Ik doe niets. ;]quote:Op vrijdag 25 juli 2014 03:34 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
plaats voiceclip en praaat een minuut we oordelen wel of we verstaan of ni
Ik heb het vorig jaar een dag geprobeerd uit respect tegenover mijn opa maar tjongejonge t lukt gewoon niet dus neequote:Op vrijdag 25 juli 2014 03:34 schreef Crip het volgende:
[..]
Weyawww deze mannetj gaat swerah enzeu
[..]
Whatsup, waarom zo laat wakker? Ook aan het vasten of wat?
Waar doe je het?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 03:33 schreef Santello het volgende:
Vandaag eerste les Arabisch achter de rug.
Was zeer interessant en leuk. We leren in principe lezen en begrijpen. Grammatica etc doen we niet aan tijdens deze cursus.
Super docent met wijze verhalen die er toedoen.
VU in Amsterdam. 50 euro voor twee maanden, 1x per week.quote:
Dat valt best mee. Studeer je daar ook?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 03:37 schreef Santello het volgende:
[..]
VU in Amsterdam. 50 euro voor twee maanden, 1x per week.
Kwam zo binnen he met twee anderen. Lokaal volllll met vrouwen. Dacht van wtf is dit nu weer. Of is het gescheiden?
Waren maar 6 mannen. We moesten voorin zitten. Was wel lachen.
Wayaaaaaaaaaaaaw dees wil mei sjlaan enzo wallah ish niet eens s mein man en zekt die zulke dingahquote:Op vrijdag 25 juli 2014 03:34 schreef Santello het volgende:
[..]
Crip ik ga je slaan.
Dat is ook geen berbers.
Haha, valt reuze mee na een dagje of 2! Is even wennen.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 03:35 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik heb het vorig jaar een dag geprobeerd uit respect tegenover mijn opa maar tjongejonge t lukt gewoon niet dus nee
I don't care trolololoquote:
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 03:40 schreef Crip het volgende:
[..]
Wayaaaaaaaaaaaaw dees wil mei sjlaan enzo wallah ish niet eens s mein man en zekt die zulke dingah
Allemaal gehosselde NL meisjesquote:Op vrijdag 25 juli 2014 03:37 schreef Santello het volgende:
[..]
VU in Amsterdam. 50 euro voor twee maanden, 1x per week.
Kwam zo binnen he met twee anderen. Lokaal volllll met vrouwen. Dacht van wtf is dit nu weer.
Nee eigenlijk niet. Leg uit.quote:
Ja inderdaad. Hopen dat we het doortrekken hequote:Op vrijdag 25 juli 2014 03:39 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dat valt best mee. Studeer je daar ook?
Wel leuk altijd. Helemaal nu tijdens ramadan. Dan is iedereen wel wat serieuzer.
Kan je dan niet net zo goed OU doen?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 03:43 schreef Santello het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Hopen dat we het doortrekken he![]()
Nee. Ik zit op het hbo. Zit wel te denken aan een master bij VU. Gaat me alleen teveel geld kosten.
Wat doe jij dan?
Ik zit ook op het hbo.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 03:43 schreef Santello het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Hopen dat we het doortrekken he![]()
Nee. Ik zit op het hbo. Zit wel te denken aan een master bij VU. Gaat me alleen teveel geld kosten.
Wat doe jij dan?
Mokroflavour.quote:
Waaaaaaaaaaaaaaaayoooooooow fouuuuuradii.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 03:42 schreef Santello het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik heb die gelezen in ''zoubida'' vorm. Die van Boorelnootjezzz
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |