SPOILER: Algemene infoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgende keer sjoeluuuuuuuh op 04 augustus om 19:30u:
of als men het beter uitkomt:
Volgende keer sjoeluuuuuuuh op 11 augustus om 19:30u:
Toek
Volgende keer sjoeluuuuuuuh op 8 september om 19:30u:
Cat
MPG
Toekito
Takkedinges
Peter
DeZwabber
Sp3c
Timmmmm
Jimbo
Greys
Liesje
Aanwezig op een van de volgende keren:
Toek
PeterCat
Als je om 18.00 uur wil aanschuiven bij de sjoelies om met een stelletje fok!kers een hapje mee te eten, geef dit even door in dit topic (vóór zondag). Maar je kunt uiteraard ook wat later binnenwandelen en desgewenst een hamburgert of ander lekkers bestellen.
[ Bericht 2% gewijzigd door Peter op 29-08-2014 14:24:15 ]PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
Peter zei toch 11 of faal ik?quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:13 schreef Greys het volgende:
Waarom niet 4 augustus, kan er dan niemand?![]()
Anders duurt het allemaal weer zo lang.
OP is zo aangepast, 1 telquote:Op donderdag 24 juli 2014 12:29 schreef Greys het volgende:
Peet zei 11 aug, maar misschien kan hij ook al de 4e?
Maar anders de 11e hoor.
Waarom ben ik uit dit lijstje gehaald?quote:Aanwezig op een van de volgende keren:
Toek
Peter
je kijkt met je verkeerde oog!quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Waarom ben ik uit dit lijstje gehaald?![]()
*hoofd op sjoelbak mept*
Present, wat is er?quote:
Maar we moeten nog iets roken... toch ?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 01:22 schreef liesje1979 het volgende:
Ik bedacht een beetje aan de late kant dat maandagen niet heel erg handig voor me zijn de komende 5 weken omdat ik dan de hele dag gewerkt heb, en dus gesloopt en de volgende dag weer vroeg op.
Jimbo.
Lijkt me wel weer eens leuk.quote:
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:03 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Lijkt me wel weer eens leuk.
Helaas kan ik voorlopig niet.
Mn baas is, voor de verandering, niet wat dwars ligt.quote:
je hebt toch geen partner die zeurt?!quote:Op zondag 27 juli 2014 12:47 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Mn baas is, voor de verandering, niet wat dwars ligt.
Nee hoor, maak je geen zorgen, ik ben nog steeds beschikbaar.quote:
gelukkigquote:Op zondag 27 juli 2014 13:05 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nee hoor, maak je geen zorgen, ik ben nog steeds beschikbaar.![]()
Maar ik laat het er voorlopig even bij dat ik niet kan wegens niet werkgerelateerde oorzaak.![]()
Bang dat je geen kans meer maakt?quote:
quote:
Buhquote:Op zondag 27 juli 2014 13:05 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nee hoor, maak je geen zorgen, ik ben nog steeds beschikbaar.![]()
Maar ik laat het er voorlopig even bij dat ik niet kan wegens niet werkgerelateerde oorzaak.![]()
Hoef je helemaal niet bang voor te zijn schat.quote:
Dat zeker.quote:Op zondag 27 juli 2014 18:28 schreef Cat22 het volgende:
Hopelijk behoort de oorzaak snel tot het verleden en kun je er weer bij zijn.
Die datum had/heeft ook mijn voorkeur ivm een drukke aanstaande week..quote:Op zondag 3 augustus 2014 00:27 schreef Greys het volgende:
Ik hou het toch liever op 11 augustus
Dus als er dan mensen kunnen, dan ben ik er
nou....dan kijk ik op andere bak en voel ik me een kneus.quote:Op zondag 3 augustus 2014 00:48 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Je bent altijd de beste dan, dat is altijd positief
moet de hele week tot 18....dus ga dan nooit op 1930 int maatje zijn.quote:
Misschien als de NS... Oh nee.quote:Op zondag 3 augustus 2014 01:01 schreef Toekito het volgende:
[..]
moet de hele week tot 18....dus ga dan nooit op 1930 int maatje zijn.
je kent de NS? sowieso zijn er bussen op het traject schijnt.quote:Op zondag 3 augustus 2014 01:06 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Misschien als de NS... Oh nee.
Trusten
Ik denk soms dat de NS maar het beste op elk traject 's ochtends meteen bussen in kan zetten, gewoon voor de zekerheid.quote:Op zondag 3 augustus 2014 10:18 schreef Toekito het volgende:
[..]
je kent de NS? sowieso zijn er bussen op het traject schijnt.
quote:Op zondag 3 augustus 2014 10:31 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik denk soms dat de NS maar het beste op elk traject 's ochtends meteen bussen in kan zetten, gewoon voor de zekerheid.
ik wil maandag op zich wel komen. Ik drink toch niet zoveel bier meer want ik ben op dieetquote:Op donderdag 7 augustus 2014 12:00 schreef sp3c het volgende:
ik kom alleen als timmmm komt
(hihaho)
en de elfde is die gratis film en gratis is goedkoop
maandag maar skippen dan?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 12:00 schreef sp3c het volgende:
nu al?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 12:03 schreef timmmmm het volgende:
[..]
ik wil maandag op zich wel komen. Ik drink toch niet zoveel bier meer want ik ben op dieet
Dus dan heb ik genoeg geld om te komen. Wilde ik daarmee zeggenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 12:03 schreef timmmmm het volgende:
[..]
ik wil maandag op zich wel komen. Ik drink toch niet zoveel bier meer want ik ben op dieet
homoquote:Op donderdag 7 augustus 2014 12:04 schreef sp3c het volgende:
[..]
nu al?
maandag kan ik niet, eerstvolgende keer = topshow
had je maar niet over je tetten moeten beginnenquote:
Dat weet ik wel zeker.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Dan ga je a.s. maandag niet.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:25 schreef Toekito het volgende:
if 25 dsn haak ik sowieso elf af. Geen geldboom enzulks
ja want jij en Takkequote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan ga je a.s. maandag niet.
Stop je het geld wat je uitspaart in een ouwe sok en die trek je de 25e aan.
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat weet ik wel zeker.![]()
25 augustus of 8 september zijn voor mij heel leuke data
25 augustus zit ik dichter bij Fogel dan bij HenkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Sjoelen geen optie dus.
8 september is een hele puike datum
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Dat moet een Fok!ker zijnquote:Op donderdag 7 augustus 2014 22:11 schreef Toekito het volgende:
[..]die was zo raaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 22:43 schreef Peter het volgende:
Cat
MPG
Toekito
Takkedinges
Peter
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 22:43 schreef Peter het volgende:
Cat
MPG
Toekito
Takkedinges
Peter
Sp3c?
Timmmmm?
Greys?
Maes?
GEEN namen op lijstjes voordat mensen hebben toegezegdquote:
staan toch vraagtekens?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
GEEN namen op lijstjes voordat mensen hebben toegezegd![]()
Ze melden zich vanzelf wel, het duurt nog laaaaaang.
We hebben hier ook sjoelbakken.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:03 schreef MPG het volgende:
[..]
25 augustus zit ik dichter bij Fogel dan bij Henk. Sjoelen geen optie dus.
8 september is een hele puike datum
Definieer 'we'quote:
En dat hier is de 25e dan om en nabij Bergen?quote:
quote:
Nee, eerst heb ik nog ferkaaaansiequote:
Mijne ook nog, maar de 9e moet ik evengoed vroeg op want de schilder komt.quote:
Nick?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Mijne ook nog, maar de 9e moet ik evengoed vroeg op want de schilder komt.
Nee, Sjon.quote:
als die maar niet ga zingen dan...Dat ken Nick beter.quote:
Dus we gaan sjoelen volgende keer?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 12:00 schreef sp3c het volgende:
ik kom alleen als timmmm komt
(hihaho)
das volgende week maandag toch?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:10 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dus we gaan sjoelen volgende keer?
De 8ste volgens de PM. Doen wequote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:24 schreef sp3c het volgende:
[..]
das volgende week maandag toch?
dan kan ik wel, met mijn kop en je rug
Beterschapquote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:04 schreef Muis006 het volgende:
Halloooo ik had PM!
Ik kan alleen niet komen omdat net geopereerd enzo. Dus eerst herstellen en dan weer sjoelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |