We hebben sterke genen nodig.quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:11 schreef Ratsnest89 het volgende:
Kom maar naar een parkeerplaats naar keuze, ik help je wel.
Daar willen veel fokkers je wel snel aan helpenquote:Op donderdag 24 juli 2014 19:08 schreef agter het volgende:
[..]
Ik als vrouw moet natuurlijk voor veel toekomstige zonen zorgen..
Zou me niets verbazen. Las ergens op fok dat ze ook al een keer een OVSE team ontvoerd hadden.quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:13 schreef Logician2.0 het volgende:
reporters ontvoerd volgens cnn, of oud nieuws?
Werd volgens mij gisterochtend hier al gemeld via wat tweets.quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:13 schreef Logician2.0 het volgende:
twitter:27KHV twitterde op woensdag 23-07-2014 om 13:37:20ANNA news: Graham Philips and Anna's correspondent have been taken prisoners by Ukrainian army near Donetsk airport http://t.co/ESzjKiqv68 reageer retweet
Ik zag gister deze:quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:13 schreef Logician2.0 het volgende:
Verder niks over gehoord eigenlijktwitter:rudybouma twitterde op woensdag 23-07-2014 om 19:27:29Berichten dat livepositie CNN in Donbass Palace Hotel door separatisten is neergehaald. Hun fixer eerder al opgepakt #Donetsk reageer retweet
Mwoah, normale procedure.quote:Op donderdag 24 juli 2014 18:48 schreef byah het volgende:
Shit hits the fan
http://nos.nl/artikel/678890-militairen-mogen-niet-op-verlof.html
Buurman en achterbuurman morgen weg, okee.quote:Op donderdag 24 juli 2014 18:48 schreef byah het volgende:
Shit hits the fan
http://nos.nl/artikel/678890-militairen-mogen-niet-op-verlof.html
http://nos.nl/artikel/678937-timmermans-naar-charkov.htmlquote:Timmermans naar Charkov
Minister Timmermans vliegt morgen naar Charkov om bij het vertrek van het laatste vliegtuig met slachtoffers van de vliegramp aanwezig te zijn. Vanaf de luchthaven van Charkov gaan de stoffelijke resten naar vliegbasis Eindhoven.
Timmermans zal de fabriekshal bezoeken waar de kisten met stoffelijke resten voor vertrek gereed worden gemaakt. Hij wil met zijn bezoek de forensische experts en anderen die meewerken aan het vervoer, een hart onder de riem steken.
Kiev
Timmermans is nu met zijn Australische collega Bishop in Kiev voor overleg met de regering over de verdere gang van zaken bij het onderzoek naar de ramp.
Ja die ook, maar nu nog eentje freelancer van cnnquote:Op donderdag 24 juli 2014 19:15 schreef agter het volgende:
[..]
Zou me niets verbazen. Las ergens op fok dat ze ook al een keer een OVSE team ontvoerd hadden.
twitter:ErinELyall twitterde op donderdag 24-07-2014 om 15:06:00A new piece of #mh17 in the forest. Found by investigators today. @CBSEveningNews http://t.co/DE1LcYtnN8 reageer retweet
Zal me niks verbazen als dat allemaal door de seperatisten is neergelegd en mee gesjoemeld.quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:23 schreef karwin het volgende:
weet niet of al gepost wastwitter:ErinELyall twitterde op donderdag 24-07-2014 om 15:06:00A new piece of #mh17 in the forest. Found by investigators today. @CBSEveningNews http://t.co/DE1LcYtnN8 reageer retweet
Ja een legertje autisten kunnen ze goed gebruiken daarquote:Op donderdag 24 juli 2014 19:23 schreef Ratsnest89 het volgende:
Even offtopic, is er ook al een bericht uitgegaan naar de leden van de fok knokploeg? Volgens mij heb ik een verkeerd email adres ingevuld.... Straks zijn ze al paraat in de Oekraïne.
interessant om ze wat af te luisterenquote:Op donderdag 24 juli 2014 19:27 schreef Midnight_snack het volgende:
Als het goed is dadelijk hier de aankomst in Hilversum:
http://nos.nl/livestream/index/id/2273/
(nu nog een of andere lege perskamer in Den Haag)
quote:Minister Timmermans van Buitenlandse Zaken en zijn Australische ambtgenoot Bishop hebben na overleg met de Oekraïense regering gezegd dat een internationale missie in Oost-Oekraïne juridisch rond is. De missie kan al binnen enkele dagen beginnen, zei Timmermans.
is die regering niet toevallig vandaag ook nog gevallen?quote:
Een dagje meelopen met de NSAquote:Op donderdag 24 juli 2014 19:29 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
interessant om ze wat af te luisteren
Ik! Dat heeft 'ie snel voorelkaar. Nu de VN nogquote:Op donderdag 24 juli 2014 19:31 schreef agter het volgende:
[..]
Dat is groot nieuws.
Wie is hier blij mee?
ja. Heel toevallig.quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:32 schreef Re het volgende:
[..]
is die regering niet toevallig vandaag ook nog gevallen?
Alsof die bekende dat gaat vertellen. Doe houdt zijn mond nog tegen zijn ouders. Doet ie dat wel dan is ie zo zijn baan kwijt.quote:Op donderdag 24 juli 2014 18:47 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Een bekende van mij zit daar ook bij. Hij heeft het wel verteld maar ik weet niet of dat ook naar buiten gebracht mag worden.
Die hebben van het weekend gewoon een gezellige BBQ, maar ja dat staat zo stom om te zeggenquote:Op donderdag 24 juli 2014 19:33 schreef betyar het volgende:
[..]
Alsof die bekende dat gaat vertellen. Doe houdt zijn mond nog tegen zijn ouders. Doet ie dat wel dan is ie zo zijn baan kwijt.
Kazerne gaat op slot, voorbereidingen worden getroffen, gaan ze niet dan pakken ze alles weer uit en hebben ze meteen een goede oefening gehad. that's it.quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:35 schreef Uccie het volgende:
[..]
Die hebben van het weekend gewoon een gezellige BBQ, maar ja dat staat zo stom om te zeggen
Die mensen moet je in bescherming nemen tegen zichzelf en dit soort dingen niet publiceren.quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:37 schreef RVer het volgende:
Ouders naar rampplek MH17: 'Onze dochter leeft nog'
http://www.ad.nl/ad/nl/31(...)hter-leeft-nog.dhtml
Dit inderdaad!quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:38 schreef Uccie het volgende:
[..]
Die mensen moet je in bescherming nemen tegen zichzelf en dit soort dingen niet publiceren.
Wow, dat gaat ineens hard, benieuwd of er een bredere coalitie komt of we daar begin volgende week op eigen houtje aan de slag gaanquote:
Ja, maar is geen toeval denk ik. Alhoewel, het was al 'maanden' aan de gang, het vallen van de regering. Wellicht dat nu de druppel kwam die de emmer liet overlopen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:32 schreef Re het volgende:
[..]
is die regering niet toevallig vandaag ook nog gevallen?
Mee eens. Wat een ontzettend verdrietig bericht.quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:38 schreef Uccie het volgende:
[..]
Die mensen moet je in bescherming nemen tegen zichzelf en dit soort dingen niet publiceren.
Ben bang dat er nu meer nabestaanden die kant op willen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:38 schreef Uccie het volgende:
[..]
quote:Ze houden zich vast aan het geloof. En daarnaast heeft vader George een theorie. Hij gelooft dat de extreme kou op 10 kilometer hoogte wellicht is opgeheven door de warmte van de explosie. Op foto's van de rampplek is te zien dat sommige stoelen uit het vliegtuig nog heel lijken nadat zij vanuit die grote hoogte op de grond zijn gevallen. Stel nu dat Fatima op de stoel is blijven zitten, goed ingesnoerd in haar riem? Nog niet alle lichamen zijn gevonden. Stel nu dat Fatima nog leeft?
Het AD en De Telegraaf, wat een waardeloze kutkranten zijn het toch.quote:
Zielige ouders ...quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:40 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het AD en De Telegraaf, wat een waardeloze kutkranten zijn het toch.
Die mensen zijn in de ontkenningsfase blijven hangen, denk dat veel andere nabestaanden daar wel al doorheen zijn.quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:39 schreef agter het volgende:
[..]
Ben bang dat er nu meer nabestaanden die kant op willen.
Eigenlijk één van de zieligste verhalen die ik heb gelezenquote:Op donderdag 24 juli 2014 19:40 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dit.quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:38 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ze zouden deze mensen onder begeleiding mee moeten nemen naar de plek.quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:38 schreef Uccie het volgende:
[..]
Maar dat gebied daar is ook gevaarlijk (aan het worden) ...quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dit.
Daarbij vind ik het onhandig van ze om niet af te wachten of ze geïdentificeerd wordt.
Maar goed, als ze hun enige kind is dan hebben ze ook niets meer te verliezen, dus dan maakt zo'n fatalistische keuze niet zoveel uit.
Ze zou niet de eerste zijn. Er zijn genoeg mensen die zoiets wel hebben overleefd; zelfs als het onmogelijk leek. Maar goed, dan was dat nu al lang bekend geweest natuurlijk.quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:39 schreef RVer het volgende:
Dit gaat ze ook vast overleven van 10km hoogte
Veel nabestaanden wil de plek sws bezoeken (zodra het enigszins mogelijk is).quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:42 schreef Uccie het volgende:
[..]
Die mensen zijn in de ontkenningsfase blijven hangen, denk dat veel andere nabestaanden daar wel al doorheen zijn.
Ik hoop niet dat deze mensen straks ook nog ten prooi vallen aan allerlei vuige paranormale idioten vallen. Zo vasthouden aan hoop, het is echt hartverscheurend.quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:42 schreef DaKKiE1984 het volgende:
[..]
Eigenlijk één van de zieligste verhalen die ik heb gelezen
Raar eigenlijk als je ziet wat er al voorbij gekomen is.
Zou mij ook kunnen overkomen, ik zou waarschijnlijk in m'n ongeloof gewoon op Schiphol staan als mijn man of kind eigenlijk terug zou komen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:42 schreef Uccie het volgende:
[..]
Die mensen zijn in de ontkenningsfase blijven hangen, denk dat veel andere nabestaanden daar wel al doorheen zijn.
Maar die gaan daar met een andere gemoedstoestand naartoe. Die bezoeken de plek waar hun dierbare is overleden. Deze mensen kunnen nog niet accepteren dat ze is overleden. De klap die zij straks krijgen. Ik hoop dat ze veel hulp krijgen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:44 schreef agter het volgende:
[..]
Veel nabestaanden wil de plek sws bezoeken (zodra het enigszins mogelijk is).
Dan nietquote:Op donderdag 24 juli 2014 19:33 schreef betyar het volgende:
[..]
Alsof die bekende dat gaat vertellen. Doe houdt zijn mond nog tegen zijn ouders. Doet ie dat wel dan is ie zo zijn baan kwijt.
en daar hoor je niemand over, omdat Oekraïens leger. Hadden dit separatisten geweest, dan was de wereld te kleinquote:Op donderdag 24 juli 2014 19:15 schreef Felixa het volgende:
twitter:27KHV twitterde op woensdag 23-07-2014 om 13:37:20ANNA news: Graham Philips and Anna's correspondent have been taken prisoners by Ukrainian army near Donetsk airport http://t.co/ESzjKiqv68 reageer retweet
Hmmmtwitter:rudybouma twitterde op donderdag 24-07-2014 om 19:42:57OVSE heeft in @nieuwsuur kritiek op NL leiding MH17-onderzoek:"Er zijn betere teams dan wij voor onderzoek hier, het is al 7 dagen geleden." reageer retweet
Wat me vooral opvalt is dat de kritiek die de ouders op de Nederlandse authoriteiten hebben in het originele artikel weggelaten is in het AD.quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:40 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dan moeten ze dat met een heli gedaan hebben aan de dunne twijgjes te zien die compleet onbeschadigd eromheen liggen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:24 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Zal me niks verbazen als dat allemaal door de seperatisten is neergelegd en mee gesjoemeld.
Dat snap ik.quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:46 schreef Uccie het volgende:
[..]
Maar die gaan daar met een andere gemoedstoestand naartoe. Die bezoeken de plek waar hun dierbare is overleden. Deze mensen kunnen nog niet accepteren dat ze is overleden. De klap die zij straks krijgen. Ik hoop dat ze veel hulp krijgen.
Terecht punt. Ik snap echt niet waarom er niet meer teams zijn dan alleen het Maleisische.quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:47 schreef Midnight_snack het volgende:
Hmmmtwitter:rudybouma twitterde op donderdag 24-07-2014 om 19:42:57OVSE heeft in @nieuwsuur kritiek op NL leiding MH17-onderzoek:"Er zijn betere teams dan wij voor onderzoek hier, het is al 7 dagen geleden." reageer retweet
Echt? En dan zitten wij met verbazing naar Russia Today te kijkenquote:Op donderdag 24 juli 2014 19:47 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wat me vooral opvalt is dat de kritiek die de ouders op de Nederlandse authoriteiten hebben in het originele artikel weggelaten is in het AD.
quote:Op donderdag 24 juli 2014 18:47 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Een bekende van mij zit daar ook bij. Hij heeft het wel verteld maar ik weet niet of dat ook naar buiten gebracht mag worden.
Oh zo, ja dat weet ik wel zeker. Zou ik ook willen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:48 schreef agter het volgende:
[..]
Dat snap ik.
Maar als nabestaanden berichten lezen dat andere nabestaanden erheen gaan, heb je kans dat zij ook mee willen. Dat is wat ik probeer te zeggen.
Dat kan ik nog best begrijpen, maar het AD is tegenwoordig soms nog droeviger dan de Telegraaf qua emo-verhalen die nieuwswaarde 0 hebben, maar zo lekker op de onderbuik spelen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zou mij ook kunnen overkomen, ik zou waarschijnlijk in m'n ongeloof gewoon op Schiphol staan als mijn man of kind eigenlijk terug zou komen.
Leer eens even lezen of zo. Ik zeg juist helemaal niks.quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..][ afbeelding ]
En ik post dit live uit Donetsk, uit het veldhoofdkwartier van de Nederlandse intelligence alhier.
Als hij het al verteld is hij uberdom dat hij dat een beetje rond loopt te bazuinen, en jij dat je het op een openbaar forum er uit flapt.
Ben je een pro-Nederlandse separatie unit op aan het zetten? Lolquote:Op donderdag 24 juli 2014 19:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..][ afbeelding ]
En ik post dit live uit Donetsk, uit het veldhoofdkwartier van de Nederlandse intelligence alhier.
Als hij het al verteld is hij uberdom dat hij dat een beetje rond loopt te bazuinen, en jij dat je het op een openbaar forum er uit flapt.
Hoe kom je daarbij?quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:47 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wat me vooral opvalt is dat de kritiek die de ouders op de Nederlandse authoriteiten hebben in het originele artikel weggelaten is in het AD.
En daarom vind ik het ook dom dat ze dit in de krant zetten. Nu willen er alleen maar meer die kant op.quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:50 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh zo, ja dat weet ik wel zeker. Zou ik ook willen.
Dat je er op een openbaar forum op gaat hinten en maar wat graag wil benoemen dat je iemand kent die op zo'n kazerne zit is al droevig zat.quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:50 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Leer eens even lezen of zo. Ik zeg juist helemaal niks.
Jup, we gaan dit weekend een stukje Rusland annexeren. Gewoon, omdat het kan.quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:51 schreef agter het volgende:
[..]
Ben je een pro-Nederlandse separatie unit op aan het zetten? Lol
Ah thanks zo ff kijken.quote:
Ja vind ik ook. De vaart is er een beetje uit lijkt wel.quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:49 schreef marcodej het volgende:
[..]
Terecht punt. Ik snap echt niet waarom er niet meer teams zijn dan alleen het Maleisische.
Wat is dit?quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat je er op een openbaar forum op gaat hinten en maar wat graag wil benoemen dat je iemand kent die op zo'n kazerne zit is al droevig zat.
Als er van dit weekend wat gebeurt daar, zal ik de rest van mijn leven aan jou denken.quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat je er op een openbaar forum op gaat hinten en maar wat graag wil benoemen dat je iemand kent die op zo'n kazerne zit is al droevig zat.
[..]
Jup, we gaan dit weekend een stukje Rusland annexeren. Gewoon, omdat het kan.
quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:49 schreef Uccie het volgende:
[..]
Echt? En dan zitten wij met verbazing naar Russia Today te kijken
Ik lees dit gedeelte nergens terug in het AD en eerst netjes de procedure aflopen, voordat je naar de memorial plek mag klinkt best wel heel Nederlands.quote:But their grieving anger spilled over to the Dutch police who insisted they provide further medical information about their daughter before being allowed to visit the nearby makeshift memorial at the Schiphol Airport. The police also refused to allow them to make a brief statement.
Mrs Dyczynski said to the police: “You didn’t double check what we want, you ask us, we have a program and you have also a program and you cooperate with us.’’
When a police officer told Mrs Dyczynski she could see the memorial later, she said:” I am the mum of Fatima and I represent a well known scientist, a beautiful girl and represent a very very special person. You are third, Fatima first, then me and then you.’’
Doe wel een stukje waar het mooi weer is, en neem wat kaviaar voor me mee terugquote:Op donderdag 24 juli 2014 19:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
[..]
Jup, we gaan dit weekend een stukje Rusland annexeren. Gewoon, omdat het kan.
Ik heb er al een aantal keer over gepost. Bovendien heb ik, toen hij net terug was in Oekraïne, hier nog zijn twitter aangeraden. En ik ben nou niet bepaald pro-Rusland.quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:46 schreef wise het volgende:
[..]
en daar hoor je niemand over, omdat Oekraïens leger. Hadden dit separatisten geweest, dan was de wereld te klein
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |