Ahw, je was me voor! Die wilde ik net posten!quote:Op donderdag 24 juli 2014 21:17 schreef __Saviour__ het volgende:
Wakker Worden van Jochem Myjer (begint op 0:50)
Bedankt voor je bijdrage maar niet echt geschikt voor kinderen van 7-10 jaarquote:
Die is al gepost, maar leuk dat je hem nog een keertje herhaalt.quote:Op donderdag 24 juli 2014 21:24 schreef Brummetje2.0 het volgende:
Jochem(?) met:
WAKKER WORDEN WAKKER WORDEN, WAK- WAK- WAKKER WORDEN.
Dat is dan vrij dom.quote:Op donderdag 24 juli 2014 21:27 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Ik lees vaak alleen de OP.
Dus BOEIUH!
Kun je hem toch even opzoeken? Kan hem niet vinden met die steekwoorden...quote:Op donderdag 24 juli 2014 21:22 schreef Lt.Surge het volgende:
Die vieze vuige dansende kikker.
Ik ga het niet opzoeken want dan is m'n avond weer naar de kloten
En niet zo'n beetje.quote:Op donderdag 24 juli 2014 21:29 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Schijn ik ook te zijn.
Dus BOEIUH!
http://bit.ly/1x7TaWUquote:Op donderdag 24 juli 2014 21:29 schreef Dale. het volgende:
[..]
Kun je hem toch even opzoeken? Kan hem niet vinden met die steekwoorden...
Boeit het jou meer dan mij. Mij boeit het nml geen ene flikker wat mijn IQ is, of hoe ik eruit zie. Ik heb een lieve vaste vriend die mij wel mooi vindt en gelukkig geen werk - waarvoor je een hoog IQ nodig hebt.quote:
Jouw vriend is net zo kansloos als jij, dus dan zou het nogal hypocriet zijn als hij zich er wat van aan zou trekken.quote:Op donderdag 24 juli 2014 21:37 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Boeit het jou meer dan mij. Mij boeit het nml geen ene flikker wat mijn IQ is, of hoe ik eruit zie. Ik heb een lieve vaste vriend die mij wel mooi vindt en gelukkig geen werk - waarvoor je een hoog IQ nodig hebt.
Geloof maar lekker in dat sprookje, de waarheid is totaal anders.quote:Op donderdag 24 juli 2014 21:39 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Jouw vriend is net zo kansloos als jij, dus dan zou het nogal hypocriet zijn als hij zich er wat van aan zou trekken.
Die bringdingding?quote:Op donderdag 24 juli 2014 21:22 schreef Lt.Surge het volgende:
Die vieze vuige dansende kikker.
Ik ga het niet opzoeken want dan is m'n avond weer naar de kloten
Niet geklikt maar die rillingen over mijn lichaam spreken boekdelen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 21:42 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Die bringdingding?
Moest ik ook metéén aan denken.
Ik heb de pics gezien en die spreken je toch echt zwaar tegen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 21:40 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Geloof maar lekker in dat sprookje, de waarheid is totaal anders.
En nu weer ontopic!
Nu ben ik stiekem wel benieuwdquote:Op donderdag 24 juli 2014 22:28 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik heb de pics gezien en die spreken je toch echt zwaar tegen.
Brrr, die Iniemienie kijkt rechtstreeks in je zielquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Robert Moog died for our synths
quote:Op maandag 28 juli 2014 12:34 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Brrr, die Iniemienie kijkt rechtstreeks in je ziel
Het gaat om de muziekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
I'm an idealist. I don't know where I'm going, but I'm on my way.
quote:Op maandag 28 juli 2014 12:34 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Brrr, die Iniemienie kijkt rechtstreeks in je ziel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
geweldigquote:
Toepasselijke titelquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |