Rusland zal er niet mee akkoord gaan en die seperatisten al helemaal niet. Hebben overal schijt aan.quote:Op donderdag 24 juli 2014 21:31 schreef KoosVogels het volgende:
Vermoed dat gewapende troepen later die kant op gaan.
Er is nu een VN-resolutie in voorbereiding. Daar moet morgen over worden gestemd. Dan kunnen zaterdag troepen die kant op worden gestuurd.
http://en.wikipedia.org/wiki/Mass_gravequote:Op donderdag 24 juli 2014 21:37 schreef Uccie het volgende:
[..]
Whut..mijn opa en oma liggen in een massagraf?
Schande, ik sleep mijn moeder voor het tribunaal!
quote:There is no strict definition of the minimum number of bodies required to constitute a mass grave, although the United Nations defines a mass grave as a burial site which contains three or more victims of execution.[1]
Nou ja, in ieder geval ze het mandaat geven die wapens ook te gebruiken, daar scheelt het ook nogal eens aan.quote:Op donderdag 24 juli 2014 21:37 schreef Fer het volgende:
De blauwhelmen hadden Uzi's maar werden gewoon gearresteerd door Mladic in Bosnie toen.
Als je ze gaat bewapenen, moet dat wel tot de tanden met luchtondersteuning enz.
Als die theorie van KoosVogels waar is, zitten er binnenkort waarschijnlijk ook de luchtmobiele brigade.quote:Op donderdag 24 juli 2014 21:37 schreef superworm het volgende:
Maar als die berichten kloppen hebben we dus binnenkort
1. Politie in de regio.
2. Russen die de grens over schieten. (Nu al.)
3. Russen die ultimatum stellen aan Oekraïne: erkennen van rebellen of invasie.
Perfect storm
Twee dagen voor de crash?quote:Op donderdag 24 juli 2014 21:37 schreef agter het volgende:
[..]
"Op 15 juli is in Kiev het kwartiermakers-team voor de missie aangetreden"
Das al een week geleden...toen begonnen ze al met de missie.
Nee, hoor. Geen idee.quote:Op donderdag 24 juli 2014 21:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dus 1 iemand door het hoofd geschoten met de handen op de rug gebonden is ook een massagraf?
Ik was niet geheel serieus, maar bedankt voor de info.quote:Op donderdag 24 juli 2014 21:38 schreef mschol het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Mass_grave
de definitie op google is net eff iets te kort, uitbreiding:
[..]
Alleen de Russen hoeven akkoord te gaan. De separatisten maken geen onderdeel uit van de VN-Veiligheidsraad.quote:Op donderdag 24 juli 2014 21:38 schreef Happel het volgende:
[..]
Rusland zal er niet mee akkoord gaan en die seperatisten al helemaal niet. Hebben overal schijt aan.
Eh?....het ongeluk was op 17 Juli?quote:Op donderdag 24 juli 2014 21:37 schreef agter het volgende:
[..]
"Op 15 juli is in Kiev het kwartiermakers-team voor de missie aangetreden"
Das al een week geleden...toen begonnen ze al met de missie.
En in dat geval raken we letterlijk betrokken in het conflict tussen de Russen en Oekraïeners. Wat als er één Russische kogel in onze of Australische troepen terecht komt, of een verdwaalde granaat of whatever?quote:Op donderdag 24 juli 2014 21:39 schreef DeJori het volgende:
[..]
Als die theorie van KoosVogels waar is, zitten er binnenkort waarschijnlijk ook de luchtmobiele brigade.
Het verlof van die jongens is ingetrokken, las ik op de site van de NOS.quote:Op donderdag 24 juli 2014 21:39 schreef DeJori het volgende:
[..]
Als die theorie van KoosVogels waar is, zitten er binnenkort waarschijnlijk ook de luchtmobiele brigade.
De link gaat naar Geenstijl...dus complete onzin is een reëele optie.quote:Op donderdag 24 juli 2014 21:40 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Zo het dan toch Amerika of Oekraine geweest zijn?
Vandaar waarschijnlijk deze tweet:quote:Op donderdag 24 juli 2014 21:40 schreef superworm het volgende:
[..]
En in dat geval raken we letterlijk betrokken in het conflict tussen de Russen en Oekraïeners. Wat als er één Russische kogel in onze of Australische troepen terecht komt, of een verdwaalde granaat of whatever?
twitter:traumabeertje twitterde op donderdag 24-07-2014 om 20:39:06@obk in mn dataset (1945 tot nu) beginnen grootste interventies (die vaak proxy-oorlogen zijn) met "militaire waarnemers" of "politiemacht". reageer retweet
Inderdaad, dit heeft zoveel potentie om gruwelijk uit de klauwen te lopen.. Ben er niet gerust op.quote:Op donderdag 24 juli 2014 21:40 schreef superworm het volgende:
[..]
En in dat geval raken we letterlijk betrokken in het conflict tussen de Russen en Oekraïeners. Wat als er één Russische kogel in onze of Australische troepen terecht komt, of een verdwaalde granaat of whatever?
Ze laten alles thuis, pannenkoek.quote:Op donderdag 24 juli 2014 21:41 schreef clavier het volgende:
Ik dacht dat een pistool standaard hoort bij de uitrusting van de koninklijke marechaussee:
[ afbeelding ]
Ze zullen hun geweer waarschijnlijk wel thuislaten:
[ afbeelding ]
Daarom, ik zei al: wat je zegt klinkt zeer aannemelijk.quote:Op donderdag 24 juli 2014 21:41 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het verlof van die jongens is ingetrokken, las ik op de site van de NOS.
Pff, heus niet.quote:Op donderdag 24 juli 2014 21:42 schreef byah het volgende:
[..]
Inderdaad, dit heeft zoveel potentie om gruwelijk uit de klauwen te lopen.. Ben er niet gerust op.
Het is gewoon een kamerbriefquote:Op donderdag 24 juli 2014 21:41 schreef Uccie het volgende:
[..]
De link gaat naar Geenstijl...dus complete onzin is een reëele optie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |