hahahahah held.quote:Op maandag 18 augustus 2014 18:32 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Da was in Boxtel, toen zaten we ook op de bank net zoals nou
voorjaar 2005quote:Op maandag 18 augustus 2014 18:33 schreef Copthorne het volgende:
Prachtserie.![]()
Werd uitgezonden in het najaar van 2004 als ik me niet vergis. Tijd om tien jaar later een tweede seizoen te maken.
Ik ken die afleveringen woordelijk uit m'n kop ja.quote:Op maandag 18 augustus 2014 18:33 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
hahahahah held.
Bijzonder altijd hoe iedereen dit soort dingen zo uit zn hoofd leert.
Een keer gezien en je weet gewoon welk antwoord op welke opmerking komt :S
Terwijl franse woordjes na 20 keer er nog niet inzitten
Hoevaak bekeken?quote:Op maandag 18 augustus 2014 18:34 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik ken die afleveringen woordelijk uit m'n kop ja.
Je moet dat zien als kat-en muis spel. De ene keer hebben ze ons, de andere keer wij hun.quote:
Assen-Oost, Bart.quote:Op maandag 18 augustus 2014 18:37 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Je moet dat zien als kat-en muis spel. De ene keer hebben ze ons, de andere keer wij hun.
Welke aflevering was dit toto?
Geert Glas.quote:Op maandag 18 augustus 2014 18:39 schreef jantjevertonghen het volgende:
Zulke mensen horen eigenlijk in het bejaardentehuis..
Als je deze weet, geef ik het op
Holy crap je hebt ze kk vaak gekeken.quote:Op maandag 18 augustus 2014 18:39 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Geert Glas.
Dan krieg'n ze rust weej wa? Ja echt waar ik meen het!
Jepquote:Op maandag 18 augustus 2014 18:42 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Holy crap je hebt ze kk vaak gekeken.
Blijf je het dan zo leuk vinden haha?
Ik kijk vooral dat stuk terug van die brievenbus + dat een zoon door het bed zakt.
Welke vond je nog meer geniaal?
quote:Op maandag 18 augustus 2014 18:42 schreef BozeHaas het volgende:
Deze man is mijn voorbeeld
[ afbeelding ]
Hoe weet je dit allemaal? Of praat je bullshit?quote:Op maandag 18 augustus 2014 18:43 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Jep
Zoon John
Ehm, buurvrouw Maria die ruzie schopt.
Jan uit Oosterparkwijk die er een gezellige dag van gaat maken.
Samantha, z'n stiefdochter van 16 die lekker rebels is (tegenwoordig 25 met 3 kinderen) en haar jongere zusje renate die toen 10 was, nu 19, met 2 kids
Dader is ook zo schandalig gek hahaha.quote:Op maandag 18 augustus 2014 18:43 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Jep
Zoon John
Ehm, buurvrouw Maria die ruzie schopt.
Jan uit Oosterparkwijk die er een gezellige dag van gaat maken.
Samantha, z'n stiefdochter van 16 die lekker rebels is (tegenwoordig 25 met 3 kinderen) en haar jongere zusje renate die toen 10 was, nu 19, met 2 kids
Nee klopt gewoon.quote:Op maandag 18 augustus 2014 18:44 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Hoe weet je dit allemaal? Of praat je bullshit?
Ja wat een baas is datquote:Op maandag 18 augustus 2014 18:43 schreef Toto69 het volgende:
[..]Ruud van de Velden
Antiekhandelaar
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |