Haha ja. Meester Visser op de ladder om de vissen zelf te aanschouwen.quote:Op zondag 27 juli 2014 21:23 schreef JackHerrer het volgende:
[..]
Was een mooie zaak voor de rijdende rechter geweest.
lolquote:Op zondag 27 juli 2014 21:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Haha ja. Meester Visser op de ladder om de vissen zelf te aanschouwen.
Nouja je hoort tegenwoordig precies dezelfde dingen over asielzoekerscentra. (die lui lopen daar maar, laat ze aan het werk gaan, etc.)quote:Op zondag 27 juli 2014 21:25 schreef HighVolume het volgende:
Plaatsvervangende schaamte zeg.... wat een kerel die boer
idd. Misschien ben ik te links om hier schouderophalend naar te luisteren.quote:Op zondag 27 juli 2014 21:26 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Nouja je hoort tegenwoordig precies dezelfde dingen over asielzoekerscentra. (die lui lopen daar maar, laat ze aan het werk gaan, etc.)
(waar ze er nog zijn, daar zijn er volgensmij ook steeds minder van)
Dat doe ik ook zeker niet, het is wel jammer dat er niets veranderd is.quote:Op zondag 27 juli 2014 21:28 schreef HighVolume het volgende:
[..]
idd. Misschien ben ik te links om hier schouderophalend naar te luisteren.
quote:Op zondag 27 juli 2014 21:28 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Dat doe ik ook zeker niet, het is wel jammer dat er niets veranderd is.
quote:Op zondag 27 juli 2014 21:34 schreef waxmask het volgende:
OOOOH zit gewoon het verkeerde programma te kijken. Dit is ZegmaarGasten.
Het is een vrij oppervlakkig jong dat erg graag over zichzelf praat.quote:Op zondag 27 juli 2014 21:31 schreef Bosbeetle het volgende:
meneer de regiseur is wel ingelezen over de wereldgeschiedenis, alles aan deze jongen ademt zelfoverschatting.
Zijn achternaam bevat een module waarmee je een heel Moluks dorp opbouwt,quote:Op zondag 27 juli 2014 21:36 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Het is een vrij oppervlakkig jong dat erg graag over zichzelf praat.
Dat was MH17 maar dan een heel eiland.quote:Op zondag 27 juli 2014 21:37 schreef Bosbeetle het volgende:
Mijn oom is daar geweest, is toen hij terugkwam gelijk naar canada gegaan (lukte niet meer in nederland) en heeft recent voor het eerst (nadat zijn vrouw is overleden) het er met zijn kleinzoon over gehad. Er zijn daar verschrikkelijke dingen gebeurt.
Qua muziek wel maar de stroming zelf en de achtergrond van de jeugd was vergelijkbaar met die van Engeland,quote:Op zondag 27 juli 2014 21:40 schreef Bosbeetle het volgende:
gabbers
![]()
dat is wel een van de weinige culturele dingen die bijna compleet in nederland ontstaan is.
Werk al 3 jaar in de zomer bij een verzorgingshuis als vakantiewerk. Zit ook een oude veteraan die hartstikke vrolijk is maar begon laatst over zijn tijd daar: heeft echt een schade achtergelaten, zag hem gewoon breken. "Die oorlog zou nooit mogen gebeuren" aldus hem.quote:Op zondag 27 juli 2014 21:37 schreef Bosbeetle het volgende:
Mijn oom is daar geweest, is toen hij terugkwam gelijk naar canada gegaan (lukte niet meer in nederland) en heeft recent voor het eerst (nadat zijn vrouw is overleden) het er met zijn kleinzoon over gehad. Er zijn daar verschrikkelijke dingen gebeurt.
allemaal lekker kauwenquote:
Komt door amsterdamquote:Op zondag 27 juli 2014 21:45 schreef Apostrof het volgende:
Waarom hebben wij juist nou zo'n subcultuur gecreëerd in plaats van punk of jazz
Platvloerser kan ook nietquote:Op zondag 27 juli 2014 21:45 schreef Apostrof het volgende:
Waarom hebben wij juist nou zo'n subcultuur gecreëerd in plaats van punk of jazz
Ik zag een vriend lopen net.quote:Op zondag 27 juli 2014 21:42 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Hoeveel mensen zien zichzelf nu terug op tv en schamen zich dood
Iggy solo.quote:
quote:Op zondag 27 juli 2014 21:47 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Iggy solo.
Dat weet ik dan weer want dat is geen muziek van nu.
Tegenwoordig vertolken we die gedachte netter met 'opvang in de regio'.quote:Op zondag 27 juli 2014 21:25 schreef HighVolume het volgende:
Plaatsvervangende schaamte zeg.... wat een kerel die boer
Volgens mij worden dingen nog wel ergens uitgezonden. Lijkt me ook wel grappig ja.quote:
Ja, ik zit al te piekeren hoe dat ook alweer zat.quote:Op zondag 27 juli 2014 21:48 schreef alors het volgende:
[..]
Volgens mij worden dingen nog wel ergens uitgezonden. Lijkt me ook wel grappig ja.
quote:Op zondag 27 juli 2014 21:48 schreef Apostrof het volgende:
Ja moet toegeven dat die bomberjacks wel echt gaaf zijn.
Ja was een 3doc maar is nu tijdelijk niet beschikbaar op uitzending gemist...quote:Op zondag 27 juli 2014 21:48 schreef alors het volgende:
[..]
Volgens mij worden dingen nog wel ergens uitgezonden. Lijkt me ook wel grappig ja.
Geen wilhelm?quote:
Fok is blijkbaar nóg interessanter.quote:Op zondag 27 juli 2014 22:00 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Ik zit in de trein. Gesprekken hier zijn tot nu toe interessanter dan wat ik meekreeg van zomergasten.
Kun je nagaan.quote:Op zondag 27 juli 2014 22:02 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Fok is blijkbaar nóg interessanter.
Ik denk steeds dat ik Michael Jackson Nederlands hoor spreken, zeg maar.quote:Op zondag 27 juli 2014 22:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Als ik even met wat anders bezig ben, hoor ik het geluid van Jim maar dan lijkt het alsof het een wijf is.
Het is zeg maar een wijfje dat de stembanden als de harp streelt.quote:Op zondag 27 juli 2014 22:07 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ik denk steeds dat ik Michael Jackson Nederlands hoor spreken, zeg maar.
Ze werden nog wel eens dezelfde week uitgezonden op HollandDoc, nu NPO Doc.quote:Op zondag 27 juli 2014 21:50 schreef Apostrof het volgende:
[..]
Ja was een 3doc maar is nu tijdelijk niet beschikbaar op uitzending gemist...
Het was hij of Freek Vonk. En aangezien de rechten van BBC earth duur zijn, deze nitwit zeg maar.quote:Op zondag 27 juli 2014 22:10 schreef KWAKje het volgende:
Wat is zegmaar de relevantie van deze zomergast ofzo?
Hij vertelt af en toe leuk over het vak filmmaken. Dat had een andere filmmaker ook kunnen doen. Waarom is hij zomergast?
Jij zag liever Johan Nijenhuis zekerquote:Op zondag 27 juli 2014 22:10 schreef KWAKje het volgende:
Wat is zegmaar de relevantie van deze zomergast ofzo?
Hij vertelt af en toe leuk over het vak filmmaken. Dat had een andere filmmaker ook kunnen doen. Waarom is hij zomergast?
Ik had graag de Konijn Seperatist gehad, die heeft vast heel andere beelden met de wereld te delen.quote:
Ik verwacht Freek Vonk nog wel, over een paar jaar.quote:Op zondag 27 juli 2014 22:12 schreef waxmask het volgende:
[..]
Het was hij of Freek Vonk. En aangezien de rechten van BBC earth duur zijn, deze nitwit zeg maar.
In ieder geval natuurfilmpjes dat niet snel fout gaan,quote:Op zondag 27 juli 2014 22:21 schreef KWAKje het volgende:
[..]
Ik verwacht Freek Vonk nog wel, over een paar jaar.
Ga dan wel bepalen of ik daar blij mee ben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |