Sensatiezoekertjequote:Op donderdag 24 juli 2014 18:48 schreef byah het volgende:
Shit hits the fan
http://nos.nl/artikel/678890-militairen-mogen-niet-op-verlof.html
De International Bone & Mineral Society is dan ook een hecht clubje. Respect.quote:
Dat is die Amerikaan toch?quote:Op donderdag 24 juli 2014 18:40 schreef MMGYMCMB het volgende:
Denk ik open 's voor de grap m'n schoolmail, zo in de vakantie:
[..]
Die zat dus ook op de Hogeschool van Amsterdam blijkbaar.
Ze gaan naar Oekraine?quote:Op donderdag 24 juli 2014 18:51 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Ja dat snap ik. Dit nieuws wist ik vanmiddag al. Ik heb toen speciaal niets gezegd hier omdat ik niet wist of het nieuws wat nu naar buiten is gekomen naar buiten mocht komen. Nu is dit naar buiten gekomen maar de reden en wat ze gaan doen staat er niet bij. Dus ik weet niet of dat wel naar buiten mag komen.
Kun je gewoon plaatsen hier hoor, wie leest Fok nou?quote:Op donderdag 24 juli 2014 18:47 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Een bekende van mij zit daar ook bij. Hij heeft het wel verteld maar ik weet niet of dat ook naar buiten gebracht mag worden.
Ik denk dat, dat ligt aan een eventuele resolutie. Maar neem aan dat deze vandaag niet rond komt al?quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:02 schreef Snoepje5 het volgende:
Verwachten we nog een speech van Mark Rutte vandaag?
vertel?quote:Op donderdag 24 juli 2014 18:33 schreef girlnextdoor. het volgende:
[..]
Hier kan ik boos om worden. Mensen die zogenaamd meeleven, terwijl ze het alleen maar doen om naamsbekendheid te krijgen. Ik ken Joyce helaas persoonlijk, en geloof me, meeleven is een woord wat niet in haar woordenboek voorkomt.
Klopt.quote:
quote:Quinn had een dubbele nationaliteit: hij werd geboren in New York, maar zijn vader is Nederlander. Quinn Schansman kreeg bij geboorte de Amerikaanse en Nederlandse nationaliteit.
Alles hangt af van Rusland in deze, Rusland kan het goed of afkeuren, maar kan het daarna ook nog veto'en.quote:
Ik als vrouw moet natuurlijk voor veel toekomstige zonen zorgen..quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:06 schreef Ratsnest89 het volgende:
Ik heb mijn koffer al bij de voordeur staan als het leger me komt oppikken.
Wel wat selfies hier posten dan he!quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:06 schreef Ratsnest89 het volgende:
Ik heb mijn koffer al bij de voordeur staan als het leger me komt oppikken.
Dus als Rusland zegt: wij willen geen politiemissie in Oekraïne, dan komt die er dus niet. Maar de vraag zal dan zijn hoe dit de relatie van de wereld t.o.v. Rusland beïnvloed.quote:Rusland heeft vetorecht en kan de resolutie in de Veiligheidsraad blokkeren.
Denken dat dat gaat gebeurenquote:Op donderdag 24 juli 2014 19:05 schreef agter het volgende:
[..]
wacht maar tot je opgeroepen wordt voor de opkomst van je dienstplicht...
Morgenavond rond een uurtje of acht?quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:08 schreef agter het volgende:
Ik als vrouw moet natuurlijk voor veel toekomstige zonen zorgen..
quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:10 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Morgenavond rond een uurtje of acht?
Rusland gaat gewoon mee op missie!quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:09 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Dus als Rusland zegt: wij willen geen politiemissie in Oekraïne, dan komt die er dus niet. Maar de vraag zal dan zijn hoe dit de relatie van de wereld t.o.v. Rusland beïnvloed.
Heb je een verlofpasje dan? Hahaquote:Op donderdag 24 juli 2014 19:10 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Morgenavond rond een uurtje of acht?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |