Crip weetquote:Op vrijdag 25 juli 2014 03:46 schreef Crip het volgende:
[..]
gwn chille met de bois jwt, maar chickies digge dat als je zekt da je op hbo zit enzo
Sorry bedoelde OU schakeljaar om vervolgens naar vu te gaan. Dat zou dan deze september moeten gebeuren als ik me daarvoor had aangemeld. Te duuuuuuuur.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 03:44 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Kan je dan niet net zo goed OU doen?
en er eerder aan beginnen
Studiefinanciering pakken.quote:
Laat die jongen v tiqaquote:Op vrijdag 25 juli 2014 03:46 schreef Crip het volgende:
[..]
gwn chille met de bois jwt, maar chickies digge dat als je zekt da je op hbo zit enzo
Kan je ook doen en dan later via je baas proberen om scholing (op zijn kosten dus) te regelenquote:Op vrijdag 25 juli 2014 03:47 schreef Santello het volgende:
[..]
Sorry bedoelde OU schakeljaar om vervolgens naar vu te gaan. Dat zou dan deze september moeten gebeuren als ik me daarvoor had aangemeld. Te duuuuuuuur.
Ben school zat en wil eigenlijk gaan werken na studie.
Op het mbo zaten tal van die 23+ met een vrouw en kinderen. Kwam alleen presentie aftekenen voor de stufi en weg waren zequote:
Waarom 'quote:Op vrijdag 25 juli 2014 03:47 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Kan je ook doen en dan later via je baas proberen om scholing (op zijn kosten dus) te regelen
Is niet letterlijk bedoeld hequote:Op vrijdag 25 juli 2014 03:48 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Waarom ''. Hopelijk hoeft bij niets daarmee te doen.
Ik doe SJD. De banen zijn een beetje mwah.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 03:47 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Kan je ook doen en dan later via je baas proberen om scholing (op zijn kosten dus) te regelen
Heb een goede dag vandaag.quote:
Ja zoveel. Echt schande.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 03:48 schreef Santello het volgende:
[..]
Op het mbo zaten tal van die 23+ met een vrouw en kinderen. Kwam alleen presentie aftekenen voor de stufi en weg waren ze![]()
Beetje bij sociale dienst chillen tochquote:Op vrijdag 25 juli 2014 03:49 schreef Santello het volgende:
[..]
Ik doe SJD. De banen zijn een beetje mwah.
Met duh boyz. Gucci pet. Gucci heuptas. Real Madrid trainingspak.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 03:49 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Beetje bij sociale dienst chillen toch
En wat doe jij dan? Wil je later uitkering van me?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 03:49 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Beetje bij sociale dienst chillen toch
Real Madridquote:Op vrijdag 25 juli 2014 03:50 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Met duh boyz. Gucci pet. Gucci heuptas. Real Madrid trainingspak.
Misschienquote:Op vrijdag 25 juli 2014 03:50 schreef Santello het volgende:
[..]
En wat doe jij dan? Wil je later uitkering van me?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |