Lol, ik val zelfs buiten de matenrangequote:Op vrijdag 25 juli 2014 09:31 schreef Tante_Soesa het volgende:
Om die eerste nachten te slapen had ik zo'n ding:
https://www.prettymum.nl/(...)l%3a+comfort+bustier
Een soort gaasbroekje maar dan voor je borsten. Heel prettig vond ik. Knelde nergens, rekte lekker mee, zoogcompressen bleven zitten, waren niet warm (het was warm, 2 jaar geleden begin augustus) en ik kon er ook prima mee slapen.
Edit: lelijk zijn ze wel![]()
Crumpette, wat fijn
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 07:27 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Discussie was eigenlijk al gesloten dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Razz wat fijn dat alles goed was!
Hoeveel kleertjes heb je geshopt in florance Dad? Pic?![]()
Hoe laat begint de echo marathon?![]()
Crumpette, hoera!Still a little bit of your face I haven't kissed.
Ze zijn énorm rekbaar hoor, denk dat je 'm wel pastquote:Op vrijdag 25 juli 2014 09:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Lol, ik val zelfs buiten de matenrangefml
Zaraquote:Op vrijdag 25 juli 2014 09:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Crumpette, hoera!
Oh, als jij in een M past durf ik een XL misschien toch wel aanquote:Op vrijdag 25 juli 2014 09:41 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Ze zijn énorm rekbaar hoor, denk dat je 'm wel past.
Edit: of naja, dat weet ik eigenlijk niet natuurlijk. Maar, ze rekken wel heel erg mee dus ik denk dat die maten range best nog wat ruimer kan. Met mijn cup had ik een M nodig, ik heb al sinds ik 12 ben niet meer in maat M gezeten met wat dan ook![]()
Ik heb niet zo'n grote cupquote:Op vrijdag 25 juli 2014 09:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zara
Dino's
[..]
Oh, als jij in een M past durf ik een XL misschien toch wel aan
Is het met als met HEMA onderbroeken?
Die vallen ook meestal erg groot. Waar in een normale kledingzaak XL een 42 is, is dat bij Hema 48quote:Op vrijdag 25 juli 2014 09:51 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Ik heb niet zo'n grote cup(C) maar mijn onderwijdte was wel 95-100 in pas bevallen en gestuwde staat.
What's up with Hema onderbroeken?
Oh, ja, dat klopt iddquote:Op vrijdag 25 juli 2014 09:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Die vallen ook meestal erg groot. Waar in een normale kledingzaak XL een 42 is, is dat bij Hema 48
Ja maar dat is wel weer verneukeratief, want soms heeft H&M hetzelfde model in meerdere kleuren, en dan bestel je een andere kleur van hetzelfde model, en die valt dan ineens twee maten kleinerquote:Op vrijdag 25 juli 2014 09:57 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Oh, ja, dat klopt idd! H&M mt XL valt echt heeeeel ruim.
Dat vind ik met positiekleding trouwens ook. Ik heb nu een broek aan van Miss Etam die had ik nog wel een maat kleiner kunnen nemen (dat zou dan een 40 worden) en een shirt van H&M dat ik wel in een S had kunnen bestellen
. Normaal zou dat écht niet passen
Ja, da's waar idd.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 10:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja maar dat is wel weer verneukeratief, want soms heeft H&M hetzelfde model in meerdere kleuren, en dan bestel je een andere kleur van hetzelfde model, en die valt dan ineens twee maten kleiner
Maar ja, je kan moeilijk maatwerk verwachten voor dat geld natuurlijkIn de grootste maat H&M onderbroek krijg ik mijn reet bijvoorbeeld nog niet misschièn
heb ik ook al gemeld vele topics geleden idd, maar niemand wil goedkopere goede bh's lijkt hetquote:Op vrijdag 25 juli 2014 10:24 schreef _evenstar_ het volgende:
Sq kijk eens bij bravissimo.co.uk zoiets weet exacte spelling niet. Daar slaag ik prima altijd en verzenden ook internationaal meen ik.
ja, ik heb er wel van gehoord! Kloppen de maten daar redelijk?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 10:24 schreef _evenstar_ het volgende:
Sq kijk eens bij bravissimo.co.uk zoiets weet exacte spelling niet. Daar slaag ik prima altijd en verzenden ook internationaal meen ik.
Verschilt erg per merk. Bravissimo.com trouwens. Nadeel is wel dat ze geen voedingsbeha mét beugel hebben.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 10:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, ik heb er wel van gehoord! Kloppen de maten daar redelijk?
Ik word alleen een beetje gek van al die mensen die me bestoken met belletjes, whatsappjes etc waar dat kind nu blijftquote:Op vrijdag 25 juli 2014 10:19 schreef Stormqueen het volgende:
Twinkle, jij hebt het bevalling uitrekken wel tot een kunst verhevenMaar je klinkt nog steeds positief, dat is fijn!
We vroegen van wat voor aanbieding is het, op de kassabon stond 25% korting week 30, en ze liet de folder zien (die we weer eens niet hadden thuisgekregen) en daar staat op de voorkant, dat je op 1 artikel 25% korting krijgt. Die van mij was schappelijk en zei, als je meerdere bh's wilt, even los betalen en dan reken ik voor elke bh de korting. Maar het is dus op alles volgens mij.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 09:20 schreef Fee-nix het volgende:
Zoë, vandaag dan even bijkomen met wat koeler weer!
Crumpette een goede echo! En een jongetje!Gefeliciteerd!!
Succes voor degenen die nog een echo moeten! (Weet niet meer wie dat zijn, alleen)
Hilmo, o de Hema-voedingsbeha's in de aanbieding? Ik wil er ook nog twee bijhalen! Ik heb er al twee van de vorige keer en die waren idd prima!
Hun voedingshemdjes vind ik ook fijn. Hoef je niet steeds je shirt helemaal omhoog te schuiven of de hals uit te rekken.
Snoenk, de schopjes komen vast snel!
ik vind van wel, maar het verschilt per merk idd. Fantasie valt ruimer in de cup dan Freya en Panache. Maar de reviews melden ook veel over de maat van het artikel dus daar kun je wel wat mee. Gewoon veel bestellen, en lekker terugsturen. Een retour moet je zelf betalen, maar de retourbestelling (extra maten oid) is dan weer gratis.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 10:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, ik heb er wel van gehoord! Kloppen de maten daar redelijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |