quote:
Het kan ook liggen aan mijn slaapritme wat weer redelijk overhoop ligtquote:
Hier ook, geen idee waarom ookquote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:36 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Het kan ook liggen aan mijn slaapritme wat weer redelijk overhoop ligt
Ik geef de schuld aan die jengelende koter van vanmorgen.quote:
Pino is het met je eensquote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:46 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
dit blijft toch een fantastisch nummer!
'nieuw'.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:15 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
jeetje, vond ik zomaar een nieuw nummer van Tiesto leuk!
NPO 3FMquote:De publieke radiozenders krijgen vanaf 19 augustus de toevoeging NPO voor hun naam. In de jingles zal er weinig verandering zijn, alleen in de uuropeners zal NPO te horen zijn.
Zo zal 3FM veranderen in NPO 3FM. Echter blijft in het gebruik van de naam 3FM dus gehandhaafd.
In de logo's zal volgens de NPO de naam NPO gefaseerd worden ingevoerd. De naamsverandering wordt gedaan om de vindbaarheid en de herkenbaarheid van de NPO te vergroten.
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 12:46 schreef Abrikozentaart het volgende:
http://www.radiofreak.nl/(...)ij-publieke-zenders/
[..]
NPO 3FM![]()
Haten op DBSSWquote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:06 schreef Pino112 het volgende:
Kaarten voor DBSSW! Dat boeit echt helemaal niemand.
De Beste Singer Songwriter.quote:
"En ik mag daarna 867x bij Giel mijn baggernummer komen zingen."quote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:23 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
"ik piel wat op een gitaar en zemel een liedje"![]()
Dank je!!quote:
Ik wist het echt nietquote:
Verstandig is anders toch zonde van je tijd.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:27 schreef minthy het volgende:
[..]
Dank je!!
[..]
Ik wist het echt niet![]()
Dat soort programma's kijk ik nooit
GGGIIIEEEEEELLLLLquote:Op zaterdag 26 juli 2014 16:03 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Verstandig is anders toch zonde van je tijd.
Ik heb vandaag paard gereden, voelde me wel een cowboyquote:
Nog nooit paard geredenquote:Op zaterdag 26 juli 2014 17:25 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik heb vandaag paard gereden, voelde me wel een cowboy(was voor het eerst in m'n leven btw
)
Daarna off-road gequat... Dat is fucking vet!
Ook nog nooit paard gereden. Wel koe en schaapquote:Op zaterdag 26 juli 2014 18:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nog nooit paard geredenwauw. My mind is blown.
Een van de sporten die ik zeer waardeer, paardrijden.
Een eend is ook heel leuk!quote:Op zaterdag 26 juli 2014 18:41 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ook nog nooit paard gereden. Wel koe en schaap
Niet op die manierquote:
Waarom dequote:
Ik ben een stadse jongenquote:Op zaterdag 26 juli 2014 18:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nog nooit paard geredenwauw. My mind is blown.
Een van de sporten die ik zeer waardeer, paardrijden.
Minthy is mij er eendje.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:14 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik ben een stadse jongenwij doen dat niet...
En minthy![]()
Voor een maandje of 8?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:43 schreef ieniminimuis het volgende:
Paard rijden, koeientongen knuffelen, hoofd bonken met geiten, pooier spelen voor konijnen, slakken als huisdieren houden, eenden die snaveltje tik spelen met je vooruit. Been there, done that.
Maar naar de Afrikaanse savanne verhuizen voor wat nieuwe ervaringen.
Wie weet wat de toekomst in petto brengt.quote:
Veel muizen, of niet?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wie weet wat de toekomst in petto brengt.
Portugal is op het gebied van dieren niet zo heel spannend.
In petto heeftquote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wie weet wat de toekomst in petto brengt.
Portugal is op het gebied van dieren niet zo heel spannend.
Sorry mijn hoofd vertaald Engels naar Nederlands ipv andersom. Mijn excuses.quote:
Vertaaltquote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Sorry mijn hoofd vertaald Engels naar Nederlands ipv andersom. Mijn excuses.
Who knows what the future bringsMisschien wel een fatsoenlijke cursus Nederlands.
Ik schrijf mij zo dadelijk gelijk in voor een cursus Nederlands, oke? Kan ik die volgen als ik weer terug ben.quote:
Pandaplint komt uit het land van de spellingsnasiquote:
Welkom in Fok!landquote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:05 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Pandaplint komt uit het land van de spellingsnasi
Neequote:Op zondag 27 juli 2014 00:17 schreef ieniminimuis het volgende:
Gr gr van Muis en alle muggen hier.
Geen dubbelfris vandaag ChatGirl?
Yep. Alleen jammer van de achterburen die nu net een bouwlamp in hun achtertuin hebben geplant. Ik kan nu op mijn balkon een boek lezen zonder dat ík het licht aan hoef te doen.quote:
Ah fijn en jammer tegelijktijd.quote:Op zondag 27 juli 2014 00:27 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Yep. Alleen jammer van de achterburen die nu net een bouwlamp in hun achtertuin hebben geplant. Ik kan nu op mijn balkon een boek lezen zonder dat ík het licht aan hoef te doen.
Proost!quote:Op zondag 27 juli 2014 00:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ah fijn en jammer tegelijktijd.
Ik heb van treurigheid maar een fles wijn open getrokken.
Ik weet hoe je je voelt.quote:
quote:
quote:Op zondag 27 juli 2014 01:19 schreef ieniminimuis het volgende:
Als je wijn over de bank gooit, betekent dit dat je genoeg hebt gehad?
Ik heb ook nog maar een biertje open getrokken. Slapen wordt het voorlopig toch niet.quote:
idd dit.quote:Op zondag 27 juli 2014 01:26 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik heb ook nog maar een biertje open getrokken. Slapen wordt het voorlopig toch niet.
Jazekers!!quote:Op zondag 27 juli 2014 01:28 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
idd dit.
Wel een beetje erg dat ik alcohol gebruik omdat ik zo slecht slaap
Minthy onze afspraak staat nog steeds he?
Slapen lukt me over het algemeen best goed de laatste tijd, maar nu kan het niet omdat die schijnwerper op mijn slaapkamer staat gericht.quote:Op zondag 27 juli 2014 01:28 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
idd dit.
Wel een beetje erg dat ik alcohol gebruik omdat ik zo slecht slaap
Minthy onze afspraak staat nog steeds he?
Verslavingszorgquote:Op zondag 27 juli 2014 01:33 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Slapen lukt me over het algemeen best goed de laatste tijd, maar nu kan het niet omdat die schijnwerper op mijn slaapkamer staat gericht.![]()
Welke afspraak
Owja. Dat wist ik wel.quote:
Dat lijkt mij een uitstekend beginquote:Op zondag 27 juli 2014 01:37 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Owja. Dat wist ik wel.
Ik dacht dat jij en Mint je gingen bezatten in november.
Drank is meestal wel een goed idee.quote:Op zondag 27 juli 2014 01:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat lijkt mij een uitstekend begin
Meestal wel ja.quote:Op zondag 27 juli 2014 01:43 schreef [url=http://forum.
fok.nl/user/profile/3795]ChatGirl[/url] het volgende:
[..]
Drank is meestal wel een goed idee.
Je bent in ieder geval dronken/aangeschoten genoeg om niet meer fatsoenlijk te kunnen quotenquote:Op zondag 27 juli 2014 01:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Meestal wel ja.
Pfff nog niet moe genoeg. Ik twijfel over het 3e glas.
Leukquote:Op zondag 27 juli 2014 01:50 schreef ChatGirl het volgende:
Ik ben ondertussen bij de afdeling 'beschamende nummers' in mijn Spotifylijst aangekomen.![]()
Kloptquote:Op zondag 27 juli 2014 01:51 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Je bent in ieder geval dronken/aangeschoten genoeg om niet meer fatsoenlijk te kunnen quoten
Ik zing gewoon mee hoor.quote:Op zondag 27 juli 2014 01:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Leuk
Niets zo fijn als beschamende nummer luisteren
Ik zo graag meezingen, maar er slapen mensen. Dus ik ben zachtjes.
Stiekem een heel gaaf nummer. Ik ga het stiekem youtuben.quote:Op zondag 27 juli 2014 01:54 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik zing gewoon mee hoor.
Nu Party in the USA van Miley
Trustequote:
Gefeliciteerd!quote:
ik voorzie zwembandjesquote:Op zondag 27 juli 2014 11:03 schreef SilentChaos het volgende:
Ontbijt halen, enigszins verplicht bier drinken met de eigenaar van de kleine lokale supermarkt... Om 10:00.... Pfffff zwaar leven hier
Valt wel meequote:Op zondag 27 juli 2014 11:17 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
ik voorzie zwembandjes
Apped jouw vriendin je plat of valt dat wel mee?
Sretan rođendan!!!quote:
Gezondheid.quote:
Goedemiddagquote:
Hier is het nog morgenquote:
Hvala!quote:
Ik was ook al supervroeg weer wakker. Maar ik heb me nog een keer omgedraaidquote:Op zondag 27 juli 2014 12:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hier is het nog morgen
Was eigenlijk al om 7 uur wakker en stond op het punt om uit bed te stappen, toch maar niet gedaan.
Strugglesquote:Op zondag 27 juli 2014 12:17 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik was ook al supervroeg weer wakker. Maar ik heb me nog een keer omgedraaidMaar om 10 uur moest ik er toch echt uit van mezelf.
Ik lag pas om 3 uur in m'n bed andersquote:
rustig maar ik wist niet dat je boos werdquote:Op zondag 27 juli 2014 12:31 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik lag pas om 3 uur in m'n bed anders
Er is heel wat meer voor nodig om mij boos te krijgen hoorquote:Op zondag 27 juli 2014 12:39 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
rustig maar ik wist niet dat je boos werd
Laat je friet je smaken.quote:
zwemmen in de zeequote:Op zondag 27 juli 2014 20:34 schreef wolfrolf het volgende:
Dat was een heerlijk patatje pinda!
Ook in de zee gezwommen, mad golven
09:26| Maaike Ouboter - Dat Ik Je Misquote:
XOquote:Op maandag 28 juli 2014 09:31 schreef alors het volgende:
[..]
09:26| Maaike Ouboter - Dat Ik Je Mis
09:21| Bob Sinclar - Love Generation
09:13| Krystl - I'm In Love
09:09| David Bowie - Let's Dance
08:45| John Mayer - Xo (Dit Is Domien Pres Xorchestra)
08:42| Lenny Kravitz - Are You Gonna Go My Way
08:23| Sigma - Nobody To Love
08:19| Passenger - Scare Away The Dark
Op twee platen na, wat een bagger.
Dit ja. Maar de Sjon Meijer versie is nu al vaker gedraaid dan het origineelquote:Op maandag 28 juli 2014 09:32 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Xo
Xo in de John Mayer-versie
En dan die meuk met dat Domienlaagje erover![]()
Je verwacht het niet.quote:Op maandag 28 juli 2014 09:34 schreef alors het volgende:
[..]
Dit ja. Maar de Sjon Meijer versie is nu al vaker gedraaid dan het origineelZijn ze doof daar ofzo, je kunt toch niet menen dat die slaapverwekkende versies goed zijn
Lekker zonnig hier idd!quote:Op maandag 28 juli 2014 09:57 schreef Pandaplint het volgende:
Veuls te waam om te harlop'n
/lief dagboek
Mietjequote:Op maandag 28 juli 2014 09:57 schreef Pandaplint het volgende:
Veuls te waam om te harlop'n
/lief dagboek
Ja!quote:
Dat heet vaginaal vocht... En heeft vast een andere naamquote:
Denk het niet.quote:Op maandag 28 juli 2014 11:40 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat heet vaginaal vocht... En heeft vast een andere naam
quote:
Waar komt die foto vandaan? Ik zie hem niet op Domiens twitter?quote:
quote:Op maandag 28 juli 2014 13:37 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Waar komt die foto vandaan? Ik zie hem niet op Domiens twitter?
Verdommequote:
Ruilen? Dan mag je mijn sollicitatiebrief schrijven.quote:Op maandag 28 juli 2014 16:26 schreef ieniminimuis het volgende:
20 minuten om 1 minuut te doen. Het is een interview van een uur. Reken maar uit. Ik ben dood aan het eind van de dag.
/liefdagboek
Oeh verleidelijk, maar ik sla het aanbod toch maar af. Ik ben totaal niet goed in solicitatiebrieven.quote:Op maandag 28 juli 2014 16:27 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ruilen? Dan mag je mijn sollicitatiebrief schrijven.
Ik ook nietquote:Op maandag 28 juli 2014 16:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Oeh verleidelijk, maar ik sla het aanbod toch maar af. Ik ben totaal niet goed in solicitatiebrieven.
Je doet iets gruwelijk verkeerd...20min over 1 minquote:Op maandag 28 juli 2014 16:26 schreef ieniminimuis het volgende:
20 minuten om 1 minuut te doen. Het is een interview van een uur. Reken maar uit. Ik ben dood aan het eind van de dag.
/liefdagboek
Man die onduidelijk spreekt in Ghanees Engels. En geen hele zinnen maakt. Wil je een poging wagen?quote:Op maandag 28 juli 2014 19:08 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Je doet iets gruwelijk verkeerd...20min over 1 min
5 min is acceptabel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |