Crip weetquote:Op vrijdag 25 juli 2014 03:46 schreef Crip het volgende:
[..]
gwn chille met de bois jwt, maar chickies digge dat als je zekt da je op hbo zit enzo
Sorry bedoelde OU schakeljaar om vervolgens naar vu te gaan. Dat zou dan deze september moeten gebeuren als ik me daarvoor had aangemeld. Te duuuuuuuur.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 03:44 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Kan je dan niet net zo goed OU doen?
en er eerder aan beginnen
Studiefinanciering pakken.quote:
Laat die jongen v tiqaquote:Op vrijdag 25 juli 2014 03:46 schreef Crip het volgende:
[..]
gwn chille met de bois jwt, maar chickies digge dat als je zekt da je op hbo zit enzo
Kan je ook doen en dan later via je baas proberen om scholing (op zijn kosten dus) te regelenquote:Op vrijdag 25 juli 2014 03:47 schreef Santello het volgende:
[..]
Sorry bedoelde OU schakeljaar om vervolgens naar vu te gaan. Dat zou dan deze september moeten gebeuren als ik me daarvoor had aangemeld. Te duuuuuuuur.
Ben school zat en wil eigenlijk gaan werken na studie.
Op het mbo zaten tal van die 23+ met een vrouw en kinderen. Kwam alleen presentie aftekenen voor de stufi en weg waren zequote:
Waarom 'quote:Op vrijdag 25 juli 2014 03:47 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Kan je ook doen en dan later via je baas proberen om scholing (op zijn kosten dus) te regelen
Is niet letterlijk bedoeld hequote:Op vrijdag 25 juli 2014 03:48 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Waarom ''. Hopelijk hoeft bij niets daarmee te doen.
Ik doe SJD. De banen zijn een beetje mwah.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 03:47 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Kan je ook doen en dan later via je baas proberen om scholing (op zijn kosten dus) te regelen
Heb een goede dag vandaag.quote:
Ja zoveel. Echt schande.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 03:48 schreef Santello het volgende:
[..]
Op het mbo zaten tal van die 23+ met een vrouw en kinderen. Kwam alleen presentie aftekenen voor de stufi en weg waren ze![]()
Beetje bij sociale dienst chillen tochquote:Op vrijdag 25 juli 2014 03:49 schreef Santello het volgende:
[..]
Ik doe SJD. De banen zijn een beetje mwah.
Met duh boyz. Gucci pet. Gucci heuptas. Real Madrid trainingspak.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 03:49 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Beetje bij sociale dienst chillen toch
En wat doe jij dan? Wil je later uitkering van me?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 03:49 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Beetje bij sociale dienst chillen toch
Real Madridquote:Op vrijdag 25 juli 2014 03:50 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Met duh boyz. Gucci pet. Gucci heuptas. Real Madrid trainingspak.
Misschienquote:Op vrijdag 25 juli 2014 03:50 schreef Santello het volgende:
[..]
En wat doe jij dan? Wil je later uitkering van me?
Je bent zelf gay.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 03:51 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Waarom praat iedereen opeens zo gay?
ABN mensen.
Sowieso niet. Ik flikker al die fakerds uit het systeem.quote:
Ik ga je djoekenquote:Op vrijdag 25 juli 2014 03:51 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
ABN mensen.
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 03:52 schreef Santello het volgende:
[..]
Sowieso niet. Ik flikker al die fakerds uit het systeem.
Zal door mijn uitmuntende werk zelfs Minister van sociale zaken worden. Via Partij van de Eenheid wel te verstaan.
Vervolgens voeren we de Sharia in.
Khalifaat zal in Nederland zijn wederopstand kennen.
Toen leefden we nog lang en gelukkig.
Wanneer gaan we samen op vrouwenjacht?quote:
waaaayoww ze noemde jullie gey asahbis pikke jullie dat oullaquote:Op vrijdag 25 juli 2014 03:51 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
ABN mensen.
Ik zou je eerst moeten trainen.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 03:53 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wanneer gaan we samen op vrouwenjacht?
Biceps, triceps?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 03:54 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik zou je eerst moeten trainen.
weyaw hij heeft wahed rustgevende stem chiloes manquote:Op vrijdag 25 juli 2014 03:51 schreef Santello het volgende:
Trouwens Crip. Check www.mocro-place.nl
Op dit moment een goede autoplaylist
Jouw avatar is serieus fucking awesome. Blijf er iedere keer paar seconden langer dan gezond is naar staren.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 03:54 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik zou je eerst moeten trainen.
Tfoe. Klap haar.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 03:54 schreef Crip het volgende:
[..]
waaaayoww ze noemde jullie gey asahbis pikke jullie dat oulla
djoek die john ayema
ik wijzig soms maar keer altijd terug naar mijn baby.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 03:55 schreef Santello het volgende:
[..]
Jouw avatar is serieus fucking awesome. Blijf er iedere keer paar seconden langer dan gezond is naar staren.
Mijn Cito score was 550. Weet genoeg.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 03:55 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
De kunst van het scoren van chicks.
Nee wacht. Spoel die eerste 5 door.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 03:55 schreef Crip het volgende:
[..]
weyaw hij heeft wahed rustgevende stem chiloes man
respect
Ewaaa wil je meisje of niet?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 03:56 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Mijn Cito score was 550. Weet genoeg.
545quote:Op vrijdag 25 juli 2014 03:56 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Mijn Cito score was 550. Weet genoeg.
Sorry sorry. Ik luister.quote:
Aight. Netjes. Had ik ook. 550 was een grapje.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 03:59 schreef Santello het volgende:
[..]
545![]()
Kut leraar zei alsnog: Wollah deze mocro moet vmbo-t doen.
vind het fijn dat jullie niet gek reageren op dat ik pot ben. One love.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 04:00 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Sorry sorry. Ik luister.
Wat is stap 1?
Who cares man(omdat je pot bent mag hetquote:Op vrijdag 25 juli 2014 04:02 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
vind het fijn dat jullie niet gek reageren op dat ik pot ben. One love.
Wtf met je leugens man.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 04:01 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Aight. Netjes. Had ik ook. 550 was een grapje.
Maar ik moest havo doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |