doe ik ookquote:Op donderdag 24 juli 2014 20:04 schreef JimmyDean het volgende:
14/15 is geen pedo.
Verder: gewoon vragen of ze sex willen. Nee heb je...
12-13 ook niet en als die zelf hun kontje laten zien hoef je echt niet weg te kijken, tenzij je gelooft in de straffen des here oid, dan kun je je oogjes avertijen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:04 schreef JimmyDean het volgende:
14/15 is geen pedo.
Verder: gewoon vragen of ze sex willen. Nee heb je...
quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:31 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
12-13 ook niet en als die zelf hun kontje laten zien hoef je echt niet weg te kijken, tenzij je gelooft in de straffen des here oid, dan kun je je oogjes avertijen.
zekersquote:
quote:
Je kan ook gewoon 'neuken' zeggen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:33 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik ben trouwens niet voor pompgorillas die zelf naakt op meisjes van die leeftijd komen afrennen overigens, maar je moet je echt niet schuld voelen als de moleculen van zo'n engeltje tegen jouw moleculen komen, de wereld is een wonderlijk iets, en dat zijn wij allemaal zelf ook dus waarom negatieve emoties aan jezelf en anderen opdringen, laat dingen gewoon gebeuren wanneer ze zelf gebeuren en geniet er van.
Daarvoor heb je dus duct tape, touw en een schop om gezeik met justitie te voorkomen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:32 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
Daar trappen ze bij de justitie niet in als je als volwassen kerel aan minderjarige gaat zitten omdat je geestelijk niveau gelijk is aan een 15 jarige
Neuken is een krachtloos woord, ik bedoel het uitschot dat zich belust op het pompen zelf, hun lelijke scheve zwam in een plasser willen drukken en er weer uit en er weer in willen p-o-m-p-e-n.quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:36 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon 'neuken' zeggen.
90% van alle volwassenen is geestelijk een 15 jarige daar ze zich nooit ontplooien en hun hele leven blijven herkauwen op themas als voetbal en het weer.quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:32 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
Daar trappen ze bij de justitie niet in als je als volwassen kerel aan minderjarige gaat zitten omdat je geestelijk niveau gelijk is aan een 15 jarige
Er is wel een verschil tussen jong van geest zijn en gedragen als een puber. Maar voor de rest eens voetbalquote:Op donderdag 24 juli 2014 20:39 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
90% van alle volwassenen is geestelijk een 15 jarige daar ze zich nooit ontplooien en hun hele leven blijven herkauwen op themas als voetbal en het weer.
7/10quote:
I know this feel bro. I know this feel.quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:08 schreef Psy-freak het volgende:
met hun hotpants en minirokjes, soms zijn ze nog maar iets van 14, 15
en ik woon op de eerste verdieping dus ik kan zo hun tietjes zien
hele dag geil
boksquote:Op donderdag 24 juli 2014 23:11 schreef MonoIith het volgende:
[..]
I know this feel bro. I know this feel.
misschien moet je dat ding maar snel weerteruggeven aan je moeder voordat ze boos wordtquote:Op donderdag 24 juli 2014 19:34 schreef BaajGuardian het volgende:
Als ze door de stad fietsen in zo'n dun jurkje en je hun onderbroekje kunt zien, als ze 12 - 13 zijn ofzo.
[ afbeelding ]
Klep dicht nerd.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |