BRONquote:Op 30 juli gaat de korte film De Beslissing in première. Die gaat over homoseksualiteit en de islam.
De Beslissing is geregisseerd door Wahid Sanouji, die ook het script schreef. Hassan Slaby (bekend uit Spangas) en Majoub Benmoussa spelen de hoofdrollen. De première van De Beslissing in de Oude Lutherse Kerk is onderdeel van een debat over seksuele diversiteit in Marokkaanse kring.
Boris Dittrich is gespreksleider tijdens de discussie na de première. Ook zijn de initiatiefnemers van de Marokkaanse Gay Pride-boot aanwezig. De toegang is gratis, maar geïnteresseerden moeten zich wel even aanmelden.
quote:Op donderdag 24 juli 2014 11:47 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Mooi om te zien dat er wél goede geluiden uit die kringen komen.
Goede reactie. Het maakt direct duidelijk wat je bedoelt en het lokt lekker uit tot discussie. Je bent een topdebater.quote:
Een nieuw woord voor de Dikke van Dale.quote:
Dat valt midden in het suikerfeest in Nederland. Dat past dus prima bij de jaarlijkse bioscooprellen van het suikerfeest.quote:Op donderdag 24 juli 2014 11:40 schreef Enchanter het volgende:
[..]
BRON
Hopelijk gaan er geen relmoslims demonstreren of andere rare dingen zodat de voorstelling niet door kan gaan.
Nu even wachten BSB (leeft hij nog ?) en aanverwanten die gaan zeggen dat je geen moslim en homo kunt zijn
Gewoon tijdelijk bivakkeren in een of andere darkroom, weet je zeker dat je niet door andere mocroboys lastig wordt gevallen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:10 schreef maryen65 het volgende:
Zullen de spelers en regisseur al een onderduikadres hebben?
De gasten die publiekelijk het hardst roepen zijn ook de gasten die in dark rooms het diepst bukken.quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:11 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Gewoon tijdelijk bivakkeren in een of andere darkroom, weet je zeker dat je niet door andere mocroboys lastig wordt gevallen.
Prospos is een hoerenloper.quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:15 schreef Prospos het volgende:
Moslims zijn sowieso al een beetje homo, kijk maar op de wallen, het zijn geen meisjes waar ze naar binnen lopen altijd de ladyboys.....het valt gewoon op.
Ben jij het, Jamal Nouhi? Lekkere leernicht van mequote:Op donderdag 24 juli 2014 12:26 schreef zaid het volgende:
terug naar marokko met die viezeriken, kunnen ze lekker de bak in
hou die homo praatjes voor jequote:Op donderdag 24 juli 2014 12:32 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ben jij het, Jamal Nouhi? Lekkere leernicht van me
NWS / Bredaas PvdA-raadslid uit fractie gezet na homo uitspraken
[ afbeelding ]
ja, om je elkaar te slaanquote:
zekerquote:Op donderdag 24 juli 2014 12:35 schreef Twiitch het volgende:
[..]
oh je wilt dus afspreken met mij?
wat een heerlijk idee
jij mag ook wel komen hoorquote:
Het geloof afschaffenquote:Op donderdag 24 juli 2014 12:35 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Ik snap sowieso niet waarom je religie en homoseksualiteit zou willen mixen; gewoon het hele geloof afschaffen, lijkt mij.
idioot en niet realistischquote:Op donderdag 24 juli 2014 12:35 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Ik snap sowieso niet waarom je religie en homoseksualiteit zou willen mixen; gewoon het hele geloof afschaffen, lijkt mij.
Met zo een kop moet je wel homo zijnquote:Op donderdag 24 juli 2014 12:32 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ben jij het, Jamal Nouhi? Lekkere leernicht van me
NWS / Bredaas PvdA-raadslid uit fractie gezet na homo uitspraken
[ afbeelding ]
Er was iemand in de eerste helft van de vorige eeuw die er wel raad mee wist...quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:36 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Het geloof afschaffenHoe wil je dat doen?
Adolf? Hij was niet echt lief voor de homo's.quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:37 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Er was iemand in de eerste helft van de vorige eeuw die er wel raad mee wist...
Jij wilt iemand in de gevangenis stoppen vanwege zijn of haar geaardheid ?quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:26 schreef zaid het volgende:
terug naar marokko met die viezeriken, kunnen ze lekker de bak in
atheisme is geen 'indoctrineren'?quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:37 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Ik zou gaan voor het illegaliseren van het indoctrineren van minderjarige, om mee te beginnen.
ja, brengt alleen maar schade toe aan het land.quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:38 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Jij wilt iemand in de gevangenis stoppen vanwege zijn of haar geaardheid ?
Nopequote:
Ja, en hij ging wel lief om met christen, dat heeft verder niets te maken met wat zijn "oplossing" was.quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:38 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Adolf? Hij was niet echt lief voor de homo's.
Het is "ons" land, dus anders donder je maar op. Net zo simpel.quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:40 schreef zaid het volgende:
[..]
ja, brengt alleen maar schade toe aan het land.
Sieg heil Homo-dolf.quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:41 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Het is "ons" land, dus anders donder je maar op. Net zo simpel.
helaas, ben hier legaal gekomen en ik mag ook ideeën hebben om het land te verbeteren. net als jij daar tegen mag zijnquote:Op donderdag 24 juli 2014 12:41 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Het is "ons" land, dus anders donder je maar op. Net zo simpel.
Das wel weer jammer ja, tijd voor andere wetgeving. Oh en dat bericht hier onder +1quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:42 schreef zaid het volgende:
[..]
helaas, ben hier legaal gekomen en ik mag ook ideeën hebben om het land te verbeteren. net als jij daar tegen mag zijn
Waarom kom je eigenlijk legaal naar dit land, als je vervolgens alles wilt veranderen waar het voor staat? Waarom ga je dan niet naar een land dat beter aansluit bij jouw ideeën?quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:42 schreef zaid het volgende:
[..]
helaas, ben hier legaal gekomen en ik mag ook ideeën hebben om het land te verbeteren. net als jij daar tegen mag zijn
Geld.quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:43 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Waarom kom je eigenlijk legaal naar dit land, als je vervolgens alles wilt veranderen waar het voor staat? Waarom ga je dan niet naar een land dat beter aansluit bij jouw ideeën?
Deze homo's betrekken de islam bij hun geaardheid. Dan is het niet meer alleen een Nederlandse kwestie.quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:43 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Waarom kom je eigenlijk legaal naar dit land, als je vervolgens alles wilt veranderen waar het voor staat? Waarom ga je dan niet naar een land dat beter aansluit bij jouw ideeën?
Als je zo makkelijk je idealen laat varen voor wat geld, ben je niets meer of minder dan een ordinaire prostituee. Erger nog, zelfs, want een prostituee verkoopt slechts haar lichaam, niet haar ziel.quote:
Poging van zijn volk om de wereld te proberen te overheersen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:43 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Het Islamitische Volk?quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:45 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Poging van zijn volk om de wereld te proberen te overheersen.
Kan je dat ook onderbouwen of zeg je dat alleen omdat in je grote sprookjesboek staat dat homoseksualiteit niet mag ?quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:40 schreef zaid het volgende:
[..]
ja, brengt alleen maar schade toe aan het land.
Dat brengt me op een idee; eigenlijk zou ik een Mohammed opblaaspop moeten laten maken.quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:45 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Deze homo's betrekken de islam bij hun geaardheid. Dan is het niet meer alleen een Nederlandse kwestie.
mijn ouders (en ik als puber) zijn hierheen gevlucht, dus niet echt vrijwillig. en ik wil niet alles veranderen waar dit land voorstaat, nederland mag van mij seculier en democratisch blijven.quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:43 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Je beledigt de homo-islamietjes met je "sprookjesboek".quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:47 schreef Enchanter het volgende:
Kan je dat ook onderbouwen of zeg je dat alleen omdat in je grote sprookjesboek staat dat homoseksualiteit niet mag ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |