nou "feit blijft wel" dat dat gewoon dikke fucking care is, ah heeft die bevoegdheid niet, jij niet, en de "legimatieverplichtwet" ook nietquote:Op donderdag 24 juli 2014 09:45 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
Ik heb het niet over een kassameisje bij de AH nee.
Alleen bepaalde politie en/of toezichthouders hebben het recht om je naar je id te vragen.
Feit blijft wel dat ze in een openbare ruimte begaf en dus de kans bestond dat ze om haar id werd een toezichthouder.
domme mensen uitlachenquote:Op donderdag 24 juli 2014 09:45 schreef TARDIS. het volgende:
Wat ben je nou allemaal aan het doen Life2.0
is=ik. Heb het al even gewijzigd.quote:Op donderdag 24 juli 2014 09:45 schreef Life2.0 het volgende:
he maar even he
jij geeft toe het niet te weten
en daarna
bepaald jij dat 'het zo is'?
Nee dat snap ik ook wel. Echter, geen ID tonen is niet meekrijgen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 09:44 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
er bestaat geen legitimatieplicht, dit is geen nazi duitsland knul
oh? waar staat datquote:Op donderdag 24 juli 2014 09:47 schreef F-Bravo het volgende:
[..]
Nee dat snap ik ook wel. Echter, geen ID tonen is niet meekrijgen.
You wish.quote:Op donderdag 24 juli 2014 09:45 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Hiervoor zullen er toch foto's van de vriendin van TS op tafel moeten komen.
In de ongeschreven wetboeken van de klantenservice van de AH.quote:
In de huisregels van de appie?quote:
AH heeft ook niet de plicht TS wijn te verkopen natuurlijk.quote:Op donderdag 24 juli 2014 09:46 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
nou "feit blijft wel" dat dat gewoon dikke fucking care is, ah heeft die bevoegdheid niet, jij niet, en de "legimatieverplichtwet" ook niet
lees je anders gewoon in als je mee wilt denken
contractbreuk indien niet leverenquote:Op donderdag 24 juli 2014 09:52 schreef DroogDok het volgende:
[..]
AH heeft ook niet de plicht TS wijn te verkopen natuurlijk.
Natuurlijk niet. Er is geen contract, gij trollquote:
quote:Op donderdag 24 juli 2014 09:25 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Bocht
[..]
Alcoholist
[..]
Babyfaces
[..]
Overtreding
[..]
Volgt gewoon de wet
[..]
Geen gevoel voor humor
[..]
Een totaal andere situatie op jezelf betrekken. Goed bezig
[..]
Waarom is zij uit de keuken?
[..]
Drank nodig hebben om een leuke avond te hebben
[..]
Lastig met vergunningen en dergelijke aanvragen.. Moet je daarvoor in Duitsland zijn of in Nederland?
[..]
24:00 zou ik normaler vinden. 23:59 is zo'n onafgerond getal
[..]
Dan ga je toch lekker in Duitsland wonen.
Conclusie: klacht onterecht. Nothing to see here. Move along, people.
stel je nu dat ts de alcohol wou stelen?quote:Op donderdag 24 juli 2014 09:54 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Er is geen contract, gij troll
Let maar niet op Life, hij zuigt wel vaker dingen uit met belachelijke aannames. Gewoon een terechte klacht en belachelijk gedoe van AH.quote:Op donderdag 24 juli 2014 09:56 schreef F-Bravo het volgende:
Anyway, volgens mij is het duidelijk dat mijn klacht gegrond is. Zijn er hier op fuk nog mooie onderscheidingen voor?
a. Het is te allen tijde.quote:Op donderdag 24 juli 2014 09:23 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
Dit moet een grap/verzonnen zijn
Tevens, je moet je ten alle tijden kunnen identificeren dus je wijf zat sowieso fout
Ja,quote:Op donderdag 24 juli 2014 09:56 schreef F-Bravo het volgende:
Anyway, volgens mij is het duidelijk dat mijn klacht gegrond is. Zijn er hier op fuk nog mooie onderscheidingen voor?
U heeft gelijk. Mijn Nederlands is niet mijn sterkste punt. Ik had niet slimmer moeten overkomen dan dat ik daadwerkelijk ben. Zal voortaan simpeler woorden gebruiken wat beter bij mij pastquote:Op donderdag 24 juli 2014 10:03 schreef IBAZ het volgende:
[..]
a. Het is te allen tijde.
b. Gebruik de volgende keer gewoon "altijd". Kun je niet de fout mee ingaan.
verbeter mij dan shaniqua, doe hetquote:Op donderdag 24 juli 2014 10:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Let maar niet op Life, hij zuigt wel vaker dingen uit met belachelijke aannames. Gewoon een terechte klacht en belachelijk gedoe van AH.
Blablablaquote:
Dit zegt weer genoeg over jouw onkunde.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |