abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_142678882
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 13:48 schreef Demon_from_heaven het volgende:

[..]

Maar jij hebt een geesteziekte; dus je kan niet logisch nadenken, dat kan ik je niet kwalijk nemen, maar het is wel zo.
zeg jij:
R&P / Waarom is "de liefde voor jongens" moreel verwerpelijk?
_O-
We have 50 million Muslims in Europe. There are signs that Allah will grant Islam victory in Europe—without swords, without guns, without conquest—will turn it into a Muslim continent within a few decades.
pi_142678883
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 13:51 schreef zaid het volgende:

[..]

zoals ik al zei, vergrijzing, maar daar geloof jij niet in terwijl de rest van nederland dat wel doet
En als ik nou 20 kinderen krijg bij verschillende vrouwen en ondertussen alsnog een kerel neuk; mag het dan wel?
I dare you all to write one more thing that you won't say to my face. - Marilyn Manson
pi_142678886
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 13:52 schreef Demon_from_heaven het volgende:

[..]

We moeten ze niet negeren, we moeten geloof accepteren als een psychotische stoornis en deze mensen gedwongen laten behandelen ter bescherming van onszelf en ons nageslacht.
En hoe wil je dat dan doen? Zoveel macht hebben we niet op dit forum.
ROBODEMONS..................|:(
pi_142678890
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 13:51 schreef DonJames het volgende:
Waarom probeer je het dan toch? Is niet zo slim van je..
Kan ik net zo goed aan jou vragen. Ik zal de islam nooit opgeven voor een gehersenspoeld atheïstje dat denkt superieur te zijn.
-
  donderdag 24 juli 2014 @ 13:53:23 #230
382016 Brum_brum
Brum brum bruuuum
pi_142678891
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 13:51 schreef zaid het volgende:

[..]

zoals ik al zei, vergrijzing, maar daar geloof jij niet in terwijl de rest van nederland dat wel doet
Dus als iemand geen kinderen krijgt is diegene eigenlijk gewoon agressief jegens jou? Derhalve mag jij die mensen in elkaar laten slaan uit zelfverdediging?
pi_142678897
quote:
13s.gif Op donderdag 24 juli 2014 12:33 schreef zaid het volgende:

[..]

hou die homo praatjes voor je :r :r
:6
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_142678912
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 13:48 schreef zaid het volgende:

[..]

ik heb net gezegd waarom het onzin is en je bevestigt het nu zelf.

ik zeg niet dat het een feit is.

langer doorwerken en duurdere zorg
dan moet de overheid voor meer werk zorgen
''het is ook goed om vergrijzing tegen te gaan'' dit is wat jij zegt. Jij noemt het als een feit, terwijl je dit niet kunt onderbouwen. Nogmaals, jij kunt niet discussieren omdat jij Religieuze overtuigingen gebruikt als feiten, en ze ook niet kunt onderscheiden. Probleem is dat jij niet vanuit iemand anders persectief kunt kijken waardoor je maar van dat klote boek alles aanneemt.

Moet de overheid voor meer werk zorgen, of moet de overheid de uitkeringen stoppen voor mensen die hier vanwege de welvaard komen en dan onze maatschappij niet accepteren? Ik ben namelijk van mening dat de tweede optie beter is.
Live Chill
pi_142678914
quote:
Jep, dat zeg ik, ik geef er namelijk wel om dat het goed gaat met kinderen, en jij wil alleen je heilige strijd voeren.
I dare you all to write one more thing that you won't say to my face. - Marilyn Manson
pi_142678921
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 13:53 schreef Morrigan het volgende:

[..]

En hoe wil je dat dan doen? Zoveel macht hebben we niet op dit forum.
Ik bedoel ook als land.
pi_142678948
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 13:48 schreef ChillTuup het volgende:

[..]

Logisch nadenken? Kun jij aantonen dat homo's minder goed voor een kind zorgen dan een vrouw?
Nee dat kun jij niet. Probeer het ook maar niet want je slaat nu al de plank mis
buiten dat gaat het kind ook gewoon gepest worden en heeft hij/zij geen goed voorbeeld
We have 50 million Muslims in Europe. There are signs that Allah will grant Islam victory in Europe—without swords, without guns, without conquest—will turn it into a Muslim continent within a few decades.
pi_142678949
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 13:52 schreef zaid het volgende:

[..]

ik heb nergens gezegd dat ik het wil verbieden omdat ik me daaraan stoor.
een argument is vergrijzing
Vergrijzing is geen argument totdat jij kunt uitleggen waarom dit een argument is?
Live Chill
pi_142678951
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 13:53 schreef Charismatisch het volgende:

[..]

Kan ik net zo goed aan jou vragen. Ik zal de islam nooit opgeven voor een gehersenspoeld atheïstje dat denkt superieur te zijn.
Ik denk niet superieur te zijn, oh slachtofferrolmoslimpje. Ik heb er alleen een hekel aan als men allerhande zaken wil gaan verbieden omdat die zaken ze niet aanstaan. Leven en laten leven.
pi_142678963
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 13:49 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Klopt en als het aan de PVV ligt wordt de islam verboden. Leuk hoor, zo'n land waar discriminatie toegestaan is. :W
homoseksualiteit verbieden is geen discriminatie...
pi_142678986
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 13:55 schreef zaid het volgende:

[..]

buiten dat gaat het kind ook gewoon gepest worden en heeft hij/zij geen goed voorbeeld
Kindjes met een kleurtje worden ook gepest. Allemaal het land uit!!
pi_142678990
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 13:54 schreef Demon_from_heaven het volgende:

[..]

Ik bedoel ook als land.
Op die manier. Dat zou niet eens zo'n slecht idee zijn. Religiepropaganda verbieden om kinderen te beschermen. De vraag alleen is hoe je dat wilt uitvoeren.
ROBODEMONS..................|:(
pi_142678993
quote:

[..]

Volgens Artikel 1 van de grondwet anders wel.
pi_142678994
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 13:50 schreef Brum_brum het volgende:
Dus jij vindt kinderen verminken normaal
hoe kom je daar nou weer bij?
pi_142679009
quote:

[..]

Dat is het wel zeker.
pi_142679011
quote:

[..]

Het kind en de homo's zijn niet de oorzaak, maar de pesters die anderen niet accepteren.
Goed voorbeeld is wederom jouw mening en geen feit.

Nog steeds sla jij de plank mis ook als je het hierop mag proberen:

Live Chill
  donderdag 24 juli 2014 @ 13:57:18 #245
382016 Brum_brum
Brum brum bruuuum
pi_142679031
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 13:55 schreef DonJames het volgende:

[..]

Ik denk niet superieur te zijn, oh slachtofferrolmoslimpje. Ik heb er alleen een hekel aan als men allerhande zaken wil gaan verbieden omdat die zaken ze niet aanstaan. Leven en laten leven.
Ik durf te zeggen dat ik superieur ben aan mensen die massamoordenaars aanbidden. Kom ook uit de kast en omarm gewoon dat je beter bent dan een warlord uit het jaar 700.
pi_142679042
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 13:55 schreef DonJames het volgende:
Ik heb er alleen een hekel aan als men allerhande zaken wil gaan verbieden omdat die zaken ze niet aanstaan. Leven en laten leven.
Er zijn genoeg zaken verboden in Nederland, verbieden gebeurt nu al.
-
pi_142679046
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 13:51 schreef DonJames het volgende:

[..]

"Seculier" en "homosexualiteit verbieden omdat dat in mijn sprookjesboek staat" in één zin. Ja ja :') Wel redelijk typerend voor jouw manier van logisch nadenken, dat wel..
ik heb andere redenen gegeven.
seculier en homoseksualiteit verbieden kan prima, 'zelfs' een atheistisch land kan dat verbieden zie bijv. de sovjet unie
pi_142679060
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 13:56 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Op die manier. Dat zou niet eens zo'n slecht idee zijn. Religiepropaganda verbieden om kinderen te beschermen. De vraag alleen is hoe je dat wilt uitvoeren.
Gewoon via wetgeving; je zal nooit alles tegen kunnen houden wat er binnenshuis gebeurd, maar gebedshuizen en religie op scholen verbieden is een goede start.
pi_142679076
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 13:53 schreef Demon_from_heaven het volgende:

[..]

En als ik nou 20 kinderen krijg bij verschillende vrouwen en ondertussen alsnog een kerel neuk; mag het dan wel?
nee, dat gebeurt ook in de realiteit niet
pi_142679085
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 13:57 schreef Charismatisch het volgende:

[..]

Er zijn genoeg zaken verboden in Nederland, verbieden gebeurt nu al.
Zaken die schadelijk zijn, ja. Homosexualiteit is dat niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')