Nee het is een scheldwoord maar of het nou kut of klote is weet ik ook nietquote:Op donderdag 24 juli 2014 13:58 schreef clevy het volgende:
[..]
dat is vast geen bier.. ah, nog een : 'pivo'
Heb je er al aan gelikt?quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:26 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb pijn aan mijn elleboogplooi, ook wel elleboogholte of medisch "binnenkant van de elleboog" genoemd. Ja ja. Dat u het even weet!
Ja. Net. Want daar kan ik bij namelijkquote:
Raar menschquote:Op donderdag 24 juli 2014 14:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja. Net. Want daar kan ik bij namelijk
Preciesquote:Op donderdag 24 juli 2014 14:37 schreef CherryLips het volgende:
O wacht, dat ging over de elleboog zelf.
witte pijltjes, wat is daar raar aan?quote:
JA maar die verdwijnen op een gegeven moment en staan alleen nog naar benedenquote:Op donderdag 24 juli 2014 14:31 schreef KomtTijd... het volgende:
als je een klein stukje scrollt komen er rechtsbovenin 2 van die witte pijltjes. Daar even op klikken.
Ik weet niet wat ie bedoeltquote:Op donderdag 24 juli 2014 14:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
witte pijltjes, wat is daar raar aan?
Dan ben je gewoon achterlijk.quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nee.. want weet nog steeds niet welke hij precies bedoelt
Ik weet het ook niet hoor, maar daar voel je je vast niet beter doorquote:Op donderdag 24 juli 2014 14:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Die rechtsbovenaan. in een whatsapp chat.quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
quote:
Als of dat iets leuks zou moeten zijn.. Net zoals Format C enzo of Alt F4 'grappen'quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:31 schreef KomtTijd... het volgende:
als je een klein stukje scrollt komen er rechtsbovenin 2 van die witte pijltjes. Daar even op klikken.
...dan bén je bovenaan.quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:37 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
JA maar die verdwijnen op een gegeven moment en staan alleen nog naar beneden
Het was zo stilletjes.quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:45 schreef Cue_ het volgende:
Ow wacht
Ik dacht dat het ging over wat bels zei
[..]
Dus uit eten en stop de piemel er daarna maar in?quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:54 schreef Ang3l het volgende:
OIk heb ene date vanavond.
Een date date. Een echte zeg maar. Dus niet een "Hoi stop je piemel maar meteen in me" date. Maar een echte.
Nee dan ging hij steeds alleen een stuk omhoog en dan moest ik op 'meer berichten tonen' duwenquote:
Nee want ik heb overal pijn, INCL daarquote:Op donderdag 24 juli 2014 14:56 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dus uit eten en stop de piemel er daarna maar in?
Ik ookquote:Op donderdag 24 juli 2014 14:45 schreef Cue_ het volgende:
Ow wacht
Ik dacht dat het ging over wat bels zei
[..]
[..]
Als of dat iets leuks zou moeten zijn.. Net zoals Format C enzo of Alt F4 'grappen'
Oe oe oe Angel hep un friendjuh!quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee want ik heb overal pijn, INCL daar
Gaat hem niet worden!
We gaan wijn drinken in t park.
O dat. Ja. Klopt ja.quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:05 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nee dan ging hij steeds alleen een stuk omhoog en dan moest ik op 'meer berichten tonen' duwen
Als je zelfs daar pijn hebt doe je toch aan een aparte vorm van fitnessquote:Op donderdag 24 juli 2014 15:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee want ik heb overal pijn, INCL daar
Gaat hem niet worden!
We gaan wijn drinken in t park.
Uh. Nee.quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oe oe oe Angel hep un friendjuh!.
Maar maakt niet uit, het duurde bijna 2 uur maar ik ben bij het beginquote:
WELquote:Op donderdag 24 juli 2014 15:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Uh. Nee.
Ik heb er wel ooit mee gezoend. Twee feestjes geleden. En t vorige feestje was hij er ook en bleef ie rondom me hangen, maar toen moest ik werken en was ik druk. En nu wilde hij iets afspreken.
Maar nee, ik heb geen friendjuh!
euh....quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
WEL.
Iemand moet het toch lukken in dit topic?.
Naah. Nergens goed voor.quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
WEL.
Iemand moet het toch lukken in dit topic?.
True ook eigenlijk, wat moet je er ook mee?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |