Hoe had ze dat bedacht dan?quote:
Dan zou je heel veel moeite moeten doen bij mij.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:06 schreef McGrath het volgende:
[..]
nog nooit een bellybuttondance gehad?
Okequote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:08 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dan zou je heel veel moeite moeten doen bij mij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:51 schreef appelepent het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
praatjes houden met elkaar, klb is uitgestorvenquote:
quote:Political Views
Partij voor treinspotters en de acceptatie van een pauwenvrije samenleving.
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 17:24 schreef d4v1d het volgende:
Foil, a song by "Weird Al" Yankovic on Spotify.
Ja!quote:Op zondag 27 juli 2014 14:27 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Weer terug van vakantie
hebben jullie mij gemist
inb4: ''nee totaal niet gr gr ''
Hallon surgequote:
Met u gaat het prima, en met mij?quote:
Dit jaquote:Op zondag 27 juli 2014 14:30 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Met u gaat het prima, en met mij?
Waar is de vakantie geweest?
Oeh naiz!quote:Op zondag 27 juli 2014 14:32 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Dit ja
Ging te snel
Gaat super, lekker bruin gebakken en nu eindelijk eens fatsoenlijk op jacht naar een autootje
Dit vond plaats aan ''lago di Trasimeno'' wat nog iets zuidelijker ligt dan het Gardameer, op c.a. 120km van Florence en 200 van Rome. Uiteraard zijn deze steden bezocht, inclusief Perugia, Siena en Arezzo. Vanzelfsprekend zijn ook nog omliggende dorpjes en gehuchten vereerd met een bezoek van de Beans.quote:
Oeh netjes, dat is makkelijk verdienenquote:Op zondag 27 juli 2014 14:42 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Dit vond plaats aan ''lago di Trasimeno'' wat nog iets zuidelijker ligt dan het Gardameer, op c.a. 120km van Florence en 200 van Rome. Uiteraard zijn deze steden bezocht, inclusief Perugia, Siena en Arezzo. Vanzelfsprekend zijn ook nog omliggende dorpjes en gehuchten vereerd met een bezoek van de Beans.
In Perugia heb ik een offerte laten maken van een nieuwe Ford Fiesta waar men in Nederland ong 17.000 euro voor neertelt maar in Italie slechts 10.000 euroen dan ook volgepropt met de meeste opties
BTW hoefde niet betaald te worden etc.
Die lui deden er alles aan om maar een auto te slijten
Op de terugweg heb ik nog San Marino aangedaan
En hoe waren de afgelopen drie weken van u beste man?
Nee hoor, je krijgt er een origineel Italiaans kenteken bij, daar kun je hem (binnen 5 dagen, want zolang is dat ding geldig) naar Nederland rijden, en kun je de bpm betalen (omgerekend 800 euro ofzo) en dan is ie op NL kentekenquote:Op zondag 27 juli 2014 14:44 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Oeh netjes, dat is makkelijk verdienen
Alleen shipping zal wel aan de prijs zijn?
Goed om te vernemen dat u plezier heeft gehad.
En ach, het zelfde als de weken daarvoor, en daarna waarschijnlijk ook.
Nou, deal!quote:Op zondag 27 juli 2014 14:46 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Nee hoor, je krijgt er een origineel Italiaans kenteken bij, daar kun je hem (binnen 5 dagen, want zolang is dat ding geldig) naar Nederland rijden, en kun je de bpm betalen (omgerekend 800 euro ofzo) en dan is ie op NL kenteken
Relaxt in je bed liggen te stinken dus
Maarja, dan moet ik geld uit gaan geven wat ik niet heb en dat kan dus nietquote:
Overval je ouders.quote:Op zondag 27 juli 2014 14:54 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Maarja, dan moet ik geld uit gaan geven wat ik niet heb en dat kan dus niet
Moh lijkt mij niet zo'n goed ideequote:
Why? Gewoon geen getuigen..quote:Op zondag 27 juli 2014 14:59 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Moh lijkt mij niet zo'n goed idee
gr grquote:
quote:Op maandag 21 juli 2014 13:15 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Hebben ze jou wel eens verteld dat je een irritant onwetend mannetje bent?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |