Dat is wel een puntje ja, maar schijnbaar is het nogal onveilig daar. Er is daar dan ook een burgeroorlog aan de gang.quote:Op donderdag 24 juli 2014 22:42 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Wie zegt dat de rebellen de rampplek niet kunnen beschermen? De experts zijn nou niet echt voortvarend aan het werk gegaan.... beetje zielig doen tegen journalisten dat het werk niet te doen is etc. maar ondertussen gebeurd er ook gewoon vrij weinig. Ga gewoon aan de slag.
Gaat die mee? Niets over gehoord...quote:Op donderdag 24 juli 2014 22:43 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Dat is dus weer zo waardeloze mentaliteit, wedden dat de "Australische Politie" wel gewoon bewapend is die mee is?
Als het mis gaat stuurt de VS Anderson Cooper om de gedenkceremonie bij te wonen. David Cameron schrijft een hele boze brief naar Putin.quote:Op donderdag 24 juli 2014 22:42 schreef agter het volgende:
Ik hoop alleen wel dat we harde garanties hebben (VS, UK) dat als het misgaat, ze ons backen.
hmmm ok ok, maar toch blijf ik het een soort van inmenging vinden in een landgebied/conflict waar we niks te zoeken hebben. Voor je het weet ben je er bij betrokken...juist om het een internationaal conflict te maken.quote:Op donderdag 24 juli 2014 22:40 schreef DeJori het volgende:
[..]
Meer alsof wij België aan het aanvallen zijn, daar een vliegtuig neerstort en Poetin dan troepen naar België stuurt met goedkeuring van de Belgen.
Als het aan Premier Abott ligt wel.quote:
Daar ben ik wel bang voor, idd.quote:Op donderdag 24 juli 2014 22:44 schreef Nintex het volgende:
[..]
Als het mis gaat stuurt de VS Anderson Cooper om de gedenkceremonie bij te wonen. David Cameron schrijft een hele boze brief naar Putin.
40 marechaussee en 2 onderzoekers. Begrijp ik. Per morgen.quote:
Scheelt dat hun land een eiland is ver ver hier vandaan, makkelijk stoer doenquote:Op donderdag 24 juli 2014 22:43 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Dat is dus weer zo'n waardeloze mentaliteit, wedden dat de "Australische Politie" wel gewoon bewapend is die mee is?
De Australische luchtmacht staat ook paraat natuurlijk, in Australie.quote:Op donderdag 24 juli 2014 22:44 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Als het aan Premier Abott ligt wel.
Staan al klaar in London.quote:
Als dit jouw methode is om vrouwelijk contact te maken hier, ben ik bang dat het nog even duurt eer dat je schaamlippen te zien krijgt.quote:Op donderdag 24 juli 2014 22:43 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Doe is ff bukken dan eerst
[ afbeelding ]
Overledenen, op Eindhovenquote:Op donderdag 24 juli 2014 22:46 schreef agter het volgende:
[..]
40 marechaussee en 2 onderzoekers. Begrijp ik. Per morgen.
Ik kan zo snel niet iets vinden, misschien is het wel gezegd, maar NOS meldt nog niets.quote:
Altijd lachen die indianenverhalen over de aussies... Ik heb ik Afghanistan een hoop met die lui samen gewerkt, ze verschillen qua (militaire) mentaliteit en omgang niet echt met ons.quote:Op donderdag 24 juli 2014 22:43 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Dat is dus weer zo'n waardeloze mentaliteit, wedden dat de "Australische Politie" wel gewoon bewapend is die mee is?
Klopt 't dat de meeste Afghanen best een pesthekel hadden aan de Amerikanen en de Nederlands/Australiers wel okay vonden?quote:Op donderdag 24 juli 2014 22:50 schreef AchJa het volgende:
[..]
Altijd lachen die indianenverhalen over de aussies... Ik heb ik Afghanistan een hoop met die lui samen gewerkt, ze verschillen qua (militaire) mentaliteit en omgang niet echt met ons.
uiteindelijk is niemand blij als er kogels op je afkomen, dat is niet nationaliteit gebondenquote:Op donderdag 24 juli 2014 22:50 schreef AchJa het volgende:
[..]
Altijd lachen die indianenverhalen over de aussies... Ik heb ik Afghanistan een hoop met die lui samen gewerkt, ze verschillen qua (militaire) mentaliteit en omgang niet echt met ons.
Nog niets officieels, maar denk dat ze wel gaan komen met iets vannacht. Ze willen het liefst een gewapende en internationale.quote:Op donderdag 24 juli 2014 22:46 schreef agter het volgende:
[..]
Dat is bekend. Maar niet dat zij morgen mee gaan, toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |