Wil D dan niet beide borsten of de druk eraf drinken?quote:Op zondag 17 augustus 2014 14:24 schreef Kyara het volgende:
Pfff LB, dat klinkt inderdaad pijnlijk
Hier begin J steeds vaker overdag de borst te weigeren. Op zich geen probleem maar mijn borsten lijken inmiddels zo gewend dat er aan allebei tegelijk wordt gedronken. Als D een tsr heeft gerealiseerd dan lijkt het alsof mijn andere borst zich ook vult met melk. En dat wordt dan niet leeggedronken dus dat voelde weer als stuwing.
In bed kruipen, beiden bloot en je borst toegankelijk houden zodat ze zelf kan bepalen of en wanneer ze wil??quote:Op maandag 18 augustus 2014 19:59 schreef Take_A_Picture het volgende:
OMG m'n baby wil al vanaf vanmiddag niet drinkenwat moet ik nou doen? Zodra ik de borst aanbied en ze er half van zuigt is het wegdraaien met het hoofd en gillen
Ik heb geen pijn aan m'n tepels en zij heeft geen rare witte laag in d'r mond ofzo.
Klinkt mij allemaal niet echt vreemd in de oren, het zakt wel af hoor na verloop van tijd.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 10:07 schreef Roomsnoes het volgende:
BE, dat hoofd achterovergooien doet mijn baby ook. AuwZe doet het vaak richting het eind van de voeding en als ze soms wat onrustig wordt, dus ik zie het vaak gelukkig wel aankomen, en dan houd ik haar hoofdje tegen.
Marel, de nipple-flip heeft hier erg geholpen tegen de pijn! En ik maak er een hele verbouwing van als ik ga voeden, zodat ik met heel mijn lijf ontspannen zit, want anders deed het echt te veel pijn.
Behalve aanhappijn (waar ik wel even doorheen kan bijten) doet mijn rechterborst gewoon nog steeds heel vaak veel pijn. Het zit dan echt overal i de borst en trekt tot in mijn oksel door. En hoe ik haar ook aanleg, het gaat niet over. Die borst kan ze echt niet meer dan 10 minuten uit drinken, want dan word ik gek. En dan denk ik, ze is nu 3,5 week.. hoelang duurt " er even doorheen moeten"? Zouden mijn borsten nu al niet gewend moeten zijn?
Oh en wtf is ineens die pijn ná het voeden? Dat de borst weer vult ofzo? Een brandend, drukkend gevoel. Heb het ook soms zomaar. Komt langzaam op en trekt langzaam weer weg, vaak beide borsten tegelijk.![]()
Soms vraag ik me af of bv wel voor mij is weggelegd. Alles doet zoveel pijn! En net als ik het niet meer trek gaat het een dag vrijwel pijnloos en dan zet ik weer door, om vervolgens weer van voor af aan te beginnen. En in alle boekjes staat dat voeden geen pijn zou moeten doen. Nou
Ja, ik snap het ook wel, want je wilt je kind misschien niet voor niks die medicijnen geven, maar pffff...quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:17 schreef WupWup het volgende:
Minder handig ja. Ik begrijp het ergens wel, want het is niet gezegd dat kind het per se ook heeft. Maar áls, ja dan blijf je elkaar besmetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |