Haten op jailbait chimeidsquote:
Vanaf het balkon cum in hun nek spuiten?quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:08 schreef Psy-freak het volgende:
met hun hotpants en minirokjes, soms zijn ze nog maar iets van 14, 15
en ik woon op de eerste verdieping dus ik kan zo hun tietjes zien
hele dag geil
quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:11 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
Op 14, 15 jarige meisjes fappen en je kan klaarkomen
Alsof jij nooit op 15-jarige chicks geilt.quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:19 schreef Leafeon672 het volgende:
TS is langzaamaan in LBK aan het veranderen.
Lees mijn ondertitel.quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
Alsof jij nooit op 15-jarige chicks geilt.
ik denk best vaak aan zequote:
kkpedo ik breek je nekquote:Op donderdag 24 juli 2014 19:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
Alsof jij nooit op 15-jarige chicks geilt.
Efebofielquote:
quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:19 schreef Leafeon672 het volgende:
TS is langzaamaan in LBK aan het veranderen.
Serieus?quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:23 schreef Willoow het volgende:
Laat ts lekkerHij is zelf 15/16, dus kan het best.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
HAHA,quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:23 schreef Willoow het volgende:
Misschien vindt hij dat juist wel hitsig.quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:31 schreef IBAZ het volgende:
[..]
HAHA,
TS is 13 en wordt uitgelachen door 16 jarige meisjes.
Daar trappen ze bij de justitie niet in als je als volwassen kerel aan minderjarige gaat zitten omdat je geestelijk niveau gelijk is aan een 15 jarigequote:Op donderdag 24 juli 2014 19:23 schreef Willoow het volgende:
De klacht is dat hij er niet overheen kan en alleen kan kijken denk ik.quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:32 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Hoezo staat dit in KLB? Dit is toch geen klacht?
Dan moet hij dat de klacht maken. Er is niets mis met schaars geklede meisjes die je geil maken. Integendeel, schaars geklede meisjes maken het leven leefbaar. Zonder schaars geklede meisjes had ik me al lang van kant gemaakt.quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
De klacht is dat hij er niet overheen kan en alleen kan kijken denk ik.
quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:34 schreef BaajGuardian het volgende:
Als ze door de stad fietsen in zo'n dun jurkje en je hun onderbroekje kunt zien, als ze 12 - 13 zijn ofzo.
[ afbeelding ]
Amen, broeder.quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:36 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Dan moet hij dat de klacht maken. Er is niets mis met schaars geklede meisjes die je geil maken. Integendeel, schaars geklede meisjes maken het leven leefbaar. Zonder schaars geklede meisjes had ik me al lang van kant gemaakt.
Even een serieuze vraag: heeft die van jou ook dezelfde kleur?quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:34 schreef BaajGuardian het volgende:
Als ze door de stad fietsen in zo'n dun jurkje en je hun onderbroekje kunt zien, als ze 12 - 13 zijn ofzo.
[ afbeelding ]
Grote paal heb jij.quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:34 schreef BaajGuardian het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
soms, als ik em uit de kont haal bij iemand.quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:36 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Even een serieuze vraag: heeft die van jou ook dezelfde kleur?
thx. wil je em aanraken?quote:
Dat ziet er niet gezond uit. Dan moet je je vriendje eens zeggen dat hij minder bieten moet eten, of je moet wat meer glijmiddel gebruiken.quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:37 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
soms, als ik em uit de kont haal bij iemand.
Ik stoot gewoon hard door wanneer hij au of "stopwoordje" roept oid.quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:38 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Dat ziet er niet gezond uit. Dan moet je je vriendje eens zeggen dat hij minder bieten moet eten, of je moet wat meer glijmiddel gebruiken.
Zou niet durvenquote:
Exact, bultjes op de borst, tijd voor een worst.quote:
wtfquote:Op donderdag 24 juli 2014 19:39 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Exact, bultjes op de borst, tijd voor een worst.
Dat is wel een beetje lullig zeg.quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:39 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik stoot gewoon hard door wanneer hij au of "stopwoordje" roept oid.
(dat is ons stopwoordje, wel zo duidelijk, maar daar heb ik alsnog geen boodschap aan)
Deze man hè.quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:39 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Exact, bultjes op de borst, tijd voor een worst.
Ik wil je wel helpen, dat ik je eerst een beetje geruststel door lieve woordjes te zeggen tegen je en je zachtjes in je nek zoen en in je oor blaas en wanneer je dan gaat zuchten van opwinding pak ik je handjes beet en leg ze op mijn staalharde deegroller.quote:
Gaat het nog steeds over de paal uit het plaatje?quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:41 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik wil je wel helpen, dat ik je eerst een beetje geruststel door lieve woordjes te zeggen tegen je en je zachtjes in je nek zoen en in je oor blaas en wanneer je dan gaat zuchten van opwinding pak ik je handjes beet en leg ze op mijn staalharde deegroller.
Gebruik je fantasie schatje.quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:48 schreef Willoow het volgende:
[..]
Gaat het nog steeds over de paal uit het plaatje?
doe ik ookquote:Op donderdag 24 juli 2014 20:04 schreef JimmyDean het volgende:
14/15 is geen pedo.
Verder: gewoon vragen of ze sex willen. Nee heb je...
12-13 ook niet en als die zelf hun kontje laten zien hoef je echt niet weg te kijken, tenzij je gelooft in de straffen des here oid, dan kun je je oogjes avertijen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:04 schreef JimmyDean het volgende:
14/15 is geen pedo.
Verder: gewoon vragen of ze sex willen. Nee heb je...
quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:31 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
12-13 ook niet en als die zelf hun kontje laten zien hoef je echt niet weg te kijken, tenzij je gelooft in de straffen des here oid, dan kun je je oogjes avertijen.
zekersquote:
quote:
Je kan ook gewoon 'neuken' zeggen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:33 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik ben trouwens niet voor pompgorillas die zelf naakt op meisjes van die leeftijd komen afrennen overigens, maar je moet je echt niet schuld voelen als de moleculen van zo'n engeltje tegen jouw moleculen komen, de wereld is een wonderlijk iets, en dat zijn wij allemaal zelf ook dus waarom negatieve emoties aan jezelf en anderen opdringen, laat dingen gewoon gebeuren wanneer ze zelf gebeuren en geniet er van.
Daarvoor heb je dus duct tape, touw en een schop om gezeik met justitie te voorkomen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:32 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
Daar trappen ze bij de justitie niet in als je als volwassen kerel aan minderjarige gaat zitten omdat je geestelijk niveau gelijk is aan een 15 jarige
Neuken is een krachtloos woord, ik bedoel het uitschot dat zich belust op het pompen zelf, hun lelijke scheve zwam in een plasser willen drukken en er weer uit en er weer in willen p-o-m-p-e-n.quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:36 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon 'neuken' zeggen.
90% van alle volwassenen is geestelijk een 15 jarige daar ze zich nooit ontplooien en hun hele leven blijven herkauwen op themas als voetbal en het weer.quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:32 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
Daar trappen ze bij de justitie niet in als je als volwassen kerel aan minderjarige gaat zitten omdat je geestelijk niveau gelijk is aan een 15 jarige
Er is wel een verschil tussen jong van geest zijn en gedragen als een puber. Maar voor de rest eens voetbalquote:Op donderdag 24 juli 2014 20:39 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
90% van alle volwassenen is geestelijk een 15 jarige daar ze zich nooit ontplooien en hun hele leven blijven herkauwen op themas als voetbal en het weer.
7/10quote:
I know this feel bro. I know this feel.quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:08 schreef Psy-freak het volgende:
met hun hotpants en minirokjes, soms zijn ze nog maar iets van 14, 15
en ik woon op de eerste verdieping dus ik kan zo hun tietjes zien
hele dag geil
boksquote:Op donderdag 24 juli 2014 23:11 schreef MonoIith het volgende:
[..]
I know this feel bro. I know this feel.
misschien moet je dat ding maar snel weerteruggeven aan je moeder voordat ze boos wordtquote:Op donderdag 24 juli 2014 19:34 schreef BaajGuardian het volgende:
[ afbeelding ]
Klep dicht nerd.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |