abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 25 juli 2014 @ 13:05:45 #126
38344 knokkels
Radio49 voor je kanus! O+
pi_142715892
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 13:02 schreef hmmmmmmm het volgende:

[..]

Welke?
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 12:28 schreef knokkels het volgende:

[..]

Dan denk je er in ieder geval al aan.

Ik mag hopen dat je het met ons eens bent dat dat écht niet gezond is. Serieus kerel, zoek hulp. Iedereen heeft dat wel eens nodig. Je bent nu keihard aan het bagatelliseren naar de buitenwereld en keihard aan het liegen tegen jezelf.

.

Luister dit nummer, lees de tekst aandachtig en denk hierover na
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 11:52 schreef knokkels het volgende:

[..]

Probeer wat positiever naar het leven te staan. Je quote nu net een negatief gekleurd stukje van mij, maar mijn bijdrage hierboven (en andere positieve, zie ik je niets mee doen.)
Je bent gepest, waarschijnlijk veel afgewezen in je jeugd. En nooit geleerd om van je af te bijten.

Sowieso zou een assertiviteitstraining iets voor jou zijn. Heb ik ook gehad en heeft me veel goed gedaan.

Ik ben vroeger van mijn 6e tot mijn 13e ook veel gepest door een aangeboren afwijking aan mijn vingers (Amnyotic Band Syndrome) en ik kan me nog herinneren dat ik door een vriend geholpen ben op dat moment, zelverdediging in de zandbak. Nu begrijp ik ook best dat dat voor jou niet opging.
Dit is dan ook om het eea in perspectief te zetten.

Door die assertiviteitstraining leer je wat je valkuilen zijn, en waar je (met hulp) aan kan werken. En hulp is geen schande, kerel.
Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
pi_142715895
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 13:03 schreef knokkels het volgende:

[..]

die lichamelijke pijn kan ook psychosomatisch zijn. Wat betekent dat je lichaam door je psychische gesteldheid pijnprikkels ergens ontwikkelt.
Wat NIET betekent dat je een aansteller of gek bent.
Ik had pijn aan mijn penis waardoor ik de hele dag niet eens kon zitten of liggen of lopen zonder pijn....
Daarom schrijf ik ook lichamelijke pijn psychisch was het niet had iets gescheurd ofzo.
pi_142715992
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 12:42 schreef hmmmmmmm het volgende:

[..]

Vrijwilligers werk wil ik niet daar ben ik eerlijk in andere mensen hun baan afpakken voor 0 pay nee bedankt.

http://www.ovpro.nl/bus/2(...)etaalde-banen-in-ov/

Maatschappelijk werkers heb ik wel gehad geloof ik vroeger maar dat vond ik niks.

Jeugdwerk geen idee wat je bedoelt.
Je maakt er wel je hobby van om overal een excuus/ smoesje voor te hebben he :')

Nou als het allemaal toch niks is dan rot je toch lekker op je kamertje weg
  vrijdag 25 juli 2014 @ 13:08:32 #129
276912 Broodjekipkorn
Rocket Racoon
pi_142716003
Welke dokter zegt nou in godsnaam dat je misschien in de toekomst in aanmerking komt voor euthanasie? :{

Voor mijn gevoel lijk je niets te willen doen met de adviezen en heb je elke keer een ander excuusje om er maar niks mee te hoeven doen. Je snapt toch wel dat je je leven drastisch moet veranderen, omdat dit zo niet lang door kan blijven gaan zo?

Verder niet stom bedoeld, uiteraard. Ik vind het wel heel vervelend voor je.
That dude there. I need his prosthetic leg.
pi_142716004
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 13:08 schreef Zolder het volgende:

[..]

Je maakt er wel je hobby van om overal een excuus/ smoesje voor te hebben he :')

Nou als het allemaal toch niks is dan rot je toch lekker op je kamertje weg
Oke.
pi_142716069
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 13:05 schreef hmmmmmmm het volgende:

[..]

Ik had pijn aan mijn penis waardoor ik de hele dag niet eens kon zitten of liggen of lopen zonder pijn....
Daarom schrijf ik ook lichamelijke pijn psychisch was het niet had iets gescheurd ofzo.
TS, serieus, dus jouw dokter adviseerde in de toekomst euthanasie hiervoor? terwijl jij naar de dokter stapte voor euthanasie? . Er klopt echt iets niet met jouw verhaal.
En dan ga je bovendien praten over dood gaan als jouw leven niet betert omdat het allemaal zo erg is. Waarom weiger je in godsnaam een opname? Je lijkt totaal op iemand die zelf geen structuur in zijn leven ga kunnen krijgen zonder hulp van een prof. Je hebt het nodig. Of je verzint hier echt veel dingen, wat jammer zou zijn.
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_142716080
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 13:08 schreef Broodjekipkorn het volgende:
Welke dokter zegt nou in godsnaam dat je misschien in de toekomst in aanmerking komt voor euthanasie? :{
Precies, dit is gewoon ongeloofwaardig!
pi_142716082
is dit een serieus topique of weer zo'n sociaal experiment?
  vrijdag 25 juli 2014 @ 13:11:18 #134
276912 Broodjekipkorn
Rocket Racoon
pi_142716088
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 12:39 schreef hmmmmmmm het volgende:

[..]

Ik ben toen ook naar die psycholoog gegaan en die kon me niet echt verder helpen.

Ik heb geen medicatie nodig omdat ik mij helemaal niet depressief voel soms wel maar dat is eerder uitzondering dan standaard ik voel me al maanden prima.
Je voelt je prima, maar je gaat wel naar de dokter om te vragen of je in aanmerking komt voor euthanasie (godver ik typ het elke keer verkeerd ;()? Een persoon die zich gewoon prima voelt en verder niet depressief in het leven staat, ziet geen enkele reden om dit aan de dokter te gaan vragen, volgens mij.

Ik denk dat het alleen al een probleem is, dat je dit zelf allemaal niet in ziet.
  vrijdag 25 juli 2014 @ 13:11:46 #135
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_142716100
Man probeer eens iets in je leven. Misschien gaat het niet goed of brengt het je niks maar als je niks probeert dan blijf je dit zelfde leventje houden.
  vrijdag 25 juli 2014 @ 13:12:05 #136
276912 Broodjekipkorn
Rocket Racoon
pi_142716113
quote:
2s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 13:10 schreef complicate het volgende:

[..]

TS, serieus, dus jouw dokter adviseerde in de toekomst euthanasie hiervoor? terwijl jij naar de dokter stapte voor euthanasie? . Er klopt echt iets niet met jouw verhaal.
En dan ga je bovendien praten over dood gaan als jouw leven niet betert omdat het allemaal zo erg is. Waarom weiger je in godsnaam een opname? Je lijkt totaal op iemand die zelf geen structuur in zijn leven ga kunnen krijgen zonder hulp van een prof. Je hebt het nodig. Of je verzint hier echt veel dingen, wat jammer zou zijn.
TS voelt zich verder prima, geeft hij eerder aan. :-)
pi_142716138
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 13:12 schreef Broodjekipkorn het volgende:

[..]

TS voelt zich verder prima, geeft hij eerder aan. :-)
Ja en later gaf hij aan dat hij dood zou willen gaan indien zijn leven niet zou beteren. Dat heeft hij impliciet verteld.
pi_142716183
quote:
6s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 13:13 schreef complicate het volgende:

[..]

Ja en later gaf hij aan dat hij dood zou willen gaan indien zijn leven niet zou beteren. Dat heeft hij impliciet verteld.
Ja zo ongeveer wel ja maar nu niet....
  vrijdag 25 juli 2014 @ 13:14:40 #139
276912 Broodjekipkorn
Rocket Racoon
pi_142716187
quote:
6s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 13:13 schreef complicate het volgende:

[..]

Ja, daarom snap ik er ook he-le-maal niks van. Hij kraamt maar wat uit, heb ik het idee?
  vrijdag 25 juli 2014 @ 13:15:09 #140
276912 Broodjekipkorn
Rocket Racoon
pi_142716207
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 13:14 schreef hmmmmmmm het volgende:

[..]

En wat WIL je nu zelf precies dan? Hoe denk jij zelf het te kunnen verbeteren?
pi_142716212
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 13:14 schreef Broodjekipkorn het volgende:

[..]

Ja, daarom snap ik er ook he-le-maal niks van. Hij kraamt maar wat uit, heb ik het idee?
Ja zoals nu over dood gaan:
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 13:14 schreef hmmmmmmm het volgende:

[..]

TS laat je gewoon een tijdje opnemen. Krijg je tenminste nog hulp en vooral structuur terug in je leven.
  vrijdag 25 juli 2014 @ 13:16:52 #142
276912 Broodjekipkorn
Rocket Racoon
pi_142716262
quote:
7s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 13:15 schreef complicate het volgende:

TS laat je gewoon een tijdje opnemen. Krijg je tenminste nog hulp en vooral structuur terug in je leven.
Lijkt me een heel verstandig idee.
pi_142716294
quote:
7s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 13:15 schreef complicate het volgende:

[..]

Ja zoals nu over dood gaan:

[..]

Ik voel me niet depressief op het moment heb me wel vaker depressief gevoelt maar de laatste tijd gaat het goed....
Tsja wat ik wil gewoon minimumloon+een vriendin en wat vrienden.
  vrijdag 25 juli 2014 @ 13:19:23 #144
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_142716331
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 13:17 schreef hmmmmmmm het volgende:

[..]

Ik voel me niet depressief op het moment heb me wel vaker depressief gevoelt maar de laatste tijd gaat het goed....
Nou dan zal je waarschijnlijk wel een opleiding eerst doen , nu heb je alleen basisschool gedaan. En vaak naar buiten gaan als je mensen wilt ontmoeten en ze ook echt wil leren kennen.
  vrijdag 25 juli 2014 @ 13:19:29 #145
276912 Broodjekipkorn
Rocket Racoon
pi_142716337
quote:

[..]

Solliciteer je gek! En niet aankomen met 'ja, ik kan geen werk vinden, blabla'. Je bent niet de enige, gewoon door blijven solliciteren. Ook voor de mindere banen. Vanuit daar kun je verder zoeken. Dan leer je ook weer mensen kennen en sowieso, kom eens wat vaker buiten. Van het zonnetje wordt je vrolijker, want je komt duidelijk ook vitamine D te kort. Buiten leer je mensen kennen. Ga er eens uit. Je sluit jezelf ook op, je vriendin komt niet uit de lucht vallen en vrienden ook niet.
pi_142716499
quote:

[..]

Ga dan solliciteren om werk te vinden

Ga dan naar buiten om nieuwe mensen te ontmoeten

Neem dan medicatie indien de dokter het nodig acht

Ga dan via internet nieuwe mensen ontmoeten als je eventueel verlegen bent

Ga dan sporten om uit jouw gedachten te komen

Ga dan lezen om inspiratie te krijgen

Ga dan een cursus volgen over assertiviteit zodat je sterker in je schoenen zal staan in de toekomst

Ga dan op youtube wat documentatie lezen (zie ander punt over inspiratie zoeken)

Ga dan risico's nemen door gewoon jeugdwerk/vrijwilligerswerk te doen zo ontmoet je ook nieuwe mensen én doe je ervaring op.

Met andere woorden DOE IETS.

etc. etc.
  vrijdag 25 juli 2014 @ 13:29:36 #147
276912 Broodjekipkorn
Rocket Racoon
pi_142716645
quote:
3s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 13:25 schreef complicate het volgende:

[..]

Ga dan solliciteren om werk te vinden

Ga dan naar buiten om nieuwe mensen te ontmoeten

Neem dan medicatie indien de dokter het nodig acht

Ga dan via internet nieuwe mensen ontmoeten als je eventueel verlegen bent

Ga dan sporten om uit jouw gedachten te komen

Ga dan lezen om inspiratie te krijgen

Ga dan een cursus volgen over assertiviteit zodat je sterker in je schoenen zal staan in de toekomst

Ga dan op youtube wat documentatie lezen (zie ander punt over inspiratie zoeken)

Ga dan risico's nemen door gewoon jeugdwerk/vrijwilligerswerk te doen zo ontmoet je ook nieuwe mensen én doe je ervaring op.

Met andere woorden DOE IETS.

etc. etc.
Dit zijn echt talloze tips waar je echt iets aan hebt. Je moet er alleen zelf ook wel echt iets aan WILLEN doen.
  vrijdag 25 juli 2014 @ 13:30:17 #148
38344 knokkels
Radio49 voor je kanus! O+
pi_142716667
en je zou ook best een keer kunnen reageren op je DM ofzo :)

Ik bijt niet hoor ;)
Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
pi_142716706
Ik lees alleen maar waarom het niet zou kunnen. Werk vind je als je sterk in je schoenen staat en veel soliciciteerd.
Vrienden vind je via werk of opleiding dat komt dus vanzelf.
Je kan ook mensen op internet anders "ontmoeten" met zelfde interesse.
Zou alleen je verhaal iets positiever maken.
Een vriendin is meestal teveel gezeik.
(het zijn geen appels aan bomen.
Maar mensen die je afwijzen.)
pi_142717549
Dit moet een troll zijn...

En zo niet dan moet jij een ongelooflijke schop onder je hol hebben of een touw.
Grote talenten weten wanneer ze moeten stoppen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')