Ik ben van na zijn tijd en keek het als kind veel. Is nog steeds geniaal.quote:Op zondag 27 juli 2014 20:40 schreef waxmask het volgende:
[..]
Was voor zijn tijd, hij is meer van Inspector Gadget
Je had toen ook iets in de ruimte met zulke poppen en beesten. Terror... nogawat? Die vond ik leuker.quote:Op zondag 27 juli 2014 20:42 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Ik ben van na zijn tijd en keek het als kind veel. Is nog steeds geniaal.
Inspector gadget nooit wat van gevonden.
Maar thunderbirds zou in mijn uitzending zitten.
Ik ga zo slapenquote:
Volgens mij kwam hij uit met Suikerfeest, Toeval?quote:Op zondag 27 juli 2014 20:45 schreef Disana het volgende:
Rabat zo'n 70.000 bezoekers. Niet gek voor zo'n low budgetfilm.
Tja, mensen kijken naar filmmensen en de sector waar hij in zit nou eenmaal als personen die veel te zeggen hebben. Het is vaker pretentie dan dat ze nou vaker meer te vertellen hebben dan andere groepen van mensen.quote:Op zondag 27 juli 2014 20:42 schreef Bosbeetle het volgende:
dit is nog bijna nietszeggender dan die keer dat ze een vallende testikel 4 minuten in beeld hadden.
Vanzelfsprekend is het een opzetje.quote:Op zondag 27 juli 2014 20:46 schreef waxmask het volgende:
[..]
Volgens mij kwam hij uit met Suikerfeest, Toeval?
quote:
Het nederlandse marrokanen (probleem) is het nieuwe isreal/palestina confilct... in zomergasten termen.quote:Op zondag 27 juli 2014 20:47 schreef superniger het volgende:
Gaan ze heel de tijd over Marokkanen lullen?
Het probleem met zo'n jong zomergastje zou wel eens kunnen zijn dat die generatie vrij egocentrisch is, en liever over zichzelf praat dan dat hij een ander echt iets wil laten zien.quote:Op zondag 27 juli 2014 20:39 schreef waxmask het volgende:
[..]
MTV clipje en een Disney film... Heel goede stukjes...
Ja, beter schoppen ze dat tuig van straat.quote:Op zondag 27 juli 2014 20:47 schreef superniger het volgende:
Is hij Marokkaans?quote:Op zondag 27 juli 2014 20:47 schreef superniger het volgende:
hij komt uit venlo.quote:Op zondag 27 juli 2014 20:50 schreef alors het volgende:
ik schakel nu pas echt in, wat een apart accent heeft hij, een soort Amsterdams en Haags tegelijk.
Freek praat bijvoorbeeld nooit over zichzelf.quote:Op zondag 27 juli 2014 20:49 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Het probleem met zo'n jong zomergastje zou wel eens kunnen zijn dat die generatie vrij egocentrisch is, en liever over zichzelf praat dan dat hij een ander echt iets wil laten zien.
Mensen van die leeeftijd kunnen best beter belezen en algemeen ontwikkeld zijn. Hij is echt een TMF troll geweest.quote:Op zondag 27 juli 2014 20:49 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Het probleem met zo'n jong zomergastje zou wel eens kunnen zijn dat die generatie vrij egocentrisch is, en liever over zichzelf praat dan dat hij een ander echt iets wil laten zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |