Oh damnquote:Op donderdag 24 juli 2014 18:40 schreef MMGYMCMB het volgende:
Denk ik open 's voor de grap m'n schoolmail, zo in de vakantie:
[..]
Die zat dus ook op de Hogeschool van Amsterdam blijkbaar.
Een bekende van mij zit daar ook bij. Hij heeft het wel verteld maar ik weet niet of dat ook naar buiten gebracht mag worden.quote:Op donderdag 24 juli 2014 18:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
ZoZo, 2 kazernes mogen niet met verlof komend weekend........
Wat zijn we van plan
Ik zeik er ook niet over hoor, ik ben het met je eensquote:Op donderdag 24 juli 2014 18:41 schreef alors het volgende:
[..]
Ik denk het. Zij werd overigens zelf gevraagd om dat te doen en heeft zich niet opgedrongen. Het was gewoon een mooi ingetogen optreden, snap niet dat je daarop kunt zeiken. Dan moet je ook zeiken op de koren die te horen waren en de sprekers.
Zeg opquote:Op donderdag 24 juli 2014 18:47 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Een bekende van mij zit daar ook bij. Hij heeft het wel verteld maar ik weet niet of dat ook naar buiten gebracht mag worden.
Ach, op fok mag alles en wie weet nou wie wie is.quote:Op donderdag 24 juli 2014 18:47 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Een bekende van mij zit daar ook bij. Hij heeft het wel verteld maar ik weet niet of dat ook naar buiten gebracht mag worden.
Weet je wel wat je zegt nu?quote:Op donderdag 24 juli 2014 18:47 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Nou, poepoe. Het eerste bericht buiten SHOquote:Op donderdag 24 juli 2014 18:33 schreef girlnextdoor. het volgende:
[..]
Hier kan ik boos om worden. Mensen die zogenaamd meeleven, terwijl ze het alleen maar doen om naamsbekendheid te krijgen. Ik ken Joyce helaas persoonlijk, en geloof me, meeleven is een woord wat niet in haar woordenboek voorkomt.
Hoezo?quote:Op donderdag 24 juli 2014 18:48 schreef byah het volgende:
Shit hits the fan
http://nos.nl/artikel/678890-militairen-mogen-niet-op-verlof.html
Ja dat snap ik. Dit nieuws wist ik vanmiddag al. Ik heb toen speciaal niets gezegd hier omdat ik niet wist of het nieuws wat nu naar buiten is gekomen naar buiten mocht komen. Nu is dit naar buiten gekomen maar de reden en wat ze gaan doen staat er niet bij. Dus ik weet niet of dat wel naar buiten mag komen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 18:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Weet je wel wat je zegt nu?
Je maakt nu iedereen nieuwsgierig!
Wees blij manquote:Op donderdag 24 juli 2014 18:52 schreef marcodej het volgende:
Ik ken niemand die ook maar enigzins betrokken is. Wat een kutleven heb ik.
Maar toch wel zo meeleven he ...quote:Op donderdag 24 juli 2014 18:52 schreef marcodej het volgende:
Wie a zegt moet ook b zeggen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 18:51 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Ja dat snap ik. Dit nieuws wist ik vanmiddag al. Ik heb toen speciaal niets gezegd hier omdat ik niet wist of het nieuws wat nu naar buiten is gekomen naar buiten mocht komen. Nu is dit naar buiten gekomen maar de reden en wat ze gaan doen staat er niet bij. Dus ik weet niet of dat wel naar buiten mag komen.
Ik ben vooral erg blij dat er geen bekende van mij bij zitten.quote:Op donderdag 24 juli 2014 18:52 schreef marcodej het volgende:
Het was ook maar een grapje.quote:Op donderdag 24 juli 2014 18:55 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ben vooral erg blij dat er geen bekende van mij bij zitten.
Ik proef een pietsie jaloezie.quote:Op donderdag 24 juli 2014 18:33 schreef girlnextdoor. het volgende:
[..]
Hier kan ik boos om worden. Mensen die zogenaamd meeleven, terwijl ze het alleen maar doen om naamsbekendheid te krijgen. Ik ken Joyce helaas persoonlijk, en geloof me, meeleven is een woord wat niet in haar woordenboek voorkomt.
Omdat dat nou eenmaal 3 keer per dg gepost moet worden hier om te hopen dat er ergens een panische reactie loskomt, die we met zijn allen weer kunnen Emo-smilen.quote:
Shiiit. Ik heb zelf ook IBMS gedaan. Komt toch wel dichtbij zo.quote:Op donderdag 24 juli 2014 18:40 schreef MMGYMCMB het volgende:
Denk ik open 's voor de grap m'n schoolmail, zo in de vakantie:
[..]
Die zat dus ook op de Hogeschool van Amsterdam blijkbaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |