Nice!quote:Op vrijdag 25 juli 2014 00:57 schreef DrDentz het volgende:
Probleemwijken moet een tweede seizoen krijgen
Je bedoelt de bonte hond uit Eindhovenquote:Op vrijdag 25 juli 2014 01:03 schreef Prospos het volgende:
Dat wijf dat weet dat ze er niet uitziet was ook lachen, wat een leven zeg.
Zekerweten!quote:Op vrijdag 25 juli 2014 01:05 schreef Buitendam het volgende:
GAAN WE DR EEN GEZELLIG TOPIC VAN MAKEEEEEEEEEE?
Yep. Ik had bijna medelijden met haar.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 01:04 schreef JayDeeNow het volgende:
[..]
Je bedoelt de bonte hond uit Eindhoven
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 01:10 schreef Prospos het volgende:
[..]
Yep. Ik had bijna medelijden met haar.
Met die zoon en z'n hakbijl, echt ziek als je het mij vraagt.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 01:10 schreef Prospos het volgende:
[..]
Yep. Ik had bijna medelijden met haar.
Hahaha vetquote:Op vrijdag 25 juli 2014 01:13 schreef Buitendam het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Klimt anders steeds hoger op die sociale ladder.
ik doelde meer op haar verleden wat nou niet echt doorsnee isquote:Op vrijdag 25 juli 2014 01:13 schreef Buitendam het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Klimt anders steeds hoger op die sociale ladder.
Duh, natuurlijk worden alleen de "spectaculaire" beelden eruit gepakt waardoor een wat vertekend beeld ontstaat.quote:
Zo vertekend is het volgens mij nietquote:Op vrijdag 25 juli 2014 09:18 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Duh, natuurlijk worden alleen de "spectaculaire" beelden eruit gepakt waardoor een wat vertekend beeld ontstaat.
Ja, Kanaleneiland Utregquote:Op vrijdag 25 juli 2014 18:05 schreef Id_do_her het volgende:
Er liggen nog wat afleveringen op de plank die nooit uitgezonden zijn omdat mensen na de aflevering in Den Bosch gingen rellen bij 'allemaal de schuld van de Rabobank'.
Schuld van de plesie dat weer uit de hand liepquote:Op vrijdag 25 juli 2014 18:05 schreef Id_do_her het volgende:
Er liggen nog wat afleveringen op de plank die nooit uitgezonden zijn omdat mensen na de aflevering in Den Bosch gingen rellen bij 'allemaal de schuld van de Rabobank'.
Altijd gezellig, lekker buiten zitten.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 18:08 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Schuld van de plesie dat weer uit de hand liep
Beetje de zoon van Rombouts uitmaken voor verslaafdequote:Op vrijdag 25 juli 2014 18:09 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Altijd gezellig, lekker buiten zitten.
Ook wel erg dom als je dat niet van tevoren kunt bedenken als deelnemer aan zo'n programma. Ze zullen wel geld hebben gekregen, waarom zou je daar anders aan meewerken?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 09:18 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Duh, natuurlijk worden alleen de "spectaculaire" beelden eruit gepakt waardoor een wat vertekend beeld ontstaat.
Eeuwige roem op FOK! natuurlijkquote:Op vrijdag 25 juli 2014 18:11 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ook wel erg dom als je dat niet van tevoren kunt bedenken als deelnemer aan zo'n programma. Ze zullen wel geld hebben gekregen, waarom zou je daar anders aan meewerken?
YouTubequote:Op zaterdag 26 juli 2014 11:06 schreef Californium het volgende:
Oja! Leuk! Binnenkort weer eens kijken! Heeft iemand toevallig het linkje waar ze staan?
Dat kan ook! Maar iemand heeft ooit een linkje gepost met alle aflevering erop en dat was niet YouTubequote:
OP update, alle afleveringen staan daar.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 11:16 schreef Californium het volgende:
[..]
Dat kan ook! Maar iemand heeft ooit een linkje gepost met alle aflevering erop en dat was niet YouTube
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 12:04 schreef JayDeeNow het volgende:
[..]
OP update, alle afleveringen staan daar.
Jammer dat Utrecht nooit is uitgezonden, ze moeten niet zo kinderachtig doen.
HET IS ALLEMAAL DE SCHULD VAN DE RABOBANK!
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 12:49 schreef Toto69 het volgende:
Goa je bij de buren langs voor een beetje suiker komen ze terug met een breekijzer
Echt belachelijk!quote:Op vrijdag 25 juli 2014 18:10 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Beetje de zoon van Rombouts uitmaken voor verslaafde
Terechte klacht sowieso.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 00:59 schreef JayDeeNow het volgende:
Een van de meest memorabele moment voor mij was dat Kees zijn kachel het niet deed.
Tsja moet je maar niet in zo'n prachtwijk gaan wonen lijkt me.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 16:17 schreef Pulzzar het volgende:
Zo leuk is het niet meer als je naast dat soort mensen woont.
Een van de enige dingen van Powned die ik oprecht vermakelijk vond.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 16:37 schreef Dixon het volgende:
Meer pics !! Ook Camping Powned zijn gewenst
beauty hequote:Op zaterdag 26 juli 2014 17:46 schreef YesYou het volgende:
[..]
haha inb4 edit, wou hem er net inplakken
Welke aflevering is dit ook al weer?quote:
Geen idee.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 17:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
Welke aflevering is dit ook al weer?
Oh.quote:
Graafsewijk De Bartjes in Den Bosch met Willem, Willy, zoon John, Riek, Fransien de boerin, Boer Bennie.quote:
thnxquote:Op zaterdag 26 juli 2014 17:57 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Graafsewijk De Bartjes in Den Bosch met Willem, Willy, zoon John, Riek, Fransien de boerin, Boer Bennie.
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 17:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
thnx! Damn, jij hebt die shit echt veel te veel gekeken hè.
Zonder "dat soort volk" viel er 'n stuk minder te lachen.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 18:04 schreef Twiitch het volgende:
Maar laten we wel wezen. Deze mensen zijn gewoon zwakzinnig en we zouden als maatschappij beter af zijn zonder dit soort volk.
Ook geen bezuinigingen.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 18:05 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Zonder "dat soort volk" viel er 'n stuk minder te lachen.
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 19:21 schreef TheMechanic het volgende:
Kees' wijk wordt binnenkort gesloopt, dus nieuwe opnames zullen hier niet mogelijk zijn
Niet waar toch? Alleen een stuk naast de Kruisstraat, maar dat is een stuk de andere kant op.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 19:21 schreef TheMechanic het volgende:
Kees' wijk wordt binnenkort gesloopt, dus nieuwe opnames zullen hier niet mogelijk zijn
Kees woont aan de Edisonstraatquote:Op zaterdag 26 juli 2014 19:27 schreef deadprez het volgende:
[..]
Niet waar toch? Alleen een stuk naast de Kruisstraat.
Ja weet ik, ik woonde daar één straat vandaan. Maar voor zover ik weet gaat dat niet weg, zijn wel een paar nieuwbouwhuizen geplaatst, maar dat was het ook.quote:
Nicequote:Op zaterdag 26 juli 2014 19:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja weet ik, ik woonde daar één straat vandaan. Maar voor zover ik weet gaat dat niet weg, zijn wel een paar nieuwbouwhuizen geplaatst, maar dat was het ook.
Een aantal straten in die wijk liggen al plat, en ik hoor regelmatig geruchten dat de rest er ook aangaat.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 19:27 schreef deadprez het volgende:
Niet waar toch? Alleen een stuk naast de Kruisstraat, maar dat is een stuk de andere kant op.
Ja mja, geruchtenquote:Op zaterdag 26 juli 2014 19:29 schreef TheMechanic het volgende:
[..]
Een aantal straten in die wijk liggen al plat, en ik hoor regelmatig geruchten dat de rest er ook aangaat.
Kijk dat zijn stillnquote:Op zaterdag 26 juli 2014 19:29 schreef AdoraBelle het volgende:
Waarom het is blijven steken bij één seizoen? Omdat er nogal wat gedoe om was en men daarom heeft besloten om er een punt achter te zetten, om zo te voorkomen dat ze een slechte naam zouden krijgen.
Ja, maar dat is aan de andere kant van de Boschdijk en een heel klein stukje van de Edisonstraat. Al kan het ook best dat het nu allemaal weggaat.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 19:29 schreef TheMechanic het volgende:
[..]
Een aantal straten in die wijk liggen al plat, en ik hoor regelmatig geruchten dat de rest er ook aangaat.
Lijkt me raar als ze de halve wijk zouden slopen en de rest zouden laten staan.quote:
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 19:39 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Met koud water je pielleke wassen
Ziet er nu al vrij raar uit in de Edisonstraat, nu er allemaal nieuwbouwhuizen tussen de Meetpoint en het Baekelandplein staan.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 19:38 schreef TheMechanic het volgende:
[..]
Lijkt me raar als ze de halve wijk zouden slopen en de rest zouden laten staan.
Overigens woont mijn ex in die wijk, en kregen ze twee jaar geleden een brief waarin stond dat ze hun huis moesten verlaten binnen vier jaar.
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 17:40 schreef deadprez het volgende:
[..]
Een van de enige dingen van Powned die ik oprecht vermakelijk vond.
Je ging van Bakel naar die wijk ?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 19:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja weet ik, ik woonde daar één straat vandaan. Maar voor zover ik weet gaat dat niet weg, zijn wel een paar nieuwbouwhuizen geplaatst, maar dat was het ook.
Heb nooit in Bakel gewoond?quote:
jeweettoch. kruisstraat europalaan alles jatogquote:
edisonstraat jwzquote:Op zondag 27 juli 2014 16:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
jeweettoch. kruisstraat europalaan alles jatog
Vooral die arbeidershuisjes gaan gesloopt worden en vervangen worden door nieuwe. Maar voor een belangrijk deel zullen de oorspronkelijke bewoners wel blijven.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 19:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
De bekentenissen van een figuur die aan zijn dochters had gezeten leidde tot een bijna lynchpartij. Toen hebben ze de stekker er maar uitgetrokken.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 00:55 schreef JayDeeNow het volgende:
Waarom is dit prachtig stukje kwaliteits televisie op een seizoen blijven steken ?
En dan dat wijf van hem die er geen aangifte van wilde doen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 09:12 schreef Hexagon het volgende:
[..]
De bekentenissen van een figuur die aan zijn dochters had gezeten leidde tot een bijna lynchpartij. Toen hebben ze de stekker er maar uitgetrokken.
Discriminatie.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 09:22 schreef Hexagon het volgende:
Maargoed, genoeg tokkietelevisie toch? Bekijk een gemiddeld programma met John Williams.
hahahahaquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 09:24 schreef renwan het volgende:
Hé boer! BOERTJE! WIL JE EEN KEER V´RKRACHT W´RDEN!?
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 09:49 schreef Bananapeel het volgende:
Bron wiki:
Jaren na de uitzendingen blijft het programma populair. Het woord kankerkachel, een uitspraak van de bewoner Kees in de uitzending over de wijk Woensel in Eindhoven, is een meme geworden op het Fok!forum en andere media. In 2005 deden gebruikers van het forum een poging om het woord kankerkachel het woord van het jaar te maken.[4] Hoewel het woord na vele stemmen op nummer 1 stond heeft de organisatie van Het Woord Van Het Jaar het woord verwijderd. Ook populair blijft Willem uit de Graafsewijk die de oorzaak van zijn financiële problemen afdeed met de zin: "Het is de schuld van de Rabobank". De foto met ondertiteling wordt geregeld gebruikt in discussies waar mensen klagen over schulden. In 2012 is een populaire facebook-community ontstaan die een oproep doet naar SBS6 om een tweede seizoen te maken.[5] In de community werden ook T-shirts verkocht met opdrukken van bekende probleemwijkenbewoners en diens uitspraken.
Ja Tien nou ggoedquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 09:53 schreef Bananapeel het volgende:
Wie is die verslaggeefster eigenlijk? Klinkt een beetje Sophie Hilbrand schor maar ze is het niet.
goat ergens anders staan mauwenquote:Op maandag 18 augustus 2014 18:30 schreef jantjevertonghen het volgende:
Het wrd tijd da ge n meid vind, dan hoef je nie te trekkn
quote:
Dan is het gelijk pats boem op dr gezicht. En niks geen vlakke hand, nee gwoon een volle vuustquote:
Da was in Boxtel, toen zaten we ook op de bank net zoals nouquote:Op maandag 18 augustus 2014 18:32 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
[..]
Dan is het gelijk pats boem op dr gezicht. En niks geen vlakke hand, nee gwoon een volle vuust
hahahahah held.quote:Op maandag 18 augustus 2014 18:32 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Da was in Boxtel, toen zaten we ook op de bank net zoals nou
voorjaar 2005quote:Op maandag 18 augustus 2014 18:33 schreef Copthorne het volgende:
Prachtserie.![]()
Werd uitgezonden in het najaar van 2004 als ik me niet vergis. Tijd om tien jaar later een tweede seizoen te maken.
Ik ken die afleveringen woordelijk uit m'n kop ja.quote:Op maandag 18 augustus 2014 18:33 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
hahahahah held.
Bijzonder altijd hoe iedereen dit soort dingen zo uit zn hoofd leert.
Een keer gezien en je weet gewoon welk antwoord op welke opmerking komt :S
Terwijl franse woordjes na 20 keer er nog niet inzitten
Hoevaak bekeken?quote:Op maandag 18 augustus 2014 18:34 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik ken die afleveringen woordelijk uit m'n kop ja.
Je moet dat zien als kat-en muis spel. De ene keer hebben ze ons, de andere keer wij hun.quote:
Assen-Oost, Bart.quote:Op maandag 18 augustus 2014 18:37 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Je moet dat zien als kat-en muis spel. De ene keer hebben ze ons, de andere keer wij hun.
Welke aflevering was dit toto?
Geert Glas.quote:Op maandag 18 augustus 2014 18:39 schreef jantjevertonghen het volgende:
Zulke mensen horen eigenlijk in het bejaardentehuis..
Als je deze weet, geef ik het op
Holy crap je hebt ze kk vaak gekeken.quote:Op maandag 18 augustus 2014 18:39 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Geert Glas.
Dan krieg'n ze rust weej wa? Ja echt waar ik meen het!
Jepquote:Op maandag 18 augustus 2014 18:42 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Holy crap je hebt ze kk vaak gekeken.
Blijf je het dan zo leuk vinden haha?
Ik kijk vooral dat stuk terug van die brievenbus + dat een zoon door het bed zakt.
Welke vond je nog meer geniaal?
quote:Op maandag 18 augustus 2014 18:42 schreef BozeHaas het volgende:
Deze man is mijn voorbeeld
[ afbeelding ]
Hoe weet je dit allemaal? Of praat je bullshit?quote:Op maandag 18 augustus 2014 18:43 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Jep
Zoon John
Ehm, buurvrouw Maria die ruzie schopt.
Jan uit Oosterparkwijk die er een gezellige dag van gaat maken.
Samantha, z'n stiefdochter van 16 die lekker rebels is (tegenwoordig 25 met 3 kinderen) en haar jongere zusje renate die toen 10 was, nu 19, met 2 kids
Dader is ook zo schandalig gek hahaha.quote:Op maandag 18 augustus 2014 18:43 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Jep
Zoon John
Ehm, buurvrouw Maria die ruzie schopt.
Jan uit Oosterparkwijk die er een gezellige dag van gaat maken.
Samantha, z'n stiefdochter van 16 die lekker rebels is (tegenwoordig 25 met 3 kinderen) en haar jongere zusje renate die toen 10 was, nu 19, met 2 kids
Nee klopt gewoon.quote:Op maandag 18 augustus 2014 18:44 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Hoe weet je dit allemaal? Of praat je bullshit?
Ja wat een baas is datquote:Op maandag 18 augustus 2014 18:43 schreef Toto69 het volgende:
[..]Ruud van de Velden
Antiekhandelaar
Nee ik praat geen bullshit, zie hier:quote:Op maandag 18 augustus 2014 18:44 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Hoe weet je dit allemaal? Of praat je bullshit?
Het helpt niet mee dat m'n vriendin fangirl isquote:Op maandag 18 augustus 2014 18:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee klopt gewoon.Toto is nogal fanboi.
Tokkie gespotquote:Op maandag 18 augustus 2014 18:47 schreef Hoplahopla het volgende:
Als het mij ligt worden die probleemwijken eens goed opgeruimd.
quote:Op maandag 18 augustus 2014 18:46 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Het helpt niet mee dat m'n vriendin fangirl is
Ditquote:Op maandag 18 augustus 2014 18:47 schreef deadprez het volgende:
[..]![]()
Ach ja, ook wel terecht natuurlijk, want het is een fucking bazenserie.
Ze zijn er niet beter op gewordenquote:Op maandag 18 augustus 2014 18:45 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nee ik praat geen bullshit, zie hier:
[ afbeelding ]
is nu (rechts):
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
is nu:
[ afbeelding ]
deze:
[ afbeelding ]
is nu:
[ afbeelding ]
deze:
[ afbeelding ]
is nu: [ afbeelding ] (Iinks Huubke)
deze:
[ afbeelding ]
is nu:
[ afbeelding ]
deze:
[ afbeelding ]
is nu:
[ afbeelding ]
gr gr
Tjaquote:Op maandag 18 augustus 2014 18:48 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Ze zijn er niet beter op geworden![]()
Nazi.quote:
quote:Op maandag 18 augustus 2014 18:49 schreef jantjevertonghen het volgende:
1:03 graafsewijk =bloedhoerig vervelend dat vingertje van die wijven.
Die vond ik sowieso al het meest kut van die hele serie + die vrouw van 50 die hoer was.. erg nasty
Wie wil daar nou overheen gaan iddquote:Op maandag 18 augustus 2014 18:49 schreef jantjevertonghen het volgende:
1:03 graafsewijk =bloedhoerig vervelend dat vingertje van die wijven.
Die vond ik sowieso al het meest kut van die hele serie + die vrouw van 50 die hoer was.. erg nasty
Willy is dood.quote:Op maandag 18 augustus 2014 18:50 schreef jantjevertonghen het volgende:
Willy is echt ranzig ook overigens. Haar man is tering grappig
Aan wat? Sws teveel stress, die vrouw oogde zwaar depressiefquote:
Geen idee.quote:Op maandag 18 augustus 2014 19:00 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Aan wat? Sws teveel stress, die vrouw oogde zwaar depressief
Wowquote:Op maandag 18 augustus 2014 19:00 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Geen idee.
Jan uit Groningen ook dood, zelfmoord. Z'n aanstaande Tina ook, kanker.
Gerucht gaat dat Willem (man van WIlly) ook dood is, anderen beweren dat hij tegenwoordig in Eanske woont.
Kom 's, zo ga knie leevequote:Op maandag 18 augustus 2014 19:05 schreef jantjevertonghen het volgende:
Haha wat ik nu ook kijk: ''Ik mot die smerge tong nie
mafkeesquote:Op maandag 18 augustus 2014 19:20 schreef SGJ het volgende:
[..]
Kom 's, zo ga knie leeve
Kijk ik heb wel BLO gehad marr zo gek benk nie want da wetboek kenk ook.
nou die brommersee brommerszaak en jullie zijnne goedgekke sorry dak da zeg.
Wat een helden
Ja.quote:Op maandag 18 augustus 2014 19:42 schreef Beursaap het volgende:
Leeft Dikkie nog? Die gast met 18 jaar cel?
die is toch dood?quote:Op maandag 18 augustus 2014 20:35 schreef Straatcommando. het volgende:
Die grapjas met z'n ''het is de schuld van de rabobank'' heb ik gespot. Hij is verhuisd na die aflevering omdat ze in de wijk niet zo blij waren met zijn misbruik van kinderen.
Rly? Is ongeveer een half jaar geleden dat ik hem gezien heb..quote:
Deze al gezien? Kwam deze toevallig bij Man Bijt Hond tegen, dus niet van de fb pagina.quote:
quote:Op maandag 18 augustus 2014 22:39 schreef MAHL het volgende:
Genoten van deze serie. Ik stel voor dat we namens het forum (en vele anderen met ons!) contact opnemen met SBS voor een tweede seizoen van deze culthit? Probleemwijken: tien jaar later.
Morgen klim ik wel even in de pen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |