En ik boven(op) jou, de leef is goed.quote:
Mocht je willen dat (op)quote:Op maandag 22 september 2014 22:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
En ik boven(op) jou, de leef is goed.
quote:
je hebt gelijkquote:Op zondag 28 september 2014 22:23 schreef HPLC het volgende:
@Ajacied422: Misschien ben ik dom, maar hoor ik geen 4 punten te hebben?
Dat wordt een echte topper hoop ik.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 03:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
AZ - Twente tot nu toe 7-5-4, de meningen zijn aardig verdeeld
Ik ben benieuwd. Debuutwedstrijd van Van den Brom. Zelf nog niet veel gezien van AZ en ik ben benieuwd hoe Twente ervoor staat tegen de ploegen van een wat hogere categorie. Tegen Feyenoord speelden ze iig antivoetbal.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 12:55 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Dat wordt een echte topper hoop ik.
Ik hoop, als AZ fan zijnde, dat dit weer een beetje de weg omhoog kan betekenen want volgende week moeten we tegen PSV. AZ speelt wel 4-4-2 dus waarschijnlijk wordt het niet erg goed maar wel spannend.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 12:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd. Debuutwedstrijd van Van den Brom. Zelf nog niet veel gezien van AZ en ik ben benieuwd hoe Twente ervoor staat tegen de ploegen van een wat hogere categorie. Tegen Feyenoord speelden ze iig antivoetbal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |