Je bedoelt dat ik beter geen vriendin kan gaan zoeken omdat ze me toch afwijzen?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 13:31 schreef tailfox het volgende:
Ik lees alleen maar waarom het niet zou kunnen. Werk vind je als je sterk in je schoenen staat en veel soliciciteerd.
Vrienden vind je via werk of opleiding dat komt dus vanzelf.
Je kan ook mensen op internet anders "ontmoeten" met zelfde interesse.
Zou alleen je verhaal iets positiever maken.
Een vriendin is meestal teveel gezeik.
(het zijn geen appels aan bomen.
Maar mensen die je afwijzen.)
Nee.... helaas niet voor de zoveelste keer.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 13:59 schreef seasushi het volgende:
Dit moet een troll zijn...
En zo niet dan moet jij een ongelooflijke schop onder je hol hebben of een touw.
je zou op omegle of zulke sites kunnen kijken.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:06 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Je bedoelt dat ik beter geen vriendin kan gaan zoeken omdat ze me toch afwijzen?
Mh waar vind ik dan mensen op het internet met een zelfde interesse?
Of bedoel je een datingsite ofzo.
[..]
Nee.... helaas niet voor de zoveelste keer.
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:12 schreef tailfox het volgende:
[..]
je zou op omegle of zulke sites kunnen kijken.
En vriendin moet je klaar voor zijn.
Vrienden zijn veel beter.
Ja oke ik kan misschien wel een parttime studie volgen als ik het dan niks vind kan ik altijd nog afhaken kan het tenminste proberen.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:21 schreef knokkels het volgende:
Als je iets niet probeert, weet je een ding zeker: Het zal niet gaan.
Je bent jezelf constant een reden aan het geven om iets niet aan te nemen of af te wijzen. Doe es niet
Ja ik wil het wel, maar .....
Ja maar is altijd ontkenning, komt in het negatieve
Lijkt me toch best wel een goed beginnetje, al is het begrijpelijk voorzichtig.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:31 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Ja oke ik kan misschien wel een parttime studie volgen als ik het dan niks vind kan ik altijd nog afhaken kan het tenminste proberen.
Dat dan combineren met zelfstandig werk en eens wat vaker naar buiten.
Inderdaad zonder wil is er geen weg.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 13:29 schreef Broodjekipkorn het volgende:
[..]
Dit zijn echt talloze tips waar je echt iets aan hebt. Je moet er alleen zelf ook wel echt iets aan WILLEN doen.
Al gedaan meerdere keren ja.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:33 schreef knokkels het volgende:
en oh ja, toch eens praten met een professional? Ze hebben wel meer meegemaakt hoor.. En erger.
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:35 schreef complicate het volgende:
[..]
Inderdaad zonder wil is er geen weg.
Oh, ik dacht van niet. En heeft dat nog nooit geholpen?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:37 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Al meerdere keren naar een psycholoog etc geweest.
Vind je het grappig?quote:
Soms meestal niet.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:38 schreef Broodjekipkorn het volgende:
[..]
Oh, ik dacht van niet. En heeft dat nog nooit geholpen?
Gelukkig, dan valt er nog wat te lachen.quote:
Dan probeer je gewoon een ander psy. enz. enz.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:41 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Soms meestal niet.
Ze kunnen ook niet veel enige advies wat ze je geven is een uitkering of wajong aan te vragen of wat school te doen en voor de rest luisteren ze naar je.
En kun je een half uur later weer vertrekken.
quote:
Vind toch dat ik duidelijk aangeef dat ik er wat aan probeer/wil aan doen al heb ik dat niet in de OP gezet.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:31 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Ja oke ik kan misschien wel een parttime studie volgen als ik het dan niks vind kan ik altijd nog afhaken kan het tenminste proberen.
Dat dan combineren met zelfstandig werk en eens wat vaker naar buiten.
Maar ik neem wel aan dat het je goed doet om erover te kunnen praten? Want daar zit je ook mee vast, lijkt me.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:41 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Soms meestal niet.
Ze kunnen ook niet veel enige advies wat ze je geven is een uitkering of wajong aan te vragen of wat school te doen en voor de rest luisteren ze naar je.
En kun je een half uur later weer vertrekken.
Nou als je hierover praat is het geen vrolijk gesprek en als je dan de reactie hoort van vraag een uitkering aan ofzo of een cursus vrienden maken met 50+ers tsja vraag je je wel af....quote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:44 schreef Broodjekipkorn het volgende:
[..]
Maar ik neem wel aan dat het je goed doet om erover te kunnen praten? Want daar zit je ook mee vast, lijkt me.
Hoplaaaa daar gaan we weerquote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:42 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
[..]
Vind toch dat ik duidelijk aangeef dat ik er wat aan probeer/wil aan doen al heb ik dat niet in de OP gezet.
Alleen psychisch gezien heb ik geen behoefte aan hulp ik begrijp dat als je dit topic zo lees dat wel vind maar het gaat psychisch prima met me vind ik zelf.
Een cursus vrienden maken vind ik sowieso wel een beetje geldklopperij, als ik heel eerlijk moet zijn. Het is niet dat je niet weet hoe je vrienden moet maken, neem ik aan? Je komt ook gewoon nergens, etc. Dat is al een probleem om vrienden te kunnen maken.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:45 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Nou als je hierover praat is het geen vrolijk gesprek en als je dan de reactie hoort van vraag een uitkering aan ofzo of een cursus vrienden maken met 50+ers tsja vraag je je wel af....
Nou ik heb geen idee hoe ik vrienden maak of een gesprek aan ga daar heb ik inderdaad wel behoefte aan.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:47 schreef Broodjekipkorn het volgende:
[..]
Een cursus vrienden maken vind ik sowieso wel een beetje geldklopperij, als ik heel eerlijk moet zijn. Het is niet dat je niet weet hoe je vrienden moet maken, neem ik aan? Je komt ook gewoon nergens, etc. Dat is al een probleem om vrienden te kunnen maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |