Maar 4 krattenquote:Op donderdag 24 juli 2014 21:32 schreef Rezania het volgende:
Trouwens, mijn broer geeft een feestje. Hij heeft vier kratten Amstel gehad, er is pas één krat op. Gevolg is dat ik de komende maand alleen Amstel kan drinken thuis.
Één krat maar als ontbijtquote:Op donderdag 24 juli 2014 22:13 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Maar 4 kratten
Amstel
Pas 1 krat op hebben
Vroeger dronk ik een krat bier bij het ontbijt. Dat waren nog eens tijden
Geen wodka tampons in je anus drukken voor je naar bed gaatquote:Op donderdag 24 juli 2014 22:14 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Één krat maar als ontbijtIk slaap altijd met bierinfuus.
Ik wist niet dat slimmen een hobby van je wasquote:Op donderdag 24 juli 2014 22:15 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Geen wodka tampons in je anus drukken voor je naar bed gaat_!
Het is niet eens meer een hobby, het is een verslaving gewordenquote:Op donderdag 24 juli 2014 22:15 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik wist niet dat slimmen een hobby van je was
Ik ook.quote:Op donderdag 24 juli 2014 22:22 schreef Spaghettivreter het volgende:
Van al dat gepraat over bier begin ik dorst te krijgen
Heb vakantie hè, iedere dag twee biertjes of zo.quote:Op donderdag 24 juli 2014 21:41 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
dan ga je daar nog flink rap doorheen ook
quote:Op donderdag 24 juli 2014 22:15 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Geen wodka tampons in je anus drukken voor je naar bed gaat_!
Herkenbaar, heb nu ong. een maandje vakantie maar ik zit ook elke dag aan het bierquote:Op donderdag 24 juli 2014 22:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
Heb vakantie hè, iedere dag twee biertjes of zo.
quote:Op donderdag 24 juli 2014 22:29 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb al een week geen bier gedronkenEven een weekje kalm aan gedaan. Vannacht begint mijn weekend en dan haal ik morgen weer een paar koude vrinden.
Overigens wel dat Bavaria 0.0% gehaald. Best lekker, het is even wennen maar smaakt prima.
quote:Op donderdag 24 juli 2014 23:40 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
het gaat jou niet om de wodka, geeft maar toe.
Nice!quote:Op vrijdag 25 juli 2014 08:58 schreef KitKatChunky het volgende:
8,5 uit 9 gehaald voor mn IELTS. Ik kan hier wel mee leven.
Slecht geslapen.quote:
Onbekende geluidenquote:Op vrijdag 25 juli 2014 09:19 schreef Maringo het volgende:
[..]
Slecht geslapen.![]()
Moest vannacht ergens anders slapen en daar zijn geluiden die ik niet gewend bent. Fucking koelingsventilator ofzo die een taffesherrie maakt. #struggles
En met jou?
Op vakantie gaan is altijd leuk, waar ga je heen?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 09:35 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Onbekende geluiden![]()
Ik heb ook slecht geslapen, maar meer door de warmte.
En ik ben blij dat ik eindelijk vanmiddag op vakantie ga, ik begon met echt heel erg te vervelen
weekje vrijwilligers werk in drenthe en daarna nog een weekje chillenquote:Op vrijdag 25 juli 2014 09:36 schreef Maringo het volgende:
[..]
Op vakantie gaan is altijd leuk, waar ga je heen?
Cool.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 09:38 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
weekje vrijwilligers werk in drenthe en daarna nog een weekje chillen
leiding van een jeugdkamp 13 t/m 16.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 09:41 schreef Maringo het volgende:
[..]
Cool.
Wat voor vrijwilligerswerk dan?
Ik heb 7 wat?quote:
quote:
Ja, oom en tante zijn er helemaal gek van.quote:
Is dat lekker?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 11:55 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, oom en tante zijn er helemaal gek van.
Op zich wel, beetje zoet. Hou zelf niet zo heel erg van chips/snoepen etc. word je alleen maar dik vanquote:
Leuk!quote:Op vrijdag 25 juli 2014 09:52 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
leiding van een jeugdkamp 13 t/m 16.
Hmmquote:Op vrijdag 25 juli 2014 11:58 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Op zich wel, beetje zoet. Hou zelf niet zo heel erg van chips/snoepen etc. word je alleen maar dik van
je had het kaartje nummer 7quote:
kaartje van wat?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 12:06 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
je had het kaartje nummer 7
dit was een maand terug tho
Met de steam sales kreeg je van die kaartjes toch?quote:
coolquote:Op vrijdag 25 juli 2014 12:10 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Met de steam sales kreeg je van die kaartjes toch?
die waren genummerd en jij had oa kaartje 7
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |