Nee het is een scheldwoord maar of het nou kut of klote is weet ik ook nietquote:Op donderdag 24 juli 2014 13:58 schreef clevy het volgende:
[..]
dat is vast geen bier.. ah, nog een : 'pivo'
Heb je er al aan gelikt?quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:26 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb pijn aan mijn elleboogplooi, ook wel elleboogholte of medisch "binnenkant van de elleboog" genoemd. Ja ja. Dat u het even weet!
Ja. Net. Want daar kan ik bij namelijkquote:
Raar menschquote:Op donderdag 24 juli 2014 14:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja. Net. Want daar kan ik bij namelijk
Preciesquote:Op donderdag 24 juli 2014 14:37 schreef CherryLips het volgende:
O wacht, dat ging over de elleboog zelf.
witte pijltjes, wat is daar raar aan?quote:
JA maar die verdwijnen op een gegeven moment en staan alleen nog naar benedenquote:Op donderdag 24 juli 2014 14:31 schreef KomtTijd... het volgende:
als je een klein stukje scrollt komen er rechtsbovenin 2 van die witte pijltjes. Daar even op klikken.
Ik weet niet wat ie bedoeltquote:Op donderdag 24 juli 2014 14:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
witte pijltjes, wat is daar raar aan?
Dan ben je gewoon achterlijk.quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nee.. want weet nog steeds niet welke hij precies bedoelt
Ik weet het ook niet hoor, maar daar voel je je vast niet beter doorquote:Op donderdag 24 juli 2014 14:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Die rechtsbovenaan. in een whatsapp chat.quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
quote:
Als of dat iets leuks zou moeten zijn.. Net zoals Format C enzo of Alt F4 'grappen'quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:31 schreef KomtTijd... het volgende:
als je een klein stukje scrollt komen er rechtsbovenin 2 van die witte pijltjes. Daar even op klikken.
...dan bén je bovenaan.quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:37 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
JA maar die verdwijnen op een gegeven moment en staan alleen nog naar beneden
Het was zo stilletjes.quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:45 schreef Cue_ het volgende:
Ow wacht
Ik dacht dat het ging over wat bels zei
[..]
Dus uit eten en stop de piemel er daarna maar in?quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:54 schreef Ang3l het volgende:
OIk heb ene date vanavond.
Een date date. Een echte zeg maar. Dus niet een "Hoi stop je piemel maar meteen in me" date. Maar een echte.
Nee dan ging hij steeds alleen een stuk omhoog en dan moest ik op 'meer berichten tonen' duwenquote:
Nee want ik heb overal pijn, INCL daarquote:Op donderdag 24 juli 2014 14:56 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dus uit eten en stop de piemel er daarna maar in?
Ik ookquote:Op donderdag 24 juli 2014 14:45 schreef Cue_ het volgende:
Ow wacht
Ik dacht dat het ging over wat bels zei
[..]
[..]
Als of dat iets leuks zou moeten zijn.. Net zoals Format C enzo of Alt F4 'grappen'
Oe oe oe Angel hep un friendjuh!quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee want ik heb overal pijn, INCL daar
Gaat hem niet worden!
We gaan wijn drinken in t park.
O dat. Ja. Klopt ja.quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:05 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nee dan ging hij steeds alleen een stuk omhoog en dan moest ik op 'meer berichten tonen' duwen
Als je zelfs daar pijn hebt doe je toch aan een aparte vorm van fitnessquote:Op donderdag 24 juli 2014 15:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee want ik heb overal pijn, INCL daar
Gaat hem niet worden!
We gaan wijn drinken in t park.
Uh. Nee.quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oe oe oe Angel hep un friendjuh!.
Maar maakt niet uit, het duurde bijna 2 uur maar ik ben bij het beginquote:
WELquote:Op donderdag 24 juli 2014 15:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Uh. Nee.
Ik heb er wel ooit mee gezoend. Twee feestjes geleden. En t vorige feestje was hij er ook en bleef ie rondom me hangen, maar toen moest ik werken en was ik druk. En nu wilde hij iets afspreken.
Maar nee, ik heb geen friendjuh!
euh....quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
WEL.
Iemand moet het toch lukken in dit topic?.
Naah. Nergens goed voor.quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
WEL.
Iemand moet het toch lukken in dit topic?.
True ook eigenlijk, wat moet je er ook mee?quote:
Dat was van t weekendquote:Op donderdag 24 juli 2014 15:07 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Als je zelfs daar pijn hebt doe je toch aan een aparte vorm van fitness
Trouwen is geen garantie voor "lukken".quote:
Kost alleen maar tijd en geld.quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
True ook eigenlijk, wat moet je er ook mee?.
Niet als je een lekker wijf bent, dan levert het alleen maar opquote:
Dus dat heb ik verkeerd gedaan bij mijn geslachtskeuze 9 maanden voor mijn geboorte.quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niet als je een lekker wijf bent, dan levert het alleen maar op.
Ik was dronken en heb het verkeerde vakje aan gevinktquote:Op donderdag 24 juli 2014 15:35 schreef Q. het volgende:
[..]
Dus dat heb ik verkeerd gedaan bij mijn geslachtskeuze 9 maanden voor mijn geboorte..
Story of your life.quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik was dronken en heb het verkeerde vakje aan gevinkt.
Ik heb het wat vaag gelatenquote:Op donderdag 24 juli 2014 15:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik was dronken en heb het verkeerde vakje aan gevinkt.
Kindertjes maken om de economie draaiende te houden, egoïst!quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
True ook eigenlijk, wat moet je er ook mee?.
overbevolking in de hand werkenquote:Op donderdag 24 juli 2014 16:09 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Kindertjes maken om de economie draaiende te houden, egoïst! [ afbeelding ]
Ik heb alles met glitter bestrooid.quote:
Dan was je wel bi geweestquote:
Er is nog nooit een mooi verhaal geweest dat begon met :quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:29 schreef Cue_ het volgende:
Ineens twijfel of ik niet vanavond gewoon naar Enschede ga, even dansen en dan de kroeg in. Morgen om 4.45 weer terug, dan slapen, thuiswerken (en ik moet echt wel wat doen helaas) en dan door naar R'dam voor borrelDomste plan ooit volgens mij haha
Dat is waar.. Maar timing enzoquote:Op donderdag 24 juli 2014 16:32 schreef HeatWave het volgende:
Er is nog nooit een mooi verhaal geweest dat begon met :
Ik bestelde een salade en spa blauw......
Ach ja, ik ga helemaal niets doen dit weekend op sociaal gebiedquote:Op donderdag 24 juli 2014 16:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is waar.. Maar timing enzo
Ben nooit zo van de mooie verhalen als het niet echt uitkomt
JIj moet klussenquote:Op donderdag 24 juli 2014 16:36 schreef HeatWave het volgende:
Ach ja, ik ga helemaal niets doen dit weekend op sociaal gebied.
klinkt als de poedelprijsquote:Op donderdag 24 juli 2014 16:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Stom!
M'n vriendin vond je wel leuk.. voor mij dan![]()
Ja, dat zeg ikquote:
Heb je een betere indicator dan?quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Trouwen is geen garantie voor "lukken".
Hier werkt meepraten meer dan he hallo zeggen.quote:
Rhutje heeft over een paar jaar een paar kids rondrennenquote:
Nee echt niet hoorquote:Op donderdag 24 juli 2014 17:29 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Rhutje heeft over een paar jaar een paar kids rondrennen
Dan kan ik toch alsnog iets verwekken?quote:
Bedankt voor de informatie. Ik noteer het even.quote:Op donderdag 24 juli 2014 17:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dan kan ik toch alsnog iets verwekken?
Kinderen krijg je samen QJe bent ook samen zwanger
Hoe was je salade?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 09:33 schreef Cue_ het volgende:
Gister maar niet naar Enschede gegaan ( goh) Maar gewoon in A'foort wezen dansen. Was uiteindelijk nog best oke!
Saaie avond geworden dusquote:Op vrijdag 25 juli 2014 09:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ja ook best oke, maar miste m'n normale pastasoort
(nog echt waar ook)
Maar vanavond wel naar Rotterdam?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 09:33 schreef Cue_ het volgende:
Gister maar niet naar Enschede gegaan ( goh) Maar gewoon in A'foort wezen dansen. Was uiteindelijk nog best oke!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |