Glitsjko partij en een andere partij zijn eruit gestapt...quote:
quote:Op donderdag 24 juli 2014 18:11 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Eentje staat toch bij Rutger van Geenstijl in de tuin?
http://nos.nl/artikel/678917-ook-tweede-zwarte-doos-intact.htmlquote:Ook tweede zwarte doos intact
Toegevoegd: donderdag 24 jul 2014, 18:15
De vluchtgegevens van vlucht MH17 zijn uitgelezen. De onderzoekers kunnen nu beginnen met de analyse. Dat zegt de Onderzoeksraad voor Veiligheid. De raad heeft de leiding over het onderzoek naar de oorzaak van de ramp.
Beide zwarte dozen, de Cockpit Voice Recorder en de Flight Data Recorder, zijn na de overdracht aan Malaysia Airlines overgebracht naar Groot-Brittannië. Bij het onderzoek naar beide apparaten is geen bewijs gevonden dat er mee is gerommeld.
Beschadigd
Volgens de raad is de recorder met vluchtgegevens licht beschadigd maar het deel dat de data bewaart, is niet aangetast. Gisteren bleek al dat het apparaat dat de gesprekken in de cockpit opneemt niet is gemanipuleerd.
Hoe lang het onderzoek van de vluchtgegevens gaat duren is nog niet duidelijk. Volgens de onderzoeksraad zal het "nog geruime tijd vergen".
quote:Op donderdag 24 juli 2014 18:19 schreef Midnight_snack het volgende:
mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://nos.nl/artikel/678917-ook-tweede-zwarte-doos-intact.html![]()
Je denkt toch niet dat zijn niet wordt opgehaald door haar vaders prive-vliegtuig?quote:Op donderdag 24 juli 2014 18:19 schreef michaelmoore het volgende:
WAT ik me nu afvraag he
Als die Poetina naar Moskou ging voor haar vaders verjaardag
Heeft ie dan gevraagd welke route dat vliegtuig zou nemen ??
En zegt ie dan, vlieg maar via St Petersburg meid
Het kan wel link zijn boven Donetsk te vliegen
Jazeker, ook al was het onwaarschijnlijk volgens de experts, ik bleef er toch steeds aan denken dat er mee gekloot was.quote:
En zou ie dan tegen de piloot zeggen, vlieg maar over Polen hequote:Op donderdag 24 juli 2014 18:20 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat zijn niet wordt opgehaald door haar vaders prive-vliegtuig?
Hoogstwaarschijnlijk wel, hij precies wat hij voor apparatuur heeft verstrekt.quote:Op donderdag 24 juli 2014 18:23 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
En zou ie dan tegen de piloot zeggen, vlieg maar over Polen he
Als je naar Moskou vliegt dan kom je iig niet in de buurt waar MH17 is neergehaald.quote:Op donderdag 24 juli 2014 18:19 schreef michaelmoore het volgende:
WAT ik me nu afvraag he
Als die Poetina naar Moskou ging voor haar vaders verjaardag
Heeft ie dan gevraagd welke route dat vliegtuig zou nemen ??
En zegt ie dan, vlieg maar via St Petersburg meid
Het kan wel link zijn boven Donetsk te vliegen
Het was al wat langer bekend dat het link was om over de Oekraine te vliegen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 18:23 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
En zou ie dan tegen de piloot zeggen, vlieg maar over Polen he
Zelf was ie al een maand niet over de Oekraine gevlogen , was te link zeker
Hier kan ik boos om worden. Mensen die zogenaamd meeleven, terwijl ze het alleen maar doen om naamsbekendheid te krijgen. Ik ken Joyce helaas persoonlijk, en geloof me, meeleven is een woord wat niet in haar woordenboek voorkomt.quote:Ja hij spreekt heel goed, beter dan op emotie inspelen.
Dit is pas respectloos behandelen van de tragedie, jugh! Wat is dit 9/11 en Ed Kowalzcyk zingt Overcome...not done in mijn boek!
Joyce van den Ham zingt MH17 bij Giel
http://www.3fm.nl/nieuws/(...)-zingt-MH17-bij-Giel
Bedoel je Iris Kroes?quote:Op donderdag 24 juli 2014 18:36 schreef Ratsnest89 het volgende:
Die gasten die liedjes zingen daarover mogen ze van mij afknallen. Niemand zit daarop te wachten. Eveneens die trol met die harp.
Die zat dus ook op de Hogeschool van Amsterdam blijkbaar.quote:Met grote verslagenheid hebben we vernomen dat afgelopen donderdag onze IBMS-student Quinn Schansman (1995) aan boord was van het verongelukte vliegtuig van Malaysia Airlines, vlucht MH17. Onze gedachten zijn bij zijn familie, zijn vriendin en vrienden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |